• [ topic verplaatst door een moderator ]

    Nee.


    26 - 02 - '16

    Frans klinkt ontzettend mooi, het is alleen zo moeilijk en de leraren bij ons op school zijn vreselijk.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the



    Dit vind ik mooi.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik haar Frans, als ik een taal lelijk vind is het Frans wel. Maar dat heb ik met alle Middelandse zee talen.
    Ik snap niet wat iedereen er zo mooi aan vind.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Frans is een kut taal, punt


    "Ignite, my love. Ignite."

    Frigga schreef:
    Ik haar Frans, als ik een taal lelijk vind is het Frans wel. Maar dat heb ik met alle Middelandse zee talen.
    Ik snap niet wat iedereen er zo mooi aan vind.


    Ce n'est pas grave, ma amie! Selon moi, on a vraiment beaucoup de devoirs en Français mais je suis 19 de moyenne... Ce n'est pas trop difficile ;)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Priemgetal schreef:
    (...)

    Ce n'est pas grave, ma amie! Selon moi, on a vraiment beaucoup de devoirs en Français mais je suis 19 de moyenne... Ce n'est pas trop difficile ;)

    En nu in het Nederlands, ik heb Frans in de 3e zo snel mogelijk laten vallen en kan er niks van.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik hou van gesproken frans, maar als zang vind ik het niet dat. Ik kan nu wel niet luisteren, want de rest kijkt televisie


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right


    Deze moest ik vertalen met Frans (krul)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    @ Royce:

    Ik kende hem al wel, maar ik ken ook Barnabé xD. Zit je in de tweede?


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Priemgetal schreef:
    @ Royce:

    Ik kende hem al wel, maar ik ken ook Barnabé xD. Zit je in de tweede?

    nee.. de 4e. (cat)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Nee, ben niet zo'n fan van Frans. Al zijn sommige zinnetjes best mooi om te lezen.
    En ik heb een allergie ontwikkeld voor Franse liedjes sinds ik bij Frans alleen maar heel erg rare traumatiserende kinder-leerliedjes te horen krijg.


    Don't forget to b.r.e.a.t.h.e

    Royce schreef:
    (...)
    nee.. de 4e. (cat)


    O, hihi, ik moest het in de tweede vertalen met Grandes Lignes.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Frigga schreef:
    (...)
    En nu in het Nederlands, ik heb Frans in de 3e zo snel mogelijk laten vallen en kan er niks van.


    er staat:
    "is niet erg, mijn vriendin! Volgens mij hebben we echt teveel huiswerk voor Frans, maar ik sta een 9,5 gemiddeld... Het is niet té moeilijk."


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Priemgetal schreef:
    (...)

    O, hihi, ik moest het in de tweede vertalen met Grandes Lignes.

    haha, dat heb ik ook, maar we hebben nooit geen oefeningen gemaakt dus ik denk dat het daardoor komt :W Maar het was opzich geen moeilijke tekst


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind