• ok k plaats deze omdat k graag wil wete wat jullie vonde van tokio hotel toen jullie ze voor het eerst zage, (op tv, krant, radio enz) zelf ben k fan al sinds k ze heb gezien op tv.

    -xxx-


    Life is bigger It's bigger than you And you are not me

    euh, ik vond het totaal niks aan xD

    Luisterde toen monsoon, dat is dus 1 van de liedjes die ik eerst een paar x moest luisteren voordat ik ze leuk vind.
    Ready set go vond ik meteen leuk


    I Can Be Your Hero, Baby <'33

    Nou ik zou het jullie eerlijk zeggen ik dacht eerst. Wtf moet dat voorstellen.:X Dat ik dat toch ooit heb gedacht he!? Maar toen ik voor het eerst een liedje hoorde werd ik meteen verliefd op ze en vanaf daar ben ik superfan geworden!!(A)


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    toen ik monsoon hoorde was het egt een WAUW-moment! ik weet nog heel goed dat ik in mezelf zei: Damn, die groep is goed..

    maar Bill vond ik een wijf! xp drm moest ik in het begin niet zo egt weten vn tokio hotel.. hun muziek vond ik wel geweldig, maar het feit dat de zanger op een zangerES leek, daar kon ik niet mee leven xD

    maar nu vind ik bill de moooiiissstte jongen ter wereld ^^ (omg, hoor me ffe bezig..)

    euhh qua muziek had k eun wooowgevoel...egt goe vond k ut!!!!!!

    en vn Tom was k meteeeeeeeeeeen fan egt von um soowww knaapppp


    Why don't you break my heart

    ik was meteen fan van ze xD
    dat was niet echt moeilijk, want het kwam door spring nicht:P en dat vond ik echt een te vet nummer, ook door de betenenis enzo...


    Xx~They say this will be forever~xX

    Ik zag ze eerst in mijn favo roddelblaadje tot op tv verzwegen dat ik fan was nu die-hard. En was gek van Bill en Tom toen ik ze zag.


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    na t verplicht luisteren van monsoon; (waar k eerst fel op tegen was(A)) ging k zomaar uit mezelf, wat meer info, muziek zoeken.. &nu zijn we al ongeveer een jaar verder =D


    it's cool to know nothing.

    Eerlijk? Oké.
    Nou toen ik schrei op tv zag vond ik Bill hartstikke eng!! Ja, je leest het goed ENG!.. :o
    Daarna zag ik Durch Den Monson en toen vond ik hem gelukkig niet eng meer.
    Ik vond schrei ook een stront nummer, en zapte meteen weg. NU is het me lievelings nummer ;D


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    eerlijk hé ?
    nou eigenlijk vond ik er helemaal niks aan!
    ik vond het eerst maar een bende jannetten :$
    mijn vriendinnnen hebben er een maand over gedaan om mij fan te krijgen :P en nu is zelfs die ene die mijn fan heeft helpen zijn zelf geen fan meer :P
    maarja oke dus :P


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Ik hoorde het door me zus op de computer en dat as wir sterben niemals aus en toen was ik meteen weg van ze! En het is ook me lievelings lied geworden.

    iedereen op school zei dat tokio hotel zoo hard suckte en omdat ik bijna de enige was die de groep niet kende ben ik maar info gaan opzoeken. Ik kwam bij het clipje van Ready, set, go en vond het wel goede muziek maar vond de bandleden echt crééééépy
    Ik heb moeten liegen dak ze ook héééél slecht vond. Ma da was dus nie zo. Later heb ik die gasten nog eens bestudeert en werd ik verliefd.. iedereen weet nu dak fan ben en ze pesten me.. maar ik heb het voor ze over

    Ik hoorde eerst een liedje, vond er niet meteen iets aan maar 2 weken later zat ik er nog mee in mijn kop!
    toen zocht ik op internet een foto en Tom en Bill vond ik meteen uber-sexy!!


    Honest to god, I will break your heart. Tear you to pieces, I'll rip you apart

    Ik en een vriendin hebben ze leren kennen met een liedje van de teryjaki boys xD was geniaal we dachten dat het van hun was maar sinds dien zijn we fan:P en we vonden ze meteen sexii(A)


    One of the Duo Of Evilness

    ik vond ze stom. :$
    - Nu niet meer.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik dacht serieus dat Bill een vrouw was *schaam, schaam*. Maar vond hem absoluut niet lelijk of stom! Zelfs mijn vader vond het een goed nummer :D Alleen vindt hij de band niks x'D
    Boeiend. Nu weet ik wel beter! (yeah)


    I clicked my heels and wished for you.