• Mijn broer zoekt op dit moment sollicitaties, maar ze vragen allemaal minimaal een paar jaar werkervaring. Op een gegeven moment raken de mensen met werkervaring toch gewoon op? (cat) jongeren die net afgestudeerd zijn krijgen zo echt weinig kans vind ik, heel slecht.


    Your make-up is terrible

    Net zoals dat je voor een werk een huis nodig hebt, en voor een huis werk. Dat had ik althans gezien in Real life.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Hij kan altijd proberen, niet waar?


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    daar heeft mijn zus ook last van
    ze is psycholoog, maar ze wordt niet aangenomen omdat ze te weinig werkervaring heeft
    nu werkt ze bij jeugdzorg, maar dat is niet iets waarvoor ze gestudderd heeft

    Werkervaring is een pré of werkervaring is vereist? Een pré betekent namelijk dat het voorrang heeft, dat je dan eerder aangenomen wordt.


    Life is hard and then we die

    Gewoon solliciteren. Beetje brutaal zijn en initiatief tonen. Zulke uitspraken als 'Minimaal 3 jaar ervaring' worden vaak alleen maar gebruikt om te kijken wie brutaal genoeg is en dus zeker genoeg van zijn kunnen is.


    Bored.

    Dat slaat gewoon nergens op. Ik bedoel de mensen die net zijn afgestuurd hebben een frisse blik op dingen en dat kan heel handig zijn.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.