• Elk jaar altijd het zelfde. Die looptesten zijn fucking Stom, elk jaar opnieuw moeten wij dat doen. Dit jaar moeten we 12rondes lopen en 12minuten 2testen dus. Maar was ik weer eens zo slim om mijn vader een briefje te laten schrijven dat ik niet mee kon doen omdat ik ziek was. 12minuten heb ik dus niet meegedaan, maar Maandag moet ik dan weer die 12rondes Wél lopen, ik zie er erg tegen op. Ik heb totaal geen goede conditie en ik ben altijd de laatste dus ook altijd gebuisd niet dat het me veel kan schelen, ze kunnen me daarvoor toch niet laten zitten. Maar is dat bij jullie op school ook dat jullie elk jaar opnieuw die looptesten hebben?


    *He's the one.

    (...)
    Ik moest vorig jaar een halfuur !

    OMG
    ik ga een seconde lopen en dan stop ik

    man rennen voor een cijfer is zowiezo nutteloos ><

    Ik loop liever ervan weg xD


    HaveFun!

    Dat cijfer boeit me toch niet ik bn altijd gebuist voor LO x'D


    *He's the one.

    Wij hebben de coopertest (12 min) en de piepjestest.
    Ik haal altijd onvoldoendes aangezien ik zware astma hebt, en bij mij tellen ze volgens mij minder zwaar mee dan bij de rest van de klas. (:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Mijn excuus 2jaar geleden was Astma (had het toaal niet) die madam geloofde het ngo ook x'D


    *He's the one.

    Mijn excuus 2jaar geleden was Astma (had het toaal niet) die madam geloofde het ngo ook x'D


    Ach ik gebruik het zo vaak om onder gym uit te komen. :'D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    en vorig jaar was mijn excuse dat ik iets had aan mijn achillespezen dikke bullshit maar ze geloven het telkens op nieuw dit jaar was ik ziek maar maandag ng een test moet ik wel meedoen ><


    *He's the one.

    bij ons wel maar ik haalde maar 1 rondje want ik kan echt niet rennen!:'(

    Ik haat dat echt! Wij hebben zo irritante bieptesten en dan moet je zo tegen een bepaalde *biep* aan de overkant zijn juist op de lijn. Als je te laat bent val je dus uit en hoelang je het hebt kunnen volhouden zijn dan je punten! Oooh wat haat ik dat >.<


    Tanya is de beste.

    Wij zijn aan het oefenen voor de Coopertest. 12 Minuten rennen. En idd dat suckt erg.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik haat dat echt! Wij hebben zo irritante bieptesten en dan moet je zo tegen een bepaalde *biep* aan de overkant zijn juist op de lijn. Als je te laat bent val je dus uit en hoelang je het hebt kunnen volhouden zijn dan je punten! Oooh wat haat ik dat >.<
    Shuttlerun.


    I live for the applause, you will die for it.

    Pff van die testen krijg ik nog eens een Hernia SERIEUS!!

    (...) Shuttlerun.

    Shuttlerun? x'] Oké dan ^^


    Tanya is de beste.

    Ik heb geen hele erge conditie maar volgens mij heb ik geen piepjes-test of loop testen :S Wij moeten soms rondje velocitas (2 km) had ik 3:33 voor 2 minuten beter dan vorig jaar x'D Maar toen liep ik en rende ik niet :P En dan moeten we ook nog rondje bloemerd die hebben we nog niet gehad en dat is 6 km... Maar die moeten alle 2 voor cijfer. Elk jaar... :S

    gheghe. ik heb het vorig jaar lekkor niet gehad.
    en verder wel iedreen. (A)


    AAP