• Vinden juillie niet dat Niall er maar een beetje bijhangt?.

    Ik bedoel Zayn Harry Liam.
    en Louis zijn altijd samen enzo.

    [ bericht aangepast op 29 nov 2011 - 16:53 ]

    Het is 1 Band en 5 verschillende personen. Iedereen is anders (: Dus niemand valt er buiten

    One Direction bestaat uit 5 personen, niemand valt erbuiten anders zou het niet One Direction zijn.


    The perks of not having a social life starring me and tumblr.

    Annwfyn schreef:
    Je vergeet Liam.
    & nee, dat vind ik eigenlijk niet.


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    NOURRY schreef:
    Niemand valt er buiten, vind ik. Als Niall of Zayn er niet waren zouden ze niet compleet zijn. (:


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    MalikxMaslow schreef:
    Het is 1 Band en 5 verschillende personen. Iedereen is anders (: Dus niemand valt er buiten


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    -Facepalm-


    Let it come and let it be

    NOURRY schreef:
    Niemand valt er buiten, vind ik. Als Niall of Zayn er niet waren zouden ze niet compleet zijn. (:


    /

    one direction zou one direction niet zijn zonder Louis, Harry, Liam, Niall en Zayn. Ze zijn allemaal verschillend, en hebben daarom ook verschillende karakters. Ik vind persoonlijk dat het soms lijkt alsof er altijd wel iemand net iets minder in beeld komt, net iets minder zegt of net iets minder doet but i mean, als je kijkt naar je eigen vriendgroep. De ene keer is die ene persoon heel rustig, terwijl de andere keer die ene persoon juist heel druk is, en veel in de belangstelling staat. Het zijn ook maar gewoon tieners zoals ons, die ook hun goede en slechte dagen hebben. Ze zijn samen 1 groep, en niemand maar dan ook niemand is belangrijker dan de ander. (:

    nee.,
    Al vond ik het met die genegeerde hig-five in een videodagboek echt supper zielig., ;x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Nee, als Niall er niet was zou 1D niet 1D zijn.
    Ooit gehoord van bromance? ;p

    @ boven:
    lol.

    [ bericht aangepast op 3 dec 2011 - 14:57 ]


    "Today was a very busy week for us." - Niall Horan.

    Spinal schreef:
    nee.,
    Al vond ik het met die genegeerde hig-five in een videodagboek echt supper zielig., ;x

    Ah, ja... ):


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    ik vind dat niemand erbuiten valt. Zonder één van hen zou het niet compleet zijn.

    Meestal vind ik Liam erbuitenvallen in interviews. Maar dan weer Louis/Niall in de songs..
    Al ben ik erg blij met de solo's van de twee =D


    I'd rather die my way, than live yours.

    NOURRY schreef:
    Niemand valt er buiten, vind ik. Als Niall of Zayn er niet waren zouden ze niet compleet zijn. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    xEspana schreef:
    one direction zou one direction niet zijn zonder Louis, Harry, Liam, Niall en Zayn. Ze zijn allemaal verschillend, en hebben daarom ook verschillende karakters. Ik vind persoonlijk dat het soms lijkt alsof er altijd wel iemand net iets minder in beeld komt, net iets minder zegt of net iets minder doet but i mean, als je kijkt naar je eigen vriendgroep. De ene keer is die ene persoon heel rustig, terwijl de andere keer die ene persoon juist heel druk is, en veel in de belangstelling staat. Het zijn ook maar gewoon tieners zoals ons, die ook hun goede en slechte dagen hebben. Ze zijn samen 1 groep, en niemand maar dan ook niemand is belangrijker dan de ander. (:


    +1

    eerst was ie altijd wel heel stil maar tegenwoordig zie je echt veel meer van hem en laat ie zih ook meer horen net als zayn trouwens. En liam lijdt soms juist het interview. Bij die 1dlisteningparty was harry bijvoorbeeld best stil terwijl hij normaal erg 'aanwezig' is. Zo hebben ze allemaal wel is dat ze wat stiller zijn


    It's like I'm finally awake - One Direction.