• I love you all sweeties <33


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Narry schreef:
    Joëlla, give me naam, leeftijd, afkomst en geschiedenis? ;D

    name: Celese Johnson
    age: 17
    origin: the united states.
    history: Celese is vanaf haar 6e een wees, en heeft helemaal geen familie meer.
    ze is opgevangen door een van de beste vrienden van haar ouders, maar die heeft haar sinds haar 12e sexueel mishandeld.
    dankzij muziek is ze altijd het positieve in dingen blijven zien, en doordat ze op een dag op straat aan het zingen was heeft een vrouw van ongeveer 30 haar opgemerkt.
    samen met haar is ze verhuisd, en ze zit nu op school.

    goed/niet goed?

    [ bericht aangepast op 26 nov 2011 - 21:34 ]


    Some things are changing too much.

    HAI *O*


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    hoi lieverds <33333333

    ik zit hier dus te janken omdat ik zie dat jullie op tinychat zitten en ik niet kan komen


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    en ik ben dus al de hele dag aan het pingen met zo een jongen uit Rotterdam
    die mij opeens toe ging voegen en hij wilde dat als jullie zouden komen op m'n verjaardag dat wij naar hem toe gaan en dan uitgaan maar dat kan natuurlijk niet, dus nu heegt ie gezegt dat hij met mij gaat carnavallane, hahahahaha


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    SANNEEE EN ELENAA <3


    Some things are changing too much.

    SANNE EN JOELLAAAAAAAAAAA (wedding)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Thank you Joëlla ;D
    Is wel goed <3333

    echt?
    mooi zo (:


    Some things are changing too much.

    ojoooo ik was vandaag mijn ipod kwijt, ik dacht dat ik hem gisteren bij mijn ma had laten liggen want bij mn pa lag hij niet dus ik kom vandaag weer hier, is mijn ipod helemaal nergens, ik weer naar mn pa lopen, weer zoeken en kreeg ik nog ruzie met hem, dus ik weer naar mn ma ik zo zeggen dat hij nergens ligt en dat hij misschien uit mn zak was gevallen in de auto naar de bios gisteravond, zegt ze; of in de bios zelf. nou ik flipte helemaal, ik ga zo in de auto zoeken, na een paar minuten
    zie ik zo een zilveren randje onder 1 van de stoelen liggen was het mijn ipod die onder een matje onder de stoel lag


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Hallo, ik ben nieuw hier en jullie leken me wel leuke meisjes om mee te praten!


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Hoi, ik ben Sanne aangenaam, en hierbij nodig ik je uit voor mijn verkaardag ik hoop dat je komt


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Ik ben Lieke (: En ik voel me vereerd dat ik al meteen word uitgenodigd voor je verjaardag. I'll be there*O*


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Yeah party-hard!


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Echt waar, Sanne. Ik heb zo'n zin in jouw verjaardag*O*
    Wat wil je trouwens voor cadeau?


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    SANNEEE LIEKEE ELENAA<3


    What's so bad about being different?