• I love you all sweeties <33


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    goedemorgen schatjes <3


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Morgen..
    Ik kan mn laptop beneden niet pakken omdat m'n moeder en haar vriend ruzie aan het maken zijn.. Alweer.
    En nu kan ik niet verder schrijven ):


    Some things are changing too much.

    goeiemorgeenn <333
    ik ben schrijven, dus ik sluit internet even af hihi


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    En ik krijg weer mailtjes (:

    [ bericht aangepast op 27 nov 2011 - 11:49 ]


    Some things are changing too much.

    ik moet vandaag leren voor engels, pfff


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Goedemorgen! *O*


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    yeaaah iedereen in huis gaat zo naar de stad dus dan ga ik heeel snel een deeltje schrijven


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    i need your help, ik moet een plaatje van Chloe hebben voor in mijn story, maar ik heb heen idee wie het zou kunnem zijn, dus wie past er bij Niall?


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Ik ga ook even schrijven (:


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Niallator schreef:
    i need your help, ik moet een plaatje van Chloe hebben voor in mijn story, maar ik heb heen idee wie het zou kunnem zijn, dus wie past er bij Niall?
    Uhm, ik ga even denken. Paar secondjes geduld alstublieft!


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Niallator schreef:
    i need your help, ik moet een plaatje van Chloe hebben voor in mijn story, maar ik heb heen idee wie het zou kunnem zijn, dus wie past er bij Niall?
    Ik heb geen idee ;x
    Das voor mij de reden dat ik nooit foto's geef van mensen hahah. In mn hoofd heb ik altijd een idee hoe ze eruit ziet en daar zijn geen plaatjes van(krul)


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.


    Bonnie Wright?
    Of wat heb jij qua persoon in je hoofd. Welke haarkleur en zo? (:


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    ik had bruin/blond in mijn hoofd...


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    ik heb trouwens al een einde voor mijn story bedacht, maar die komt nog lang niet (:


    If you spread your wings, you can fly away with me.


    Lauren Conrad?


    Nina Dobrev?


    Victoria Jusitce?

    [ bericht aangepast op 27 nov 2011 - 12:10 ]


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John