• Ik kan niet echt zeggen dat ik beroemde mensen ken. Maar mijn nicht heeft wel een korte relatie gehad met Rapper Nino. Vooor haar heeft hij ook het nummer 'ik zou niet weten' geschreven. Ik heb hem 1 keer gezien bij mijn Nicht maar daar mee is de kous af. Dus nee ik ken geen beroemdheden.

    De ene keer dat ik hem zag was hij wel heel aardig dus ik betreur het dat hun relatie geen stand hield.

    Jij wel?


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 3 dec 2011 - 20:22 ]

    Een jongen uit ons dorp (Leon) had meegedaan aan X-Factor, en werd toen in de One Direction nageaapte band "For Granted" gezet (:

    [ bericht aangepast op 1 dec 2011 - 8:05 ]


    Not all those who wander are lost.

    Eh... Geen idee, eigenlijk. Houd ik me niet zo mee bezig.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Jaa, ik ken de sterkste man van Nederland (:
    Haha, oké, faal, maar toch (krul)


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Nop,
    Ik ken wel die jongen die meegedaan heeft met My Name is als Lady Gaga., maar die is verder niet beroemd., xd


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik verzamel wel zo'n beetje alle handtekeningen van iedere beroemdheid die ik tegen kom, dus dat gaat van K3 tot fransmannen die niemand hier kent. Maar echt kennen doe ik niet.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Ik ben familie van Ilse de lange. Ergens verweg. :')

    Nee.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ik ken diegene die de meeste olibollen in zo veel secondes op kan eten..
    -of die record moet alweer in die tijd vebroken zijn, in iedergeval hij had hem eens verbroken-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik ken Angelina Jolie en Emma Watson.

    Heeeel intiem (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    Ik ken Angelina Jolie en Emma Watson.
    Heeeel intiem (cat)

    Nou klinkt het ongelovig ;P
    We weten allang dat je dr wilt en het niet lukt ;P


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Nee


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Frans Bouwer(cat) (Althans niet echt kennen... Maar hij vroeg aan mijn zus en mij of we een ijsje wilde maar we zeiden nee omdat we er net één op hadden, falend. xd En ik heb hem nog een paar keer gezien.) Verders heb ik Ralf een keer ontmoet omdat hij een optreden gaf op ons kerstbal... xd

    [ bericht aangepast op 1 dec 2011 - 10:03 ]


    Believe in yourself.

    Ik ken de vriendin van Nick, van Nick & simon, en ik heb nick een paar keer gezien op een verjaardag, maar dat is het (:


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Gitarist van Intwine, maar voor zover die beroemd zijn..


    No growth of the heart is ever a waste

    Mijn broer speelde in een wereldberoemde band, die hier op de lokale radio is geweest. Telt dat ook? (cat)


    I can't even think straight.