• Als kinderen steeds uit bed komen(cat)
    Ik heb mijn oppaskindje twee uur geleden op bed gelegd en ze blijft er maar uitkomen met weer een of andere smoes(bat)
    Hebben jullie dat probleem ook?


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    JaiRy schreef:
    Terug op bed leggen en uitleggen waarom ze moet slapen, als ze er daarna nog uitkomt gewoon in bedje leggen zonder iets te zeggen, toestoppen en weer weglopen. Je zult het een paar keer moeten herhalen maar op een gegeven moment hebben ze door dat het geen nut heeft en vallen ze in slaap.


    O ja jij hebt kinderen he?

    xD nee !!!


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    LOVEANNABETH schreef:
    (...)
    dan gaan ze huilen, denk ik:W

    Modmededeling: Leeggehaald omtrent privacy.

    [ bericht aangepast door een moderator op 30 jan 2019 - 20:17 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Hale schreef:
    (...)

    O ja jij hebt kinderen he?


    Jazeker (:


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Priemgetal schreef:
    (...)

    Justajoke. Mijn neefje Ralph weet prima dat hij uit bed mag komen als hij naar heeft gedroomd en ik ben zelfs een keer gewoon bij hem gaan liggen omdat hij echt in tranen naar beneden kwam zo van; 'Re-Rebecca?' en ik zo: 'Ja, wat is er?' hij weer: 'Ik hu-hu-heb een na-nachtmerrie ge-had... mag ik nog e-eeven bij jou-hou zitten?'
    Toen zwichtte ik wel, hij had blijkbaar een operatie gezien op televisie en dat had heel veel indruk op hem gemaakt. Ik heb hem toen uitgelegd wat een chirurg deed, en dat het geen pijn deed, maar hij vond het toch nog eng... dus ja, toen is hij op de bank in slaap gevallen en toen ik weg wilde gaan begon hij weer te huilen, zo sneu! Ben toen maar blijven liggen, het was pokkenlaat. Nu wil hij dokter worden :Y) (hij is zes)

    haha, wat een schatje (:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    JaiRy schreef:
    Terug op bed leggen en uitleggen waarom ze moet slapen, als ze er daarna nog uitkomt gewoon in bedje leggen zonder iets te zeggen, toestoppen en weer weglopen. Je zult het een paar keer moeten herhalen maar op een gegeven moment hebben ze door dat het geen nut heeft en vallen ze in slaap.

    Dank je*O*


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    LOVEANNABETH schreef:
    (...)
    haha, wat een schatje (:

    Modmededeling: Leeggehaald omtrent privacy.

    [ bericht aangepast door een moderator op 30 jan 2019 - 20:17 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Priemgetal schreef:
    (...)

    Modmededeling: Leeggehaald omtrent privacy.

    [ bericht aangepast door een moderator op 30 jan 2019 - 20:17 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Priemgetal schreef:
    (...)

    Modmededeling: Leeggehaald omtrent privacy.

    [ bericht aangepast op 26 nov 2011 - 22:30 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 30 jan 2019 - 20:18 ]


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Monkeyslut schreef:
    (...)

    That's so adorable. Mocht ik later kinderen hebben zal ik hen (als ze het willen) ook HP voorlezen.

    Modmededeling: Leeggehaald omtrent privacy.

    [ bericht aangepast door een moderator op 30 jan 2019 - 20:20 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Priemgetal schreef:
    (...)

    Modmededeling: Leeggehaald omtrent privacy.

    [ bericht aangepast door een moderator op 30 jan 2019 - 20:21 ]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    Zeg dat als ze er nog een keer uit gaat, een monster onder het bed d'r benen opeet.

    Dat is echt gemeen weet je
    Arm kind


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Eledhel schreef:
    (...)
    Lol, neem een plastic toverstokje mee en ga verkleed in een lange mantel, haha.


    Modmededeling: Leeggehaald omtrent privacy.

    [ bericht aangepast door een moderator op 30 jan 2019 - 20:20 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Priemgetal schreef:
    (...)

    Modmededeling: Leeggehaald omtrent privacy.


    O dat is zo lieff.

    Mijn oppaskindje Amber van 5 helpt me altijd een uur eerder met het verzorgen en na bed brengen van haar 3 jarige broertje.

    En daarna gaat zij na bed.

    Maar komt ze er altijd 10000 x uit.

    Op een gegeven moment was ik dat zat en ben ik gewoon bij haar gaan liggen.

    [ bericht aangepast door een moderator op 30 jan 2019 - 20:20 ]

    Plutarch schreef:
    (...)
    Dat is echt gemeen weet je
    Arm kind

    Lol, het is ook maar een grapje >.<

    @Priemgetal: Ahw, wat sneu )= Nu heb je al tegen hem gelogen over tovenaars en de Sint, gemene jij. x)


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...