• Hey

    In de maanden juni/ juli had ik contact met een jongen - waar ik eerst een soort van mini-crush op had, maar nu niet meer-, alleen op gegeven moment vond ik het persoonlijk heel saai worden. Toen heb ik een keer gwn niets meer trug gestuurd - we mailden -. Alleen nu heeft hij me zojuist ineens een mailtje gestuurd, met wat ik met sinterklaas ga doen etc.

    Eigenlijk was ik hm namelijk allang weer vergeten:X Ik had ook al zn mails al weggegooid.

    Ik vraag me dus eigenlijk ook wel af waarom hij ineens weer contact met me zoekt... Anyway, zal ik hm gwn weer antwoorden??


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    ja waarom niet, je kan toch ook gewoon vrienden zijn?


    I lie in my bed, looking at the stars and thought where the hell is my roof!!

    Jahoor, waarom niet?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Scissorhands schreef:
    ja waarom niet, je kan toch ook gewoon vrienden zijn?


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Ligt eraan, wil je nog contact met hem of hoef je niet zo nodig meer vrienden met hem te zijn?
    Ik zou hem sowieso wel een klein mailtje terugsturen, zelfs als je geen contact meer met hem wilt, omdat het anders nogal lullig kan zijn.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Scissorhands schreef:
    ja waarom niet, je kan toch ook gewoon vrienden zijn?


    We zijn/waren ook gwn vrienden hoor. Maar ik begrijp niet dat hij nu eens weer met me wilt praten en ik denk dat ik dan over een week weer ga denken van, dit is zo boring.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Scissorhands schreef:
    ja waarom niet, je kan toch ook gewoon vrienden zijn?

    dance4ever schreef:
    (...)

    We zijn/waren ook gwn vrienden hoor. Maar ik begrijp niet dat hij nu eens weer met me wilt praten en ik denk dat ik dan over een week weer ga denken van, dit is zo boring.


    Dat heb ik ook met sommige, ze praten nooit en dan aantal weken verder praten ze weer alsof we dan altijd hebben gedaan


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Gewoon antwoorden.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Defensive schreef:
    Ligt eraan, wil je nog contact met hem of hoef je niet zo nodig meer vrienden met hem te zijn?
    Ik zou hem sowieso wel een klein mailtje terugsturen, zelfs als je geen contact meer met hem wilt, omdat het anders nogal lullig kan zijn.


    Ja idd ik hoef niet zo nodig meer vrienden met hm te zijn. Als ik dat wel wilde had ik namelijk al lang actie ondernomen. Zo'n persoon ben ik wel.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Midna schreef:
    (...)

    Dat heb ik ook met sommige, ze praten nooit en dan aantal weken verder praten ze weer alsof we dan altijd hebben gedaan


    Dit gaat om een half jaar.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    dance4ever schreef:
    (...)

    Ja idd ik hoef niet zo nodig meer vrienden met hm te zijn. Als ik dat wel wilde had ik namelijk al lang actie ondernomen. Zo'n persoon ben ik wel.


    Dan zou ik hem gewoon op een aardige manier proberen te vertellen dat je het niet ziet zitten om nog contact met hem te hebben...
    Vriendschap moet van twee kanten komen.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    dance4ever schreef:
    (...)

    Dit gaat om een half jaar.


    Uhu i know (:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Als je 't wil, die beslissing ligt bij jou.


    No growth of the heart is ever a waste

    Defensive schreef:
    (...)

    Dan zou ik hem gewoon op een aardige manier proberen te vertellen dat je het niet ziet zitten om nog contact met hem te hebben...
    Vriendschap moet van twee kanten komen.


    Vind ik ook. Het gaat dan alleen denk ik heel raar worden wanneer ik hm in het echt weer zie, ik zie hm zo'n 3x in het jaar. En dat is ook altijd echt heel gezellig, daarom dachten we van, dan kunnen we mailen. Hij... heeft geen msn ofzo xD (:8)


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Eigenlijk wat Defensive zegt, als je geen contact meer wil zou ik gewoon even een klein berichtje met wat uitleg erin sturen. Anders is het best lullig.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.