• Hoewel dit verhaal vorig jaar al online gezet was, ben ik een poos gestopt met schrijven, en heb ik het offline gehaald. Ik heb het afgerond, en verbeterd. Vanaf vandaag staat het weer online. Verbeterd en wel. Het eerste hoofdstuk staat er op, en vanaf donderdag (1 december) zal ik er elke dag hoofdstukjes op plaatsen.

    An is 15 jaar, ze heeft sporadisch ruzie met haar ouders. Ze kan goed praten met haar ouders en heeft een erg goede band met ze. Ze heeft amper problemen in haar leven, het enige wat haar tegenstaat, is dat ze een tikkeltje onzeker is. Ze leert Just kennen doordat haar vader hem op een dag mee neemt naar huis. Het is een vriend van haar vader, die ze nog nooit had gezien. Just is 23 jaar, woont op zichzelf, en ziet zichzelf als volwassen. Hij weet alles beter dan wie dan ook. Op de een of andere manier weet Just haar in zijn ‘macht’ te krijgen. Zal An hier nog uit kunnen komen, of blijft ze voor altijd vast te zitten in zijn machtige web?


    Oh liefje, heb je dan echt niet door, dat mijn hartje maar klopt voor 1 persoon, die ene persoon, ben jij. Alleen bestemd is voor jou. Je beheerst me, je kan me maken, en je kan me breken, al zal ik je dat nooit laten merken. Je geeft me het vertrouwen, het vertrouwen dat zo lang weg is geweest, dat ik in niemand anders vinden kon. Je hebt zo’n onwaarschijnlijke rust over je heen, dat ik wegdromen kan in je armen, sla ze om me heen, en ik voel me veilig, zo ongelooflijk beschermd.


    16+
    Liefde, spanning, seks, obsessie


    Link naar De Control-Freak


    Bad decisions make good stories.

    Zulke verhalen zijn niet geschikt om door personen zoals ik gelezen te worden :Y).
    Zie dit maar als een upske.


    No growth of the heart is ever a waste

    C18 schreef:
    Zulke verhalen zijn niet geschikt om door personen zoals ik gelezen te worden :Y).
    Zie dit maar als een upske.


    Een upske? *voelt zich heel blond*

    Voor de liefhebbers: Deel 1


    Bad decisions make good stories.