• Heb net even mijn abo-lijst opgeruimd, en nu heb ik nog maar heel weinig abo's over. Duss, ik zoek stories, en dit keer ga ik bij ALLE stories die jullie hier neerzetten een kijkje nemen (:

    Oja, ik heb zelf ook een story, willen jullie die misschien ook lezen? $



    What's wrong with me?


    He was like nobody else.
    Since that day he has changed.
    I don't know what it is, but he's not the Louis I remember.


    Klik op het plaatje (:

    [ bericht aangepast op 27 nov 2011 - 16:57 ]


    Aim for the moon. If you miss, you might hit a star



    I wrote your name in the sand,
    but the sea washed it away.
    I wrote your name in the crumbs,
    but the birds ate them.
    I wrote your name in my heart,
    and there he sits still
    !


    't plaatje is aanklikbaar.


    26 - 02 - '16


    Eén schrijfster
    Twee liefdes
    En een enorme slok drama


    Ame is een zeer succesvolle schrijfster. Ze woont samen met haar vriend Mitchell op het platteland en vertrekt in de weekenden naar de stad om zich te vermaken met haar vriendinnen. Ondanks dit geweldige leven, verdient Ame toch niet genoeg aan alleen het schrijven. Het is dan ook een enorme kans als ze plots een bericht krijgt van een filmproducent. Hij wil haar boek verfilmen! Een leven vol geluk ligt op haar pad, maar dat verandert plots als ze erachter komt met wie ze te maken heeft. De filmproducent is niemand minder dan haar ex Nolan en hij zal haar alleen maar beroemd maken onder een zeer grote voorwaarde. Hij wil dat hij haar terugneemt, net nu zij en haar vriend Mitchell trouwplannen aan het maken zijn. Zal Ame zich laten verleiden door de roem en rijkdom, of gooit ze haar kansen op bekendheid weg en houdt ze zich vast aan de liefde van haar leven?


    En de link vind je hier:
    Zwarte inkt en witte wijn


    “Love is a contradiction.”

    Love, Lies and pure fear
    We hebben wel al best veel hoofdstukken.


    Take risks and conquer your fears.

    De laatste jaars dans van het AMC moeten voor hun eindwerk een volledige show in elkaar steken en worden daarom gekoppeld aan de leerlingen van de zang. Zo moet Penelope en vier anderen samen werken met de vijf jongens die zichzelf “one direction” noemen op de school. De tien meisjes en jongens hebben totaal verschillende karakters wat voor grote liefdes zorgen, haat, momenten die liever vergeten worden en momenten die ze allemaal bij zich zullen dragen.


    * This is what we live for, One direction
    * Nu al tien hoofdstukken van ongeveer 5OO à 6OO woorden.


    all I want is the taste that your lips allow

    Escritura schreef:
    De verhalen van Templesmith!


    This.


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Beautiful, from pain.


    Mijn ogen, verbrand.
    Ik keek uit op een witte zaal, de hemel? Nee, het ziekenhuis.
    Er werd zo veel voor me verzwegen, het enige wat ik recht in de ogen mocht kijken, was ikzelf.
    De hardste waarheid die ik maar kon bedenken.

    'Ik heb het ongeluk overleefd en ben niet blind, maar de rest lijkt het tweede deel van het ongeluk te hebben gekregen.
    Ze zien me niet meer.'

