• Maanrock ja,daar was ik dus gisteren naartoe ^^

    toen we daar aankwamen was eurosong Oliver aan het optreden,dacht ik eerst dat het Sandrine was (A)
    het leek zo'n vrouwelijke stem:X
    keek ik op het grote scherm links naast het podium,zag ik dat hij een enorme puist had naast zijn lip :')
    hahaa,ik het tegen Silke zeggen -die dr ook was- en wij dr heel de tijd op letten :Y).

    Na Oliver kwam Elektra ze kon goed zingen,en was enthousiast,maar wat ze aanhad ><
    een zwart topje,dat in het midden doorzichtig was,zodat je haar buik en een stuk van dr borsten kon zien,en een roze tutu achtig rokje,en vanop de eerse rij kon je er helemaal onder zien...

    daarna kwam Roel Vanderstukken,tijdens zijn optreden ben ik een ijsje gaan eten :')
    hij had trouwens een zonnenbril aan op het podium,zag er grappig uit.
    na Roel was Sandrine aan de beurt,tijdens haar optreden ben ik een durum gaan eten,maar ze kon wel goed zingen hoor :Y)

    liep ik met Silke door het publiek om een gratis foto bij de gazet van Antwerpen te gaan maken,zag ze ineens Oliver in het publiek staan :')
    ik haar vragen of ze een foto wou,zij haar gsm bovenhalen,ik haar eraan herrineren dat ze een fototoestel bijhad(cat)
    ik dan aan die Oliver gaan vragen dat we een foto mochten maken,ik trok dan de foto,waarop Oliver trouwens onzettend goed staat [NOT,hij kijkt alsof hij overal ter wereld behalve op die foto wil staan ><]
    maargoed,er stond dan een meisje bij die lief lachte naar ons [ik geloof het vriendinnetje van Oliver's broer],en kwam ik erachter dat Max [van dat liedje 'voor eeuwig'] er ook bijstond,hij was supergroot en had bakkebaarden -iieeeuu-

    later was ik naar de wc met silke,en waren mijn zus,mijn vriendje en vrienden van hem naar het publiek gegaan.
    ik en Silke het hele publiek door,langs de achterste rij,dan naar voor,het publiek door langs de voorste rij,en -na veel boze blikken- ze eindelijk gevonden (:

    nutteloze uitleg maar ik wou hem hier eventjes neerdroppen.
    nog mensen die zijn geweest naar Maanrock ^^ ?
    of gewoon een reactie willen schrijven op mijn verhaaltje :Y)

    [ bericht aangepast op 24 aug 2009 - 14:33 ]


    everybody needs a song.

    JA IK WAS ER en ik stond helemaal vooraan op de Ijzereleen links van het podium en ik het NiteBytes, The DeVilles, Joshua & Stijn gezien en Stijn is halfnaakt geweest en dat was sexy :9~ En die is ook nog bij ons in het publiek komen staan omdat er naast mijn moeder een meisje in een rolstoel zat - gehandicapt - en hij heeft haar gevraagd wat ze van de show vond en is nog wat met haar zus blijven praten. Damn, dat vond ik lieffig ;D EN koen buyse heeft naar mij gekeken -smelt- _O_

    Conspiracy schreef:
    JA IK WAS ER en ik stond helemaal vooraan op de Ijzereleen links van het podium en ik het NiteBytes, The DeVilles, Joshua & Stijn gezien en Stijn is halfnaakt geweest en dat was sexy :9~ En die is ook nog bij ons in het publiek komen staan omdat er naast mijn moeder een meisje in een rolstoel zat - gehandicapt - en hij heeft haar gevraagd wat ze van de show vond en is nog wat met haar zus blijven praten. Damn, dat vond ik lieffig ;D EN koen buyse heeft naar mij gekeken -smelt- _O_

    was jij zaterdag gegaan dan (: ?


    everybody needs a song.

    Boyiloveyou schreef:
    (...)
    was jij zaterdag gegaan dan (: ?

    Neuh, gisteren :]

    Conspiracy schreef:
    (...)
    Neuh, gisteren :]

    maar alle groepen die jij hebt opgenoemt heb ik niet gezien -ik was er wel pas om 2 uur ongeveer-


    everybody needs a song.

    Boyiloveyou schreef:
    (...)
    maar alle groepen die jij hebt opgenoemt heb ik niet gezien -ik was er wel pas om 2 uur ongeveer-

    Er waren 3 podia ;D Waarschijnlijk stond jij op de Vismarkt?

    Conspiracy schreef:
    (...)
    Er waren 3 podia ;D Waarschijnlijk stond jij op de Vismarkt?

    jaa ik stond bij het hoofdpodium denk ik,en ik heb maar 1 podium trouwens gezien:Y) -ik ken mechelen helemaal niet-


    everybody needs a song.

    Boyiloveyou schreef:
    (...)
    jaa ik stond bij het hoofdpodium denk ik,en ik heb maar 1 podium trouwens gezien:Y) -ik ken mechelen helemaal niet-

    Ghaha, het zal daaraan liggen. Niet dat ik Mechelen op mijn duimpje ken hoor, maar ik weet wel dat er 3 podia waren en één daarvan stond op de Ijzereleen, een andere de Vismarkt [hoofdpodium denk ik] en die andere weet ik ook niet 8D Maar ik stond dus bij het podium op de Ijzereleen.

    Conspiracy schreef:
    (...)
    Ghaha, het zal daaraan liggen. Niet dat ik Mechelen op mijn duimpje ken hoor, maar ik weet wel dat er 3 podia waren en één daarvan stond op de Ijzereleen, een andere de Vismarkt [hoofdpodium denk ik] en die andere weet ik ook niet 8D Maar ik stond dus bij het podium op de Ijzereleen.

    ik was daar met iemand van Mechelen,maar jaa :')
    we waren dus enkel bij het hoofdpodium geweest.


    everybody needs a song.

    Ik ben er ook naartoe geweest :').

    JOYCEVIPx schreef:
    Ik ben er ook naartoe geweest :').

    waneeer ?


    everybody needs a song.

    Boyiloveyou schreef:
    (...)
    waneeer ?

    Gisteren.

    Hahahaha, omg, Oliver een meisje. Ik zal in de klas nog eens checken, wat deed hij dan eigenlijk de afgelopen twee schooljaren bij de jongens? :'DDDD

    Mietjuh schreef:
    Hahahaha, omg, Oliver een meisje. Ik zal in de klas nog eens checken, wat deed hij dan eigenlijk de afgelopen twee schooljaren bij de jongens? :'DDDD

    nenee,het was zijn broer dat een meisje had ;D


    everybody needs a song.

    JOYCEVIPx schreef:
    (...)
    Gisteren.

    ooh ik ook ! =D


    everybody needs a song.

    Boyiloveyou schreef:
    (...)
    nenee,het was zijn broer dat een meisje had ;D

    Weet ik wel, ik had het over zijn stem. :')

    Btw, Oliver, Max en Simon zijn goede vrienden, ze maken ook samen muziek enzo. En sinds kort zitten Max en Simon samen in een bandje. :')