• AMSTERDAM - Rafael en Sylvie van der Vaart gaan na een huwelijk van ruim zeven jaar uit elkaar.



    Dat vertellen Rafael en Sylvie van der Vaart dinsdag aan Bild.

    De twee zijn, tot hun grote spijt, uit elkaar gegroeid, vertellen ze de Duitse krant. "Het is een geleidelijk proces geweest dat nog maar moeilijk te stoppen was," legt Sylvie van der Vaart uit.

    Het huwelijk tussen de voetballer en de presentratrice verliep al sinds de zomer moeizaam, meldt de krant. Tijdens een feest op oudejaarsavond strandde het huwelijk definitief, toen Van der Vaart tijdens een ruzie zijn vrouw een klap gaf, in het bijzijn van de andere gasten.

    "Dat was erg dom van me, en had nooit mogen gebeuren", reageert de voetballer. Zijn vrouw heeft heeft het hem vergeven, vertelt ze de krant, maar desondanks blijkt de relatie niet meer te redden.

    Hun zesjarige zoon Damian zal samen met zijn moeder in het nieuw ingerichte appartement blijven wonen. Rafael van der Vaart zal als hij terugkomt van zijn trainingskamp in Abu Dhabi, op 10 januari, een nieuw onderkomen zoeken.

    Ongeveer een uur voor de jaarwisseling plaatste de presentatrice een foto op Twitter waarop ze met haar man en Sabia Bouhlarouz is te zien. Op het moment van de foto was er ogenschijnlijk van een ruzie nog geen sprake.

    © NU.nl


    Chaos is a ladder.

    Nuja, ik kan natuurlijk niet gaan oordelen over andermans huwelijk, maar het valt me wel op dat mensen steeds sneller en 'makkelijker' gaan scheiden. Ik bedoel, het is toch niet te laat om het opnieuw te proberen? En het ergste vindt ik het nog voor de kinderen..


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    En terecht. Als mijn vriend of man mij ooit zou slaan kan hij ook gelijk opdonderen.
    Wel jammer voor het kind.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Hmm, als ik zo de foto's van Twitter bekijk, is er nog niks aan de hand :') Weet ook niet of 't echt waar is.


    To infinity and beyond •

    Madonna schreef:
    En terecht. Als mijn vriend of man mij ooit zou slaan kan hij ook gelijk opdonderen.
    Wel jammer voor het kind.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    x'Desire schreef:
    Nuja, ik kan natuurlijk niet gaan oordelen over andermans huwelijk, maar het valt me wel op dat mensen steeds sneller en 'makkelijker' gaan scheiden. Ik bedoel, het is toch niet te laat om het opnieuw te proberen? En het ergste vindt ik het nog voor de kinderen..


    Madonna schreef:
    En terecht. Als mijn vriend of man mij ooit zou slaan kan hij ook gelijk opdonderen.
    Wel jammer voor het kind.

    [ bericht aangepast op 2 jan 2013 - 13:54 ]


    Tijd voor koffie.

    Ik vind het jammer. Ik vond Sylvie echt een leuke voetbalvrouw. Gewoon lekker nuchter. Ze is ook zo sterk teruggekomen na de chemokuren. Een voorbeeld voor meerdere vrouwen. Maar begrijpelijk dat ze nu weg gaat als je vriend je slaat en dat ze er eerlijk in zijn dat ze uit elkaar gegroeid zijn.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Girolski schreef:
    Ik vind het jammer. Ik vond Sylvie echt een leuke voetbalvrouw. Gewoon lekker nuchter. Ze is ook zo sterk teruggekomen na de chemokuren. Een voorbeeld voor meerdere vrouwen. Maar begrijpelijk dat ze nu weg gaat als je vriend je slaat en dat ze er eerlijk in zijn dat ze uit elkaar gegroeid zijn.

    Dit. Vond ze altijd zo leuk samen, maar ja; als hij haar echt geslagen heeft, zou ik ook mijn spullen pakken en wegwezen.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Madonna schreef:
    En terecht. Als mijn vriend of man mij ooit zou slaan kan hij ook gelijk opdonderen.
    Wel jammer voor het kind.


    26 - 02 - '16