• Ik heb zelf al het probleem ervaren dat ik vergat een abo te nemen op een topic waar ik op gereageerd heb...dat ik dus nog een reactie moest schrijven om een abo te kunnen nemen...

    nou was mijn idee dus voor een optie om ook zonder reactie te zetten nog een abo kunt nemen...mij maakt niet uit of dat nou komt voor als je al gereageerd hebt of niet...maar dat lijkt me wel handig...

    wie is het ermee eens?


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Lijkt mij ook wel handig.


    There's power in the words you whisper.

    Ja, als je bij reactie wijzigen; daar je de keuze hebt op abo.

    Ik dacht eerst dat je ging zeggen om abo's op topics te kunnen nemen. Ik wou al zeggen, dat kunnen we al.

    [ bericht aangepast op 27 nov 2011 - 22:53 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    MissSharp schreef:
    Ja, als je bij reactie wijzigen; daar je de keuze hebt op abo.


    zoiets ja...maar dat je dat nog wijzigen kunt zonder een extra reactie...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    MissSharp schreef:
    Ja, als je bij reactie wijzigen; daar je de keuze hebt op abo.

    Ik dacht eerst dat je ging zeggen om abo's op topics te kunnen nemen. Ik wou al zeggen, dat kunnen we al.


    titel moest niet te lang worden, vond ik ;)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Harrison schreef:
    Lijkt mij ook wel handig.


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Het is niet zo heel moeilijk om even een reactie te plaatsen met 'abo', maar als het iedereen blij maakt en het de site niet trager maakt dan hij nu al is, vind ik het best.

    Starkiller schreef:
    Het is niet zo heel moeilijk om even een reactie te plaatsen met 'abo', maar als het iedereen blij maakt en het de site niet trager maakt dan hij nu al is, vind ik het best.


    maar als iedereen zo een reactie plaatst, is een topic na 150 mensen al vol...de site moet er natuurlijk niet trager van worden...dat is niet de bedoeling van mijn suggestie :)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik vind het wel goed, gewoon geen reactie plaatsen maar wél een abo. c:


    your eyes are like stars in the night.