• Hallo iedereen!

    Al een tijdje ben ik bezig met het schrijven van mijn eerste verhaal 'don't be afraid'.
    Op een forum, waar ik het verhaal eerste instantie voor de lol had geplaatst, heb ik ondertussen al meer dan 60 lezers die erg enthausiast zijn over de eerste editie van het verhaal. Nadat ik deze af heb, ga ik het dus helemaal herschrijven en dan vervolgens laten uitgeven. Teminste dat is wel de bedoeling. Veel mensen stuurden mij naar Quizlet, om het verhaal ook hier bekend te maken. Dus bij deze!


    (Mijn zelf ontworpen/getekende hoofdpersonen)

    Dit verhaal zal bestaan uit veel ellende, romantiek en schokkende gebeurtenissen die dagelijks nog te veel voorkomen hier op deze wereld. De hoofdpersonen van dit verhaal zijn Lena (16) & Liam (17) die samen een weg uit een ware 'hell' proberen te vinden.

    Klik hier voor de link: http://www.quizlet.nl/stories/97390/dont-be-afraid/
    Ben benieuwd naar jullie mening!!!! :D (A)(hoera):)(yeah)

    [ bericht aangepast op 19 sep 2012 - 17:32 ]

    Het verhaal is niet helemaal mijn ding, maar die tekening is echt heel mooi!


    i put the fun in funeral

    Hrm, hoe ben je met 2 hoofdstukken van in totaal amper 1000 woorden aan 60 lezers gekomen? Je beschrijving is ook niet echt helemaal superspeciaalawesomesauce, hoewel het ook niet slecht is.

    Moet je wel nageven dat je spelling en grammatica zo op het eerste gezicht beter is dan de meesten die hoopvol aankondigen dat ze het boek wat ze nu gaan schrijven gaan laten uitgeven.


    quidquid excusatio prandium pro

    Je gaat het uitgeven maar zet het wel even op quizlet? Waar mensen het kunnen stelen? Door het gewoon te kopiëren? Smart girl.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Mordin schreef:
    Hrm, hoe ben je met 2 hoofdstukken van in totaal amper 1000 woorden aan 60 lezers gekomen? Je beschrijving is ook niet echt helemaal superspeciaalawesomesauce, hoewel het ook niet slecht is.

    Moet je wel nageven dat je spelling en grammatica zo op het eerste gezicht beter is dan de meesten die hoopvol aankondigen dat ze het boek wat ze nu gaan schrijven gaan laten uitgeven.

    Superspeciaalawesomesauce :W
    De combinatie van ellende en romantiek is niet helemaal mijn ding, maar ik moet wel toegeven dat je schrijfstijl niet onaantrekkelijk is. Wel leuk dat je het er dus op hebt gezet. (:

    [ bericht aangepast op 19 sep 2012 - 17:49 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Uneventful schreef:
    Je gaat het uitgeven maar zet het wel even op quizlet? Waar mensen het kunnen stelen? Door het gewoon te kopiëren? Smart girl.

    Ze gaat het proberen uit te geven als ze het heeft herschreven, tot die tijd kan het hier best staan. Na afloop kun je je verhaal altijd nog permanent van Quizlet verwijderen.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Mordin schreef:
    Hrm, hoe ben je met 2 hoofdstukken van in totaal amper 1000 woorden aan 60 lezers gekomen? Je beschrijving is ook niet echt helemaal superspeciaalawesomesauce, hoewel het ook niet slecht is.

    Moet je wel nageven dat je spelling en grammatica zo op het eerste gezicht beter is dan de meesten die hoopvol aankondigen dat ze het boek wat ze nu gaan schrijven gaan laten uitgeven.
    Op het andere forum heb ik ondertussen meer dan 50.000 woorden en bijna bij de laatste paar hoofdstukken.

    Lmk schreef:
    (...)Op het andere forum heb ik ondertussen meer dan 50.000 woorden en bijna bij de laatste paar hoofdstukken.


    Maar da's maar 120 a4'tjes fso toch? Ik heb er met 70.000 maar 150, en boeken zijn zoveel dikker. Niet te geloven hoeveel woorden er in een boek gaan D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Wiarda schreef:
    (...)
    Ze gaat het proberen uit te geven als ze het heeft herschreven, tot die tijd kan het hier best staan. Na afloop kun je je verhaal altijd nog permanent van Quizlet verwijderen.

    Precies, maar als het niet gewardeerd word dan kan ik het gewoon net zo snel er weer afhalen...

    Mordin schreef:
    (...)

    Maar da's maar 120 a4'tjes fso toch? Ik heb er met 70.000 maar 150, en boeken zijn zoveel dikker. Niet te geloven hoeveel woorden er in een boek gaan D:


    Mwa weet niet precies hoeveel ik er nu heb, zal vanavond even kijken. Maar ik wilde het nog gaan herschrijven en er een heel nieuw verhaallijn aan verbinden en dan zit ik zo op het dubbele aantal woorden :)

    Ik denk niet dat ik het verhaal ga lezen, omdat ik op Quizlet vooral fanfictie lees. (: Maar ik wil wel even zeggen dat je heeel erg mooi tekent <3


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Het duurt wel even voordat je lezers hebt op Quizlet hoor (tenzij je een 1D-fanfic schrijft x] ). Er staan super veel fantastische verhalen op deze site die gewoon maar tien lezers hebben. Mijn meest succesvolle verhaal hier gaat eigenlijk helemaal nergens over en heeft toch 100 volgers. Q lezers zijn vreemd :3.
    En het is een beetje laat om een totaal nieuwe verhaallijn erbij te verzinnen, dat zal niet makkelijk worden x'D.


    i put the fun in funeral

    Uneventful schreef:
    Je gaat het uitgeven maar zet het wel even op quizlet? Waar mensen het kunnen stelen? Door het gewoon te kopiëren? Smart girl.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Wiarda schreef:
    De combinatie van ellende en romantiek is niet helemaal mijn ding, maar ik moet wel toegeven dat je schrijfstijl niet onaantrekkelijk is. Wel leuk dat je het er dus op hebt gezet. (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Uneventful schreef:
    Je gaat het uitgeven maar zet het wel even op quizlet? Waar mensen het kunnen stelen? Door het gewoon te kopiëren? Smart girl.


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

    Mensen, lees verder, in plaats van alleen iets te quoten, zo irritant. >.<
    Sorry, maar dan denk ik echt, voeg er in ieder geval iets aan toe ofzo, waarmee je aangeeft dat je het ermee eens bent. =/

    Ik wil het wel proberen te lezen, al moet ik zeggen dat overdramatische verhalen me niet zo aantrekken.
    En prologen over dood maken me altijd verdrietig. =(
    Maar ik ben benieuwd. =)

    Prachtige glimlach bij dat meisje, btw! :o


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!