    Gaat om 12 uur 's nachts officieel van start en dan zullen de eerste hoofdstukken verschijnen :Y)


    Let it come and let it be

    ‘De schoonheid van dingen ligt in de geest die ze aanschouwt.’
    - David Hume

    De twintigjarige Charlotte ‘Charlie’ Green is al sinds enkele jaren werkzaam als model en begint zo langzamerhand steeds bekender te worden. Ze staat in beroemde bladen, loopt over prachtige catwalks en heeft zelfs al een keer een interview gegeven, maar op een dag is dit allemaal in één klap over. Ze krijgt een ongeluk waarbij ze ernstig verminkt raakt en vervolgens niet langer gewild is in de modellenwereld. Van de ene op de andere dag wordt ze als oud vuil aan de kant gezet en stukje bij beetje kwijnt ze weg in verdriet, eenzaamheid en pijn, want om er weer bovenop te komen moet ze talloze ingrijpende operaties ondergaan.
          Tijdens een van haar vele bezoeken aan het ziekenhuis komt ze tot haar grote verassing haar oude schoolvriend Caleb tegen, die haar het leven weer positief laat inzien en haar leert dat ze mooi is, ondanks haar verminking. Dit geeft haar de kracht om een eigen modellenbureau op te richten en een bijbehorend tijdschrift te beginnen, waar iedereen welkom is, want, zoals ze zelf zegt: ‘Aan schoonheid zit geen standaard.’
          Maar wat als Caleb een geheim blijkt te bezitten dat het leven van Charlie nogmaals overhoop haalt en bovendien veel meer voor hen stuk maakt dan hen lief is?


    Coming Soon.

    [ bericht aangepast op 30 nov 2011 - 15:22 ]


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Hope U like itx




    I'm just a normal girl, doing normal things. But, my parents suck. Suck allot! And then, you have to move to your grandma how lives on the other side of the world. And than.. The hell begins..


    Wild Child - Harry Edward Styles.


    LifeLaughLove <3

    Vijfentwintig nachten tot de dood. Onbekende personen - Avontuur - Fantasy
    En we dansten op gebroken glas. Onbekende personen - Drama
    Ecstasy. Onbekende personen - Romantiek


    I can't even think straight.

    If loving you sends me to hell - Seth C.
    Het is een thriller.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Why is it so hard, i may not fall in love with you.
    But that is what i just did.


    I'm Like The Paparazzi


    Stop the tape and rewind - One Direction


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Hedwig Wemel is de kleindochter van Ron en Hermelien Wemel, de dochter van Hugo Wemel. Haar vierde jaar op Zweinstein begint zoals altijd, met veel gezelligheid, vrienden en familie. Maar na een paar weken gaat het mis. Sinds Sem, één van haar vriendinnen een vriendje gekregen heeft, gedraagt ze zich vreemd en trekt zich steeds meer terug. Waar is ze toch altijd? en waarom doet ze zo koel tegen haar beste vriendinnen? Als ook Hedwigs andere beste vriendin verliefd wordt, op Hedwigs twéélingbroer nog wel, loopt het totaal uit de hand. Het vriendinnengroepje dreigt helemaal uit elkaar te vallen, en dat net op het moment dat ze elkaar het meest nodig hebben.
    En dan verdwijnt Sem plotseling helemaal. Wat moeten ze doen?

    Everyone makes mistakes. The trick is making them when nobody’s looking.


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Fireflies - Remus/Sirius



    Het zevende en laatste jaar breekt ook voor de vier vrienden weer aan. Dit jaar wordt echter anders dan de voorafgaande jaren. Het lijkt heel normaal: James zit nogsteeds achter Lily aan, Severus wordt nogsteeds gepest, Sirius krijgt zijn zestiende vriendinnetje, Remus sleept zich nogsteeds door zijn transformaties heen, en Peter helpt zijn vrienden waar hij maar kan. Totdat één ongeluk hun hele leven op z'n kop zet.


    Dit is een Sirius/Remus
    Geschreven door: Jip/Zazu

    slash. Als je hier niet
    tegen kan, zou ik het
    Alle karakters behoren

    niet gaan lezen. Als
    tot J.K. Rowling

    je hier wel tegen kan,
    En alle locaties e.d.

    wens ik je veel lees-
    natuurlijk ook :'D

    plezier!


    Net begonnen, ik hoop dat je van dit soort verhalen houdt. Het plaatje is aanklikbaar.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.