• Ik kan niet echt zeggen dat ik beroemde mensen ken. Maar mijn nicht heeft wel een korte relatie gehad met Rapper Nino. Vooor haar heeft hij ook het nummer 'ik zou niet weten' geschreven. Ik heb hem 1 keer gezien bij mijn Nicht maar daar mee is de kous af. Dus nee ik ken geen beroemdheden.

    De ene keer dat ik hem zag was hij wel heel aardig dus ik betreur het dat hun relatie geen stand hield.

    Jij wel?


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 3 dec 2011 - 20:22 ]

    Mraz schreef:
    (...)

    Hale... mijn vertrouwen in jou zit echt beneden nul.


    Ik herhaal het zal wel.

    milow,ian thomas, steven van herrewegen,lesley ann poppe en dat is het zo wat (cat)

    Boris van der Ham is de neef van mijn vader (2e kamer)
    En dan Kim die meegedaan heeft aan Popstars tot de liveshows woont bij mij in het dorp :Y)

    Ik heb Liam van One Direction gesproken en Tim Douwsma heb ik ontmoet op de kermis in Etten-Leur haha (:
    Ojaa, en Barry Paf en Valerio

    [ bericht aangepast op 1 dec 2011 - 18:20 ]


    I'm gonna pick up the pieces, and build a lego house.

    Nouuuu, stelletje opscheppers. (cat)
    Joop Braakhekke woont toevallig maar tien km van mij af en ik zie hem rondrijden in z'n grote auto. (cat)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Oh wacht! Dit vergeet ik altijd :W
    Ik mocht bij de clip opname zijn van 'Non-stop' van Partysquad & Brainpower haha. En toen kwam die oude vj van tmf ook nog langs, Miljuschka ofzo. Maargoed dat is niet echt kennen eigenlijk (joehoe)


    -

    Niemand


    (Be)lieve in (you)rself

    Nope, al heb ik wel al een keer met Lana Lauwers gepraat van My name is...
    Maar dat noem ik geen beroemdheid. :p


    Take me to wonderland

    Ik ken de burgemeester van Utrecht en vele bekende wetenschappers/onderzoekers op rechtsvlak, telt dat? Is namelijk een compleet ander soort 'beroemdheid' x]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Waacht Sem Schilt woont bij ons in het dorp:Y)


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik ken Simone van der Vlught persoonlijk, maar voor de rest niet echt beroemde mensen. Ja, misschien indirect. Ik heb dansles van de man die twee mensen had opgeleid die allebei tweede werden bij SYTYCD.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Nope

    Waaaaaaacht. Bedoel je Nino van 'uit het oog' ofso?


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Joop van den Ende(cat)
    Is de buurman van mijn opa en oma


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    De vader van mijn beste vriendin is een bekende acteur. Hij speelde in GTST, zeg eens AA en in Turks fruit


    The best feeling in the world is when you look at him, and he’s already staring.

    Nee, niet dat ik weet.

    Ik sta wel op de foto met Eline De Munck, en ik heb met die van SYTYCD gepraat. Iets van O'Paparazzi, weet niet meer precies.