• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, het was leuk op school

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG iUser of bij de onderadmin van deze RPG Fayan. Ook kun je het vragen aan de mede-admin Leave en aan de hoofdmoderator Bronte.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:
    Renesmee = MorningGlory
    Claire = Leave
    Alice = PurpleSea
    Jane = Fayan <--- Inactief, afwezig, maakt niet uit.
    Esmé = HurtedHeart
    Rosalie = PurpleSea
    Bella = MisPattinson
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Kate = Sephine
    Huilen = Vianna
    Didyme = HurtedHeart
    Heidi = Proprius
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt
    Maggie = Spaarkoe
    Rebecca = xRisingStarx

    Carlisle = Fayan
    Jacob = Proprius
    Embry = Emrys
    Seth = Proprius
    Fred = kiara2
    Jasper = MissLeto
    Edward = Vianna
    Paul = SwaggerApp
    Stefan = HurtedHeart
    Quil = MorningGlory
    Emmett = xRisingStarx

    Verzonnen.
    Liesforaliar - Penelope.
    Leave - Elena.
    Leave - Avery.
    MissLeto - Hazel.
    TERRORR - Alyssda
    SwaggerApp - Sable.
    GoldStone - Charlie.
    Spaarkoe - Lucy.
    Bronte - Amy & Jason.


    Iedereen in de RPG leeft.


    HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.Dankje :'D

    [ bericht aangepast op 10 dec 2011 - 18:06 ]


    Ex astris, sciencia

    Bella
    Ik hoorde mijn naam. Emmett. 'Wat?'riep ik een beetje boos maar meer verdrietig. Ik dacht dat hij boos was op Rosalie maar nee ze gingen gewoon klef doen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emmett
    'Sorry alweer..' Mompel ik. Hoe kon ik ook zo dom zijn om naar Rosé te lopen terwijl ik het net aan het goedmaken was.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Bella
    'Het is al goed ik had ook niet zo moeten reageren. Ik mis haar zo'zei ik. Het laatste zei ik heel zachtjes. Metteen kreeg ik weer drogen ogen(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [jake is er ook:Y)]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emmett
    'Dat kan ik begrijpen' Zeg ik terwijl ik naast haar ga zitten. Ik heb zo met haar te doen. Ze heeft tot nu toe bijna alleen maar problemen gehad sinds ze een vampier is. Ik leg mijn arm vriendschappelijk om haar heen.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Bella
    Ik begon te snikken. Waar was Lucy? Hoe ging het met haar? Had ze haar geheugen al terug. Ik keek naar de grond en begon nog harder te snikken.
    [yeey mag onlinexD]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ Omkat hoe kan ik daar op reageren xDDD ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [ehm dat je schrikt of dat je verder gaat vragen wat er is of weet ik veel]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emmett
    'Bells, volgens mij is dit niet het enige wat is er. Togh?' Vraag ik zachtjes.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Bella
    Ik schudde mijn hoofd van Nee.
    [doelloos maar dat van lucy was gedachte dus you don't now itxD]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emmett
    Als antwoord op mijn vraag, schud ze haar hoofd en ik zucht diep. Dat moet ik maar geloven dan. Er valt een lange stilte en ik zie toch iets aan haar wat niet klopt. Er is iets, er moet iets zijn. Dit is Bella niet.

    [Ik heb het erover hoe laat het in de rpg is xD Lol, maar je kan misschien zeggen dat er toch iets is ofzow?]

    [ bericht aangepast op 6 dec 2011 - 19:16 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [haha ehm volgens normale dagen zouden er al 2 dagen verstreken zijn maar laten we zeggen rond half 5 5 uru maar wat moet ik dan zeggen]

    [ bericht aangepast op 6 dec 2011 - 19:14 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    bella
    Ik keek met doodse ogen naar de grond. ik voelde me leeg van verdriet maar ik kon niet meer snikken. Emmett keek een tijdje naar me maar ik negeerde het. Mijn gedachte schoot weer naar Lucy


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emmett
    'Bella, je weet dat je mij alles kan vertellen hé? Ik zal er altijd voor je zijn ook na onze ruzie' Zeg ik kijkend naar haar.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Bella
    Ik luisterde naar Emmett en knikte alleen maar. Wat moest ik anders doen. Los barsten met wat me dwars zat. Nee dat zou ik hem niet aandoen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan