• Heb net even mijn abo-lijst opgeruimd, en nu heb ik nog maar heel weinig abo's over. Duss, ik zoek stories, en dit keer ga ik bij ALLE stories die jullie hier neerzetten een kijkje nemen (:

    Oja, ik heb zelf ook een story, willen jullie die misschien ook lezen? $



    What's wrong with me?


    He was like nobody else.
    Since that day he has changed.
    I don't know what it is, but he's not the Louis I remember.


    Klik op het plaatje (:

    [ bericht aangepast op 27 nov 2011 - 16:57 ]


    Aim for the moon. If you miss, you might hit a star

    heb alleen twilight mar meer abo's en lezers vind ik atlijd lukk


    Change is for weirdos ~ Niall Horan



    Ze mag dan wel een prinses zijn, haar leven gaat niet over rozen. Ellianys, prinses van het koninkrijk Ambula, zit al twee jaar opgesloten in de toren van het Koninklijk paleis. Haar dagen zijn eentonig en haar activiteiten variëren van uit het raam staren tot haar hofdame pesten. Maar wat als dat saaie, maar rustige leventje ineens verstoord wordt door het nieuws dat ze uitgehuwelijkt is?



    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Holding a heart in my hands.


    Rebekah and Nina Holt.
    Two very different girls, they both live the lives the other one dreams about.

    ~Twilight Wolfpack fanfiction
    ~Romantiek
    ~Drama
    ~Fantasy

    Hope you like it!

    Knowledge – Zayn Malik



    Xoxox. (flower)


    LEGGO!

    click,(wbw)


    Alleen maar tranen van geluk

    Samantha Dermonelle. {Wolfpack. Paul Lahote}[Vampire Diaries]


    Samantha Dermonelle is een gewoon meisje. Ze is niet echt lady-like, ze houd bijvoorbeeld van boksen en kickboksen en ze jogt graag. Ook zit ze graag op haar mountainbike en rijd ze in een Dodge Ram .
    Een Dodge Ram? Dat is toch geen auto voor een meisje? Nou wel voor haar, hoor, zoals ik al zei, ze is niet echt lady-like. Ze heeft ook een motor waar ze graag op rijd. Ze bespeelt wel een instrument de gitaar, zowel akoestisch als elektrisch. Verder is Samantha lekker gek en vrolijk maar ze kan ook heel serieus zijn. Ook is ze snel op haar teentjes getrapt en kan ze niet goed tegen haar verlies. Boos wil je haar absoluut niet zien, want dan is ze helemaal niet meer zo aardig.


    Het verhaal word geschreven door HolyShiz


    Physics is awesome

    Drarry met humor

    Can I have your love?


    The War is voorbij, en Harry, Ron en hermoine gaan hun laatste jaar Hogwarts afmaken, omdat ze anders niet een goede baan kunnen vinden.
    Draco maakt ook zijn laaste jaar af, omdat zijn vader overleden is, en hij gek word van zijn depressieve moeder.
    Maar dan komt Draco tot een verbazingwekkende ontdekking, die hij niet kan onderdrukken.
    Hoe moet dit veder?

    ~ Met veel humor
    ~ Don't like Drarry? Just try!
    ~ Nederlands geschreven, met Engelse namen.
    ~ Nog maar net begonnen, je kunt dus zo invoegen!

    Hope you like it!


    (Cover made by: Whirlybird)

    Verward streek ik met mijn handen over het voor mij onbekende gras. Ik probeerde me te herinneren hoe ik hier was gekomen, maar het was een zwart gat. Ik wist alleen nog dat ik een broer, een zus en een prachtige vriend had. Ik streek langs mijn hemelsblauwe jurkje en genoot van de zon. Ik had vast weer eens een avond teveel gedronken. Maar plots schoot er een schok door me heen, hij was op dit moment in het ziekenhuis. Vluchtig stond ik op en graaide naar mijn mobiel, ik moest eerst weten waar ik was voordat ik de weg terug kon vonden. Al snel zag ik dat ik maar een paar kilometer verwijderd was van het ziekenhuis. Ik stond zo snel op als ik kon en rende zoals ik nog nooit gedaan had.

    'Wat zou jij doen als je dood zou zijn?'

    [ bericht aangepast op 4 dec 2011 - 18:49 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Satana

    De wind ruist onrustig door het bos. Donkere wolken zweven voorbij. Vogels houden op met fluiten. De andere dieren in het bos verstoppen zich alsof ze door de dood achtervolgd worden. Allemaal voor haar. Zij die kan verwonden, gewoon door te kijken. Zij die kan doden, gewoon door heel kwaad te zijn. Honderden mensen zijn al verwondt door haar, 13 gedood. Honderden onschuldige mensen, leven nu in een hel. 13 families in diepe rouw. Dit is het verhaal van Satana, van wie het leven, én dat van haar omgeving, drastisch veranderd als ze Merijn ontmoet. Kan hij haar helpen haar gave te beheersen ? Kan hij ervoor zorgen dat de rust in het dorp terugkeert ?


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    Terrene.|| One Direction.


    Ver na het jaar 2000 word Europa over genomen door de Decuman, een gemeenschap die jaren lang plannen heeft gemaakt, en zo ook een heel leger heeft. Heel Europa word verdeeld in County's -ook wel Soils genoemd- iedere County met zijn eigen nummer. Elk jaar worden er Spelen gehouden waar achtentwintig jongeren zullen vechten tot de dood, puur voor vermaak en om te laten zien hoeveel macht ze hebben. Dit jaar is de zeventien-jarige Harry Styles aan de beurt. Samen met Poppy Greene gaat hij naar de Spelen. Dit jaar word het jaar dat staat voor rebellie. Zal de Decuman uiteindelijk uitgeschakeld worden zodat de jongeren kunnen blijven leven of zal Harry moeten tussen liefde en leven?
    Based on The Hunger Games.

    [ bericht aangepast op 9 dec 2011 - 18:58 ]


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old


    You are so beautiful
    To me
    You are so beautiful
    To me
    Can't you see

    You're everything I hope for
    You're everything I need
    You are so beautiful to me
    You are so beautiful to me

    You are so beautiful
    To me
    Can't you see
    You're everything I hope for
    You're every, everything I need
    You are so beautiful to me

    KLIKERDEKLIK

    Grace Maddison is dolgelukkig met Liam Payne en One Direction. Tot op een dag haar ex-vriend terug komt. Justin Bieber. Ze zal een keuze moeten maken tussen de twee jongens. Een strijd begint, en beide doen er alles aan om haar hart te herwinnen. You're beautiful.


    You can close your eyes for things you don't want to see, but you can't close your heart for things you don't want to



    The difference between me & you? I can make him smile with my clothes on

    I wanna be with you.
    I wanna feel your love.
    I wanna lay beside you.
    I can not hide this.
    Even tough I try.




    1D
    bestaat niet meer.


    Pretty is just a pretty word.