• Ik heb het uit met mijn vriend, waarom doet er niet toe en heb ik het liever ook niet over op het moment, maar ik ga volgende week met hem praten aangezien het niet goed afgesloten is en we eigenlijk het helemaal niet uit wouden. Genoeg over dat, maar mijn "beste" vriendin is echt kut bezig hier over.

    Ik kan alleen via de sms met der praten op het moment. Ze vroeg me of ik nog met hem had gesproken en ik zei van wel. Ze zegt dat ik het niet doen enzo en dat hij me vaak genoeg pijn heeft gedaan enzo, maar dat klopt helemaal niet. Ik heb bijna nooit ruzie met hem gehad enzo, misschien een discussie een aantal keer maar dat maakt niet uit, dat hoort erbij. Ik heb meer ruzie met haar dan dat ik ooit met hem zal hebben! Maar ik heb der gezegd dat ik het begrijp dat ze me wilt beschermen maar ze houdt niet op.

    Op een gegeven moment heb ik ook tegen haar gezegd van dat het best kan dat ik vol op mijn gezicht zal gaan maar ik wel wil weten waar ik sta. Maar zegt ze tegen mij; Ik hoop dat je op je bek valt.

    Een keer dat zeggen is genoeg voor mij, maar ze blijft erover bezig. Dat ik een "fucked up" mind heb, dat ik idioot ben enzo en ze hoopt dat ik met hem trouw en "gelukkig" zal zijn enzo.

    Ik heb bijna elke week met der ruzie en ik probeer het telkens goed te maken maar zij lokt altijd ruzie met mij uit. Ik heb me telefoon uitgezet want ik ben er nu ook klaar mee.

    Noemt zich dat nou een goede vriendin of zie ik dit verkeerd?

    [ bericht aangepast op 2 dec 2011 - 18:23 ]

    Ik vind het geen goede vriendin, aangezien je elke week ruzie met der hebt. Met een goede vriendin heb je natuurlijk wel eens ruzie, maar niet elke week.

    Ze is jaloers, dûh. En als je elke keer ruzie met haar hebt, dan zou ik dat geen vriendschap noemen.

    [ bericht aangepast op 2 dec 2011 - 18:27 ]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    NOURRY schreef:
    Ze is jaloers, dûh. En als je elke keer ruzie met haar hebt, dan zou ik dat geen vriendschap noemen.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Maar ik ben zo iemand die makkelijk mensen vergeeft. Maar ik spreek der tegenwoordig nauwelijks en was het eindelijk een beetje goed gegaan vandaag en begon ik ziek te worden dus ben ik van me werk naar huis gegaan. Vraagt ze aan mij of het komt door haar dat ze ziek is. En ik weet van mezelf dat stress mij ziek maakt, dus heb ik der gezegd dat het door van alles kwam en zei ze dat ze dan wel nooit meer met me zou praten en me met rust zou laten dat ik dan gelukkiger zou zijn.

    Loveless schreef:
    Maar ik ben zo iemand die makkelijk mensen vergeeft. Maar ik spreek der tegenwoordig nauwelijks en was het eindelijk een beetje goed gegaan vandaag en begon ik ziek te worden dus ben ik van me werk naar huis gegaan. Vraagt ze aan mij of het komt door haar dat ze ziek is. En ik weet van mezelf dat stress mij ziek maakt, dus heb ik der gezegd dat het door van alles kwam en zei ze dat ze dan wel nooit meer met me zou praten en me met rust zou laten dat ik dan gelukkiger zou zijn.

    Eerlijk gezegd denk ik dat ze gelijk heeft. Je laat haar niet echt klinken als iemand die je graag om je heen hebt.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Loveless schreef:
    Maar ik ben zo iemand die makkelijk mensen vergeeft. Maar ik spreek der tegenwoordig nauwelijks en was het eindelijk een beetje goed gegaan vandaag en begon ik ziek te worden dus ben ik van me werk naar huis gegaan. Vraagt ze aan mij of het komt door haar dat ze ziek is. En ik weet van mezelf dat stress mij ziek maakt, dus heb ik der gezegd dat het door van alles kwam en zei ze dat ze dan wel nooit meer met me zou praten en me met rust zou laten dat ik dan gelukkiger zou zijn.


    Huuuuuuh?! Dat is zo niet van uit haar hart. Ze moest tenminste haar excuses aanbieden. Ik weet niet, heb je je eigenlijk wel ooit afgevraagd of zíj mischien ook op jouw ex/vriend verliefd is? mischien dat daar door de ruzies zijn ontstaan. Of was dat al eerder?


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    NOURRY schreef:
    (...)

    Huuuuuuh?! Dat is zo niet van uit haar hart. Ze moest tenminste haar excuses aanbieden. Ik weet niet, heb je je eigenlijk wel ooit afgevraagd of zíj mischien ook op jouw ex/vriend verliefd is? mischien dat daar door de ruzies zijn ontstaan. Of was dat al eerder?

    Nee, het is telkens als ik een vriend heb. Eigenlijk heb ik altijd wel al ruzies met der gehad. Bijvoorbeeld als ik een keer niet kan afspreken breekt ook al hel los.

    Cup schreef:
    (...)
    Eerlijk gezegd denk ik dat ze gelijk heeft. Je laat haar niet echt klinken als iemand die je graag om je heen hebt.

    Tegenwoordig niet meer nee. Ze heeft toch altijd wat te zeiken, terwijl ik gewoon normaal tegen der doe.

    Loveless schreef:
    (...)
    Nee, het is telkens als ik een vriend heb. Eigenlijk heb ik altijd wel al ruzies met der gehad. Bijvoorbeeld als ik een keer niet kan afspreken breekt ook al hel los.


    Heeft zij ook vriendjes gehad?


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    NOURRY schreef:
    (...)

    Heeft zij ook vriendjes gehad?

    Yup, maar ze is nu al aan het daten met een nieuwe jongen.

    Loveless schreef:
    (...)
    Yup, maar ze is nu al aan het daten met een nieuwe jongen.


    Ik denk dat ze je het geluk gewoon niet gunt, dus een echte vriendin zou ik het niet kunnen noemen.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    NOURRY schreef:
    Ze is jaloers, dûh. En als je elke keer ruzie met haar hebt, dan zou ik dat geen vriendschap noemen.


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    NOURRY schreef:
    (...)

    Ik denk dat ze je het geluk gewoon niet gunt, dus een echte vriendin zou ik het niet kunnen noemen.

    Het blijkt. Het ergste is, ik ben een heel gevoelig persoon en haat het als mensen boos op mij zijn. Maar ik heb nu al zo vaak ruzie met haar gehad dat het me niet eens boeit...

    Loveless schreef:
    (...)
    Het blijkt. Het ergste is, ik ben een heel gevoelig persoon en haat het als mensen boos op mij zijn. Maar ik heb nu al zo vaak ruzie met haar gehad dat het me niet eens boeit...


    Sterkte er mee. (;


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    NOURRY schreef:
    (...)

    Sterkte er mee. (;

    Dankjewel, I´ll need it (: