• Mijn beste vriendin vindt mij zo 'buitenaards' omdat ik geen ruzie maak, of zelf geen discussies heb met mijn ouders. Ze vindt dat ik ruzie moet maken met hun om een normale tiener te zijn. Zij is er zo trots op dat zij ruzie kan maken met haar ouders en dat heel hun huis op stelten staat door haar koppigheid en haar gezeur. Sorry hoor, als mijn moeder zegt dat iets niet mag, dan ga ik daar ook niet over lopen zeuren... Nee ik ben niet ultrastreng met een zweep opgevoed ofzo, maar de band met mijn ouders is heel hecht, misschien daarom, maar bij ons heerst er toch lekker altijd vrede hoor. Er is ook geen sprake van favoritisme, ik heb 2 broers en 1 zus, niemand heeft meer of minder.

    + Vandaag was ze jarig en ze kreeg een heel mooie nep-icewatch van haar zus, die kleur dat ze wou met enkel een iets grotere wijzerplaat. Ze liet het echt merken dat ze niet blij was en begon zo even tegen haar zus te zeuren dat ze hem niet mooi vond. Wat een respect zeg.

    Sorry voor het gezeik.

    [ bericht aangepast op 27 nov 2011 - 13:16 ]


    Owl you need is love.

    Ach ja. Iedereen is weer anders. :W


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ze moet al blij zijn dat ze iets krijgt. Sorry maar ik heb een hekel aan zulke mensen (cat)


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Ik heb ook geen ruzie ,et mijn ouders. Waarom zou ik?
    Dan word het allen ongezelliger in huis.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    RainbowDay schreef:
    Ik heb ook geen ruzie ,et mijn ouders. Waarom zou ik?
    Dan word het allen ongezelliger in huis.


    Dat is wat ik bedoel.


    Owl you need is love.

    Iedereen is anders, en uiteidndelijk zal ook zij inzien dat je geen ruzie behoort te maken met je ouders. Veel gezelliger zonder(:

    [ bericht aangepast op 27 nov 2011 - 13:15 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik ga niet eens een discussie aan met me ouders of ik iets wel of niet mag. Ik verlies het toch ;"D.


    Shoganai i ne~

    Neuh, ik vind het niet raar. Ik heb dat ook altijd met mijn ouders gehad. Nooit ruzie, nooit discussies. Gewoon respect voor elkaar, en elkaars mening en dingen accepteren. Ik bespaar mezelf liever deze zooi. Nou kan ik gewoon heel goed met mijn ouders overweg, en hebben we sowieso sporadisch discussies. Laat staan ruzies, dat komt helemaal niet voor.


    Bad decisions make good stories.

    ik heb ook nooit ruzie met me ouders. Ik snap ook nooit hoe mensen het voor elkaar krijgen. een vriendin kreeg al ruzie omdat haar moeder zei: Doe niet zo lelijk, en zij vatte dat op als dat haar moeder zei dat ze lelijk was --'


    I am the master of my fate, I am the captain of my soul

    Templesmith schreef:
    Ach ja. Iedereen is weer anders. :W


    comfort in c h a o s

    Ik heb wel eens ruzie met mijn ouders, maar ik merk wel dat ik vaak een hechtere band heb met mijn ouders dan andere vriendinnen van me. Veel willen gewoon zo snel mogelijk het huis uit en op kamers, terwijl ik denk: nou, heb het hier prima, dus dan blijf ik hier nog wel even :'D


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Rembrandt schreef:
    Ze moet al blij zijn dat ze iets krijgt. Sorry maar ik heb een hekel aan zulke mensen (cat)

    Ik heb ooit enkele discussies gehad met mijn ouders, maar ik ben tot besef gekomen dat dat niks uitmaakt en niks helpt, dus ben ik ermee opgehouden. Veel betere sfeer enzo.


    Olive

    Ik heb wel eens ruzie met mijn ouders, hoor. Maar dat komt ook omdat ik het haat, echt haat, als ze bij alles wat ik doe gaan zeggen: "Nee, Rosa, dit mag niet. Rosa, dat mag ook niet. Rosa, doe dat eens niet." Dus soms zeg ik er wel eens wat van of loop ik kwaad weg, maar daarna is alles weer goed :]
    En er is hier wel een gezellige sfeer hoor. Alleen word ik er soms strontchagrijnig van =P


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Rembrandt schreef:
    Ze moet al blij zijn dat ze iets krijgt. Sorry maar ik heb een hekel aan zulke mensen (cat)


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ik zou graag met je willen ruilen hoor.
    Ik snap niet wat je vriendin leuk vind aan ruzie hebben met haar ouders.
    Het is helemaal niet leuk(cat)


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"