• Elk jaar altijd het zelfde. Die looptesten zijn fucking Stom, elk jaar opnieuw moeten wij dat doen. Dit jaar moeten we 12rondes lopen en 12minuten 2testen dus. Maar was ik weer eens zo slim om mijn vader een briefje te laten schrijven dat ik niet mee kon doen omdat ik ziek was. 12minuten heb ik dus niet meegedaan, maar Maandag moet ik dan weer die 12rondes Wél lopen, ik zie er erg tegen op. Ik heb totaal geen goede conditie en ik ben altijd de laatste dus ook altijd gebuisd niet dat het me veel kan schelen, ze kunnen me daarvoor toch niet laten zitten. Maar is dat bij jullie op school ook dat jullie elk jaar opnieuw die looptesten hebben?


    *He's the one.

    vanaf volgend jaar heb ik het niet meer zeggen ze daar ben ik wel blij om. Maar ik weet echt niet of ik die 12rondes ga kunnen vol houden, ik ga zo perongeluk vallen x'D


    *He's the one.

    Wij moeten 12 minuten rondjes lopen -.- En dan krijg je er ook nog eens cijvers op. Vet oneerlijk. XD Ik laat wel ff weten als ik mijn 1 gehaald heb xd


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    OMG ik moet 12rondes = 2400m. -_-'

    En ikvond de 1 km die wij moesten lopen al erg. Laat staan 2.4km

    Ik doe dus ook altijd de sprint en geen duurloop.


    Sprinten kan ik wel maar die duurloop ik val gwn dood neer ><


    *He's the one.

    Ugh de coupertest en de piepjestest .-.

    Ik loop/ren ook nooit
    Of ik slof of ik waggel x]


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Wij moeten 12 minuten rondjes lopen -.- En dan krijg je er ook nog eens cijvers op. Vet oneerlijk. XD Ik laat wel ff weten als ik mijn 1 gehaald heb xd


    wij hebben die test gistern gehad maar ik deed niet mee Doktersbriefje x'D


    *He's the one.

    Ugh de coupertest en de piepjestest .-.


    Coopertest is 12min. niet die hadden we gisteren x'D


    *He's the one.

    Ik loop/ren ook nooit
    Of ik slof of ik waggel x]
    Whaha, ik ook. Maar ik heb het met oefenen wel 4 minuten volgehouden, daarna ben ik bekaf gaan lopen xd


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Weetje De Borger kan ze zelf maar lopen als ik niet meer kan stop ik! Ik wil niet dood neervallen!


    *He's the one.

    Die doen ze bij ons op school ook:O gewoon erg man XD

    jup me 2 en ik HAAT het !!!
    elk jaar heb je die bieptesten waarvan ik de muziek zou willen uitzetten of die CD gewoon kapotslaan ik word er zo zot van en dit jaar moeten we 20 minuten lopen -_-'


    But love's a malady without cure

    (...)

    Coopertest is 12min. niet die hadden we gisteren x'D
    12 min rennen is like... NOOOO

    Rondes zijn beter dnek ik wnt dan weetje hoeveel je nog moet! Maar weetje ik haat LO zowiso al.


    *He's the one.

    man rennen voor een cijfer is zowiezo nutteloos ><


    People who are meant to be together always find each other in the end.