• Ik heb net een half uur met mijn zusje in de badkamer gezeten om alle markeerstift strepen op haar gezicht weg te halen. Ze had vannacht een slaapfeestje en haar vriendinnen vonden het blijkbaar leuk om tijdens haar slaap haar gezicht en armen helemaal onder te kladderen.
    Ze kwam vanochtend om 12 uur huilend thuis. Ze had er op het slaapfeestje niks van gezegd, want zo is ze. Maar thuis barst ze dan uit. Echt zo zielig! Kinderen van 12 doen dat toch niet meer?

    Ik had trouwens muziek op gezet en we hadden er een soort feestje van gemaakt in de badkamer(krul)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Endure schreef:
    Wat gemeen Ö Ik haat het als mensen streken met je uithalen als je ligt te slapen :l


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Dat is echt lullig voor je zusje
    Gelukkig heeft ze jouw die haar helpt


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ach wat lief. Als iemand dat flikt bij mijn zusje krijgt die gene problemen.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Passerby schreef:
    Dat is zo zielig. Ik weet niet of je ooit Remember Me hebt gezien, maar in die film hadden zo ook op een verjaaardagsfeestje met sleep over een meisje haar haar geknipt. Ik zat echt te janken in de cinéma toen ik dat zag, want ik vind dat zo erg als kinderen dat bij elkaar doen.


    Daar dacht ik net ook aan dat was ook zo zielig.(huil)


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    Chandler schreef:
    Ahh, dat is nogal flauw van haar vriendinnen. Goed dat jij haar geholpen hebt [:


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Plutarch schreef:
    Dat is echt lullig voor je zusje
    Gelukkig heeft ze jouw die haar helpt


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Oh, dat is echt gemeen van ze :O


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Jeez, lekkere vriendinnen heeft ze...