• Ik heb net een half uur met mijn zusje in de badkamer gezeten om alle markeerstift strepen op haar gezicht weg te halen. Ze had vannacht een slaapfeestje en haar vriendinnen vonden het blijkbaar leuk om tijdens haar slaap haar gezicht en armen helemaal onder te kladderen.
    Ze kwam vanochtend om 12 uur huilend thuis. Ze had er op het slaapfeestje niks van gezegd, want zo is ze. Maar thuis barst ze dan uit. Echt zo zielig! Kinderen van 12 doen dat toch niet meer?

    Ik had trouwens muziek op gezet en we hadden er een soort feestje van gemaakt in de badkamer(krul)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Wij deden dat vroeger op de scouts ook altijd, op die leeftijd. En nu gebeurt dat soms nog onder de leiding. Maar we weten dat het dan allemaal als grap bedoelt is. (cat)

    Unhearted schreef:
    Wij deden dat vroeger op de scouts ook altijd, op die leeftijd. En nu gebeurt dat soms nog onder de leiding. Maar we weten dat het dan allemaal als grap bedoelt is. (cat)
    Bij de scouts kan ik me dat nog inbeelden, maar ik denk dat die kinderen het daar wel om te pesten deden.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Unhearted schreef:
    Wij deden dat vroeger op de scouts ook altijd, op die leeftijd. En nu gebeurt dat soms nog onder de leiding. Maar we weten dat het dan allemaal als grap bedoelt is. (cat)

    Ja, het was ook als grap bedoeld, maar mijn zusje is 12 en die markeerstiften kregen we echt niet fatsoenlijk eraf. Ze heeft met blauwe en roze markeerstift op haar gezicht op straat moeten lopen.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Chandler schreef:
    Ahh, dat is nogal flauw van haar vriendinnen. Goed dat jij haar geholpen hebt [:


    you make everything seem so possible <3

    Ahh, da's superzielig. ;c


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Awhh..


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Awwhh dat vind ik echt zielig :c


    Shoganai i ne~

    Endure schreef:
    Wat gemeen Ö Ik haat het als mensen streken met je uithalen als je ligt te slapen :l


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Endure schreef:
    Wat gemeen Ö Ik haat het als mensen streken met je uithalen als je ligt te slapen :l


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Notredame schreef:
    Waarschijnlijk hebben die meisjes het niet kwaad bedoelt, maar zoiets kan keihard aankomen. Lief dat je de tijd voor je zusje neemt. <3


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Passerby schreef:
    Dat is zo zielig. Ik weet niet of je ooit Remember Me hebt gezien, maar in die film hadden zo ook op een verjaaardagsfeestje met sleep over een meisje haar haar geknipt. Ik zat echt te janken in de cinéma toen ik dat zag, want ik vind dat zo erg als kinderen dat bij elkaar doen.
    Hier dacht ik gelijk aan toen ik las dat ze iets bij haar zusje in dr slaap flikte. Echt ik snap het. En ik zou het zeggen tegen iemand. Want dit is sirieus Laag en lullig.

    MissGroff schreef:
    (...) Hier dacht ik gelijk aan toen ik las dat ze iets bij haar zusje in dr slaap flikte. Echt ik snap het. En ik zou het zeggen tegen iemand. Want dit is sirieus Laag en lullig.

    Ja, ik heb ook echt de neiging om dat tegen die vriendinnen van haar te zeggen. Maar dat doe ik niet, want waarschijnlijk is het gewoon een uit de hand gelopen grapje.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Aiku schreef:
    (...)
    Ja, ik heb ook echt de neiging om dat tegen die vriendinnen van haar te zeggen. Maar dat doe ik niet, want waarschijnlijk is het gewoon een uit de hand gelopen grapje.
    Ik zou het waarschijnlijk ook wel even tegen die ouders zeggen wie t gedaan hebben. Maar is dit vaker gebeurd of is dit de 1e keer?

    Notredame schreef:
    Waarschijnlijk hebben die meisjes het niet kwaad bedoelt, maar zoiets kan keihard aankomen. Lief dat je de tijd voor je zusje neemt. <3


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Erno schreef:
    Gemeen. Lief dat je haar hielp(krul)


    comfort in c h a o s