• http://94.100.113.177/342500001-342550000/342502501-342502600/342502540_6_f7Ym.jpeg

    NIET GEPHOTOSHOPPED!!!!

    ECHT NIET O.O

    Haha, ik vin dit eigelijk wel grappig xD bij die 1e foto zit GeorG echt te kijk van wtf >.<


    Love is insane and baby, we are too

    xD IK BEN ONLINE :D

    :Y)

    *doet alsof ze voor 10 telt*

    *telt stiekem ook voor 10 omdat ze zo geweldig is*

    *verdrinkt in eigendunk*

    *wordt weer bovengevist door haar über-ego*

    *Strijk


    We'll never be as young as we are tonight

    Vorgens mij zegt die gewoon wat in zijn oor.!
    Maar het is wel een vette Foto;)
    XX


    it's not about the outside, it's about your heart

    ze zijn gwn aant fluisteren fzoo xD
    kheb daar zelf nog n clipje van waar je denkt dat ze kussn maar toch gwn fluisteren xd


    You were born an original. Don't die a copy.

    bij die ene wil 1 van de 2 gewoon wat zeggen tegen de ander en bij die andere foto tikte Tom bill waarschijnlijk aan om iets te zeggen en dathij iets raars zag ofzo ??:O dat denk ik


    Ja hij zag een meisje met een bord TWINCEST FOREVER! en dat wou Tom toch effe zeggen zo van;'Shit Bill we zijn betrapt!' en dat zegt hij bij de tweede weer omdat dat zelfde wijf daar stond met het bordje TWINCEST FOREVER! dôh dat weet tog het kleinste kind dat eht daarom gaat! [/is degene met het bordje TWINCEST FOREVER!]


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    (...)

    Ja hij zag een meisje met een bord TWINCEST FOREVER! en dat wou Tom toch effe zeggen zo van;'Shit Bill we zijn betrapt!' en dat zegt hij bij de tweede weer omdat dat zelfde wijf daar stond met het bordje TWINCEST FOREVER! dôh dat weet tog het kleinste kind dat eht daarom gaat! [/is degene met het bordje TWINCEST FOREVER!]

    OMG!!

    lig strijk ofzow :P

    ik ga mee daar zo staan met zo'n bordje :P

    xXx


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    hij zegt iets in bill's oor


    i'm eating gummybears

    (...)
    OMG!!

    lig strijk ofzow :P

    ik ga mee daar zo staan met zo'n bordje :P

    xXx


    ja man staan we daar samen met een brodje XD toch gewoon lol xD


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    oke ik weet niet wat ik er van moet denken maargoed XD


    cry me a river..build a bridge.. &nd get 0vr it..

    De eerste: ze zeggen gewoon iets aan elkaar. Als ik iets stil wil zeggen tegen een vriendin/vriend, ga ik ook zo dicht bij haar/zijn gezicht, is niets aan ><
    De tweede: Hij kijkt niet naar Bill, zowel: is het verkeerd om naar iemand te kijken. Ow, wacht ik keek net naar mijn zus [/ramp] >< EN als ik wat wil tonen/zeggen aan iemand die mij niet bekijkt, tik ik ook met mijn hand op die zijn/haar been/arm weet ik veel waar, zodat ik aandacht krijg. Sorry, ik snap echt niet dat mensen denken dat een tweeling verliefd is op elkaar. Ze leven namelijk al heel hun leven lang samen, hoe kan je dan in godsnaam zoiets denken? Gaat er bij mij niet in.. TC-verhaaltjes maken op Quizlet, tot daaraan toe, maar achter zo'n domme dingens iets beginnen te zoeken n_n


    Shakin' their ass like they just don't care.

    kom op zeg. het zijn broers. broers die van elkaar houden. op de eerste foto fluisterden ze misschien wel iets waardoor je dat kreeg, en de tweede is gewoon broederliefde. je moet je niet zo opwinden ;).

    x'


    I'll live every second like it is my last one <3

    Oehw!
    I like it! x'D
    x


    If music be the food of love, play on!

    Hmm, ik vind dat ze hiertegen toch een heel goed argument moeten verzinnen.

    Of ze moeten hun mobiele nummer bekendmaken. Anders ga ik enge dingen denken.


    rules don't stop me

    Jongeh, ik vind het wel grappig. (cat)