• HAHAHA. Nynke (vriendin) heeft net even een briljant verhaaltje in mijn gastenboek geplaatst en ik vond hem zo leuk dat ik hem wel hier móest plaatsen:

    Happysnail zei op 25 sep 2008 - 14:23:
    Het was een mooie zaterdagmorgen, ik liep over de straat kijkend naar mijn schoenen hoe ze de stoep raakten. Af en toe kwamen er wat auto's langs en keek ik even op, vervolgens keek ik weer naar beneden en tot mijn verbazing zag ik 4 slakken achter elkaar met instrumenten over de stoeprand glijden. Ik bleef ze volgen totdat ze stopten, ze keken om en zagen daarna naar boven om vervolgens mijn gezicht te vinden met mijn grote glurende ogen. Ik zag dat een van de slakken, de voorste een groot en opvallend kapsel had. Ik raakte zijn haar aan en de slak zei ineens 'RAUSSSSS' ik stapte achteruit en struikelde natuurlijk weer over een miniscuul steentje en viel op mijn gat. De slak met het rare haar ging op zijn staartje staan en lachte me uit met een duits accent. Ik zocht met mijn hand naar iets om om te leunen en probeerde omhoog te komen, wat niet echt lukte omdat ik nogal onhandig ben. De 4 slakken kwamen op mij af en stopten voor me, ze pakten hun instrumentjes erbij en begonnen langzaamaan te spelen, ik bleef luisteren en hoorde voetstappen ik keek achterom en zag Eva aankomen. Eva bleef staan, keek naar de slakken en daarna na mij om vervolgens weer naar de slakken te kijken, en ja hoor daarop volgde een gil en een dansje. Eva vond het te gek! Ik lag er maar wat bij en vroeg of ze mij eerst ook even wou helpen in plaats van naar die rare slakken te kijken en ze zogezegd onder te kwijlen. Ze trok me omhoog en daar stonden we dan vol verbazing, de slakken stelden zich voor als tokio hotel. Eva trok gelijk haar notitieboekje en een pen (want ja muziekspelende slakken kom je niet zo vaak tegen) en vroeg om een handtekening voorzover de slakken met een pen konden schrijven. Ze probeerden de pen beet te pakken maar het ding bleef steeds wegglippen, een slak (tom genaamd) kwam met het voorstel om maar gewoon op het notitieblaadje te kwijlen dan had Eva toch nog iets van hun. Ze kwijlden elk op het blaadje en probeerden daarna duidelijk te maken dat ze weer verder moesten, maarja Eva bleef maar door ze heen praten; Hoe geweldig ze wel niet waren en of ze samen op de foto mochten. Ik stootte Eva aan (wat niet goed viel bij Eva) en ze gaf me een tik terug. Ik mompelde wat en besloot Eva maar van hun af te trekken, Eva trok een pruilmondje en daar stonden we met zijn tweeen tegen 4 slakken te praten die niet eens hoorden te praten. Bill, Tom, Gustav en Georg de slakken pakten hun instrumenten op, ik hoorde getoeter in de verte en keek naar de weg maar zag helemaal geen auto of dergelijks. Eva slaakte een kreet van blijheid en wees naar beneden, Ik keek en zag een speelgoed limousine aanrijden. Eerst al slakken die instrumenten konden spelen en dan konden ze ook nog praten en vervolgens kwam er nog een toeterende mini limousine aanrijden. Ik kneep in mijn arm maar het ging niet weg, dus ik vroeg of eva even wilde knijpen (die kneep natuurlijk weer veel te hard) maar het bleef. De slakken kropen naar de auto en openden de deuren van de auto. De instrumenten werden achterin gegooid en de achterklep met een klap dichtgegooid. Ze toeterden nog 3 maal en reden weg. Eva en ik liepen verbijsterend weg en gingen naar het cafe om een grote beker koffie te halen en bij te komen.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    I recycle my thoughts.

    x'] Geniaal !

    x] Lol Joh,,Geweldig verhaaltje :P


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Mahahahhaha
    Peace men


    I recycle my thoughts.

    HAHAHA. Eva (vriendin) heeft net even een briljant verhaaltje in mijn gastenboek geplaatst en ik vond hem zo leuk dat ik hem wel hier móest plaatsen:

    Op een mooie woensdagochtend sluip ik naar het huis van een klein meisje genaamd; Nynke. Ik zou Nynke gaan verassen met een paar kaartjes voor een ge-wel-dig concert. Eenmaal aangekomen bij het minihuis van Nynke schuif ik een schuifspeldje uit mijn haar en begin met het schuifspeldje in het slot te porren. Niet veel later is het gelukt om de deur open te maken. Ik loop op mijn tenen naar het slaapkamertje van kleine Nynke en gooi luid de deur open. 'WAKKER WORDEN, SLAAPSLAK.' Roep ik. Nynke opent haar ogen en springt uit bed met een pistool. Ik schrik me kapot en gooi mijn handen omhoog. 'GENADE!' schreeuw ik. Nynke grijnst en haalt de trekker over waardoor er een mini straaltje water in mijn oog prikt. Ik begin te vloeken en graai in mijn zak. 'NEE!' Gilt Nynke. 'JA!' Gil ik. 'NIET NAAR TOKIO HOTEL!' Roept kleine Nynke boos. 'JAWOHL!' Gil ik grijnzend. Ik pak Nynke bij haar arm en sleur haar mee haar huisje uit. Eenmaal bij het concertgebouw aangekomen lopen ik en Nynke naar binnen. Met een beetje tegengestribbel sleur ik Nynke mee naar de zaal. Tot mijn verbazing staat er niemand in de zaal. 'Is dit nou Tokio Hotel?' Vraagt Nynke verbaasd. 'Ja.' Zeg ik. Nynke grijnst. Op dat moment komt Tokio Hotel op het podium. Mijn ogen worden groter als ik zie dat ze alle 4 een meter of 2 gegroeid zijn. Reuzen! Nynke begint wild heen en weer te springen en mee te zingen met de muziek. Ik zak door mijn benen en ga in kleermakerszit op de grond zitten. Dit is niet leuk. Als ik me omdraai schrik ik me dood. Naast me zit George Craig . 'Hallo.' Zegt hij met een big smile. 'Eh, hoi.' zeg ik verbaasd. 'RAISE YOUR HANDS TOGETHER!' Schreeuwt Bill door zijn microfoon. Nynke gilt zich schor en klimt op het podium. Ze begint hyper met haar hoofd op en neer te schudden zodat haar haar heen en weer vliegt. 'Is dat jouw vriendin?' Vraagt George aan mij. 'Ja. Zo kan je het wel noemen ja.' Zeg ik. Georg Craig staat op en springt op het podium. Hij pakt Nynke stevig vast en drukt zijn lippen op die van haar. Op dat moment verandert George Craig in een kikker. Nynke heeft het niet door want ze is gehypnotiseert door Tokio Hotel hun muziek. Op dat moment verandert Tokio Hotel weer in normale grootte. Nynke spring Georg in zijn armen zodat zijn basgitaar op de grond klettert. Ik ren naar zijn basgitaar toe en hang hem om mijn hek. Ik begin vrolijk mieke-heeft-een-lammetje te spelen. Zodra Bill, Gustav en Tom het doorhebben beginnen ze vrolijk mee