• Ik heb net een half uur met mijn zusje in de badkamer gezeten om alle markeerstift strepen op haar gezicht weg te halen. Ze had vannacht een slaapfeestje en haar vriendinnen vonden het blijkbaar leuk om tijdens haar slaap haar gezicht en armen helemaal onder te kladderen.
    Ze kwam vanochtend om 12 uur huilend thuis. Ze had er op het slaapfeestje niks van gezegd, want zo is ze. Maar thuis barst ze dan uit. Echt zo zielig! Kinderen van 12 doen dat toch niet meer?

    Ik had trouwens muziek op gezet en we hadden er een soort feestje van gemaakt in de badkamer(krul)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    MissGroff schreef:
    (...) Ik zou het waarschijnlijk ook wel even tegen die ouders zeggen wie t gedaan hebben. Maar is dit vaker gebeurd of is dit de 1e keer?

    De eerste keer. Het was ook niet alleen bij mijn zusje gedaan, ook bij anderen, maar mijn zusje had het meeste, zei ze. Maar het is maar een stom grapje, niks serieus ofzo. Maar nog vind ik het zielig voor d'r.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Aiku schreef:
    (...)
    De eerste keer. Het was ook niet alleen bij mijn zusje gedaan, ook bij anderen, maar mijn zusje had het meeste, zei ze. Maar het is maar een stom grapje, niks serieus ofzo. Maar nog vind ik het zielig voor d'r.
    Maar als het nog een keer gebeurd en zij is weer niet de enige zou je actie moeten ondernemen hoeveel waren er eigenlijk ondergekalkt?

    Notredame schreef:
    Waarschijnlijk hebben die meisjes het niet kwaad bedoelt, maar zoiets kan keihard aankomen. Lief dat je de tijd voor je zusje neemt. <3


    Full of envy behind that anonymous mask

    Eigenlijk is het best een leuke grap, maar kinderen zouden beter op moeten passen bij wie ze het doen, of diegene het kan hebben of niet.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    MissGroff schreef:
    (...) Maar als het nog een keer gebeurd en zij is weer niet de enige zou je actie moeten ondernemen hoeveel waren er eigenlijk ondergekalkt?

    Dat weet ik niet, heeft ze me niet verteld. Maar ze waren met een groep van 7. Maar mijn zusje gaat er morgen op school ook wat van zeggen. Dat hebben we haar even erin gespijkerd (krul)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Echt lief ik had dat ook gedaan hoor!
    echt kinderachtig dat als je zo oud bent dat nog voor de grap gaat doen sws doe je dat toch niet mij vriendinnen ?


    None

    Dat is heel erg lief van je!


    We accept the love we think we deserve.

    Ze hebben ooit in mijn slaap zo'n Italiaanse snor op mijn gezicht getekend. Het volgende feestje heb ik, samen met nog een paar vriendinnen, ervoor gezorgd dat ze allemaal Hitler-snorren hadden. Mhihihi.
    Maar dat was gewoon allemaal voor de grap. (joehoe)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Aiku schreef:
    (...)
    Ja, ik heb ook echt de neiging om dat tegen die vriendinnen van haar te zeggen. Maar dat doe ik niet, want waarschijnlijk is het gewoon een uit de hand gelopen grapje.
    Ik zou het toch tegen de ouders zeggen. Je weet maar nooit of het geen grapje was.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Mercure schreef:
    Dat is heel erg lief van je!


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Scandal schreef:
    Ocharme. Soms zijn kinderen zo gemeen voor elkaar.


    26 - 02 - '16

    Templesmith schreef:
    Ze hebben ooit in mijn slaap zo'n Italiaanse snor op mijn gezicht getekend. Het volgende feestje heb ik, samen met nog een paar vriendinnen, ervoor gezorgd dat ze allemaal Hitler-snorren hadden. Mhihihi.
    Maar dat was gewoon allemaal voor de grap. (joehoe)

    Sweet, sweet revenge. (bat)


    ars moriendi

    Arme zusje, en wat een stel kutkinderen.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Notredame schreef:
    (...)
    Sweet, sweet revenge. (bat)

    I enjoyed every second of it. (wbw)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Endure schreef:
    Wat gemeen Ö Ik haat het als mensen streken met je uithalen als je ligt te slapen :l


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'