• In dit topic kunnen alle kandidaten elkaar motiveren, tips geven, of gewoon lekker over hun verhaal kletsen. :3 Hier heb je dus ook de gelegenheid om eventueel word wars te organiseren, leuke zinnen te posten van je verhaal, of grappige dingen te plaatsen die je bent tegengekomen bij je research, bijvoorbeeld.

    Er zijn wel een paar regels:
    • Het promoten van niet deelnemende stories is niet toegestaan
    • Kraak iemands werk niet af
    • Post geen uitdagende of negatieve posts


    Dit is geen topic dat actief wordt bijgehouden door de SOTY-crew, dus als je een dringende vraag of een probleem hebt, stuur ons dan alsjeblieft een berichtje of post je vraag/probleem in het officiële topic. ^^

    Veel succes! Hopelijk komen er een hoop geweldige verhalen, dit jaar


    ER IS EEN NIEUW TOPIC

    [ bericht aangepast op 8 jan 2017 - 8:52 ]


    all because i liked a girl

    Whoop! *O*

    Ronden jullie eigenlijk eerst enkele andere projecten af voor jullie beginnen aan SOTY, of beginnen jullie gewoon meteen met werken aan je SOTY?


    Happy Birthday my Potter!

    Goldstein schreef:
    Whoop! *O*

    Ronden jullie eigenlijk eerst enkele andere projecten af voor jullie beginnen aan SOTY, of beginnen jullie gewoon meteen met werken aan je SOTY?


    Ik laat mijn andere projecten nu even voor wat het is, zodat ik me volledig kan concentreren op SOTY :3


    all because i liked a girl

    MT!


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    *O*


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ik denk dat ik mijn andere twee verhalen even heel veel aandacht ga geven deze maand, en dan mag ik pas van mezelf beginnen aan SOTY. Maar ik ga wel alles volgen. :Y)

    Krolock schreef:
    Ik denk dat ik mijn andere twee verhalen even heel veel aandacht ga geven deze maand, en dan mag ik pas van mezelf beginnen aan SOTY. Maar ik ga wel alles volgen. :Y)


    Het volgen is ook altijd heel leuk, ik ben al op de eerste inzending geaboneerd, gewoon weg omdat het een geweldig verhaal gaat worden (weet ik gewoon)


    all because i liked a girl

    Goldstein schreef:
    Whoop! *O*

    Ronden jullie eigenlijk eerst enkele andere projecten af voor jullie beginnen aan SOTY, of beginnen jullie gewoon meteen met werken aan je SOTY?

    Ehm, ik zit, voor zover ik weet, nog steeds in the Quizlet Games, maar misschien pauzeer ik Ik Vergeet Jouw Wensen Niet wel - voor het verhaal ook maar is begonnen.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Mt, er beginnen ideeën te komen (:

    [ bericht aangepast op 3 jan 2017 - 12:32 ]

    LJGibbs schreef:
    (...)

    Ik laat mijn andere projecten nu even voor wat het is, zodat ik me volledig kan concentreren op SOTY :3


    Haha, dat is inderdaad een mogelijkheid. Ik heb ook altijd heel erg de neiging dat te doen bij een nieuw idee.

    Krolock schreef:
    Ik denk dat ik mijn andere twee verhalen even heel veel aandacht ga geven deze maand, en dan mag ik pas van mezelf beginnen aan SOTY. Maar ik ga wel alles volgen. :Y)


    Denk je dat je ze af gaat kunnen ronden/één van de twee af gaat kunnen ronden deze maand?

    UnpredictabIe schreef:
    (...)
    Ehm, ik zit, voor zover ik weet, nog steeds in the Quizlet Games, maar misschien pauzeer ik Ik Vergeet Jouw Wensen Niet wel - voor het verhaal ook maar is begonnen.


    Haha, nu ja zitten de lezers iig nog niet midden in dat verhaal.


    Happy Birthday my Potter!

    Goldstein schreef:
    (...)
    Denk je dat je ze af gaat kunnen ronden/één van de twee af gaat kunnen ronden deze maand?

    Ik denk dat ik vooral Kiss of Death wil afronden. Ik merk dat ik toch niet helemaal lekker in dat verhaal zit (niet dat ik hem dan per se slecht vind), maar ik wil deze wel graag af krijgen en niet verwaarlozen. En voor Her choice wil ik graag een grote voorraad hebben zodat ik het goed kan combineren met het eventuele verhaal voor SOTY. Al heb ik nog geen echte ideeën voor SOTY, maar goed, daar heb ik dan nog een hele maand voor om over na te denken. ^^

    Krolock schreef:
    (...)
    Ik denk dat ik vooral Kiss of Death wil afronden. Ik merk dat ik toch niet helemaal lekker in dat verhaal zit (niet dat ik hem dan per se slecht vind), maar ik wil deze wel graag af krijgen en niet verwaarlozen. En voor Her choice wil ik graag een grote voorraad hebben zodat ik het goed kan combineren met het eventuele verhaal voor SOTY. Al heb ik nog geen echte ideeën voor SOTY, maar goed, daar heb ik dan nog een hele maand voor om over na te denken. ^^


    Ah dat gaat vast lukken dan! Ik twijfel nog heel erg of ik alles wat nu echt loopt eerst af wil ronden, dat zijn drie "shorts" en één lang verhaal dat ongeveer over de helft is (van plus minus 100K), voor ik daadwerkelijk ga beginnen aan mijn SOTY, of dat ik het houd op het eerst afronden van de drie "shorts" hmmm.


    Happy Birthday my Potter!

    Goldstein schreef:
    Whoop! *O*

    Ronden jullie eigenlijk eerst enkele andere projecten af voor jullie beginnen aan SOTY, of beginnen jullie gewoon meteen met werken aan je SOTY?

    Ik ga waarschijnlijk alles tegelijk doen :') SOTY is altijd een soort van 'tussendoortje' voor me, wanneer ik even te lang heb gestaard naar mijn andere verhalen, haha XD


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Goldstein schreef:
    (...)

    Ah dat gaat vast lukken dan! Ik twijfel nog heel erg of ik alles wat nu echt loopt eerst af wil ronden, dat zijn drie "shorts" en één lang verhaal dat ongeveer over de helft is (van plus minus 100K), voor ik daadwerkelijk ga beginnen aan mijn SOTY, of dat ik het houd op het eerst afronden van de drie "shorts" hmmm.

    Ik zou persoonlijk eerst de drie shorts afronden. Want anders krijg je wel heel veel lopende projecten. Altans, ik vind dat zelf vaak niet zo fijn. Ik vind het daarom vaak ook erg knap dat sommige mensen met tien verhalen tegelijkertijd bezig zijn haha.

    MT, ik moet alleen nog wel eerst mijn eigen SOTY herschrijven voordat ik echt met deze kan beginnen.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Krolock schreef:
    (...)
    Ik zou persoonlijk eerst de drie shorts afronden. Want anders krijg je wel heel veel lopende projecten. Altans, ik vind dat zelf vaak niet zo fijn. Ik vind het daarom vaak ook erg knap dat sommige mensen met tien verhalen tegelijkertijd bezig zijn haha.


    Ja idd. Ik vind het fijner om mij op 1/2 dingen te focussen. Ik snap ook niet hoe mensen dat doen, tien dingen. Ik word nu al lichtelijk gek.


    Happy Birthday my Potter!