• http://94.100.113.177/342500001-342550000/342502501-342502600/342502540_6_f7Ym.jpeg

    NIET GEPHOTOSHOPPED!!!!

    ECHT NIET O.O

    xD

    moet morge naar ziekenhuis een foto laten maken van mijn hoofd...kheb al maand hoofdpijn door aanrijding....


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    srry moest er uit xD


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    auwwww... o.o

    (K)(flower)beterschapjes(flower)(K)

    (K)(flower)beterschapjes(flower)(K)


    Dankje (K)(A)


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    (baby)

    xD wat ben jij nu aan het doewn??


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Schrei-en ;P

    Misschien ferluistert een van hun wat in de ander zijn oor x]

    joh volgens mij is da gewoon da bill of tom iets in de ander zijn oor wou zeggen en dat ze net weg trekken en iemand heeft net op dat moment een foto gemaakt ^^

    waarschynlyk wouwe ze gewoon iets fluisteren tegen elkaar ofzow.. weet ik veel..

    Broertjesliebe xD

    Dat van die hand vind ik best vaag & die eerste is wel gewoon :P

    Hand + dit:
    http://nl.youtube.com/watch?v=eDk6F_pTRuM

    *Zegt ook niks :X*


    Let the Night embrace you

    haahahaa goes strijk :P
    als ge zo es effe al die reacties, vooral op pagina 1 en 2 leest, dan wete het wel :P
    ma hmm....wat ik dus er van vind *kucht* vanaf nu bestaat twincest officieel (hoera) :D
    ma vooral die 2de foto, die met tom zijn hand, die gaat er echt wel over he! ma die eerste foto, denk nu wel nie da die aan het kusse zijn eigenlijk, tenslotte is da wel tijdens een intervieuw, me wrschijnlijk ook keiveel volk! en dan die tekst in de joepie! oké, héél véél kans da het geloge is, ma als da nie is.. "wij doen alles samen" en nog zo van die dingen..jaja..dan weet je het wel :P


    owhja, dit is een hyper topic moet ik effe zegge :P


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    tom zegt iets in bill's oor
    is dat nu zo erg!?


    i'm eating gummybears