• Oke hallo mensjes!!(H) Ik heb mensen nodig voor mijn Quiz!!

    -Beste vriendin Femke
    -Zusje
    -4 meisjes voor de band ( Schrijf dan ook ff instrument op)

    - ex vriendin Tom




    Wil je er eentje kom op dan!!

    Oow ja stukje van de serie er zijn er al 2 trouwens..

    Hallo ik zal mezelf eens even flink voor gaan stellen, Ik ben Femke en dom. Ja dat laatste zal ik nog wel eens uitleggen. Verder ben ik maar liefst 19 jaartjes jong.En verder ben ik dom. Nou ja misschien moet ik het maar eens uitleggen.

    Zoals bijna elke zaterdag zuip ik me weer eens lam in de Hawaii. Dit keer ben ik zo dronken dat ik dus met een jongen mee naar huis ga, niets niet doms aan toch. Nou ja het domste komt nog, we hadden seks. En ineens komt die gast ermee dat we maar moeten gaan trouwen, dus wat doen we we trouwen in onze niet zo´n nuchtere bui. Ja en toen werden we die ochtend wakker en wat vinden we op de tafel, tada Boekje Ala Trouwboekje. En ja wat stond erin.. Femke Hoef trouwt op 2 mei met Tom Kaulitz Toen was het wel duidelijk volgens mij.


    Je ziet Tom, zo moet ie heten. Benauwd rondkijken, Jij:”Oke we zijn dus getrouwt blijkbaar!” Je vind het eigenlijk ook nog wel lachen.Je ziet hem wat raar naar je kijken. Tom:”Aha jij bent dus Femke.?”Je knikt. Jij:”Jep aangenaam kennis te maken!!”


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Nou kom op zeg!!:D


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    waaattt ik vat ut niet helemaalXD


    It's not too late, It's never too late!

    waaattt ik vat ut niet helemaalXD


    Wat snap je niet dan??


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    ik wil wel het zusje zijn:P
    xxx oja kheet Elien


    Je moet worden wie je bent.

    ik wil wel het zusje zijn:P
    xxx oja kheet Elien


    Oke!!


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    oow je moet gewoon je naam opgeven:) das goed ik doe wel meej roos Calaelen( is me elfse achternaam hoor geen echteXD) ik doe meej in de band en speel gitaar

    xx
    roos


    It's not too late, It's never too late!

    4 meisjes voor de band
    gitaar of drum!

    (yoni)


    Keep calm and love Zayn Malik =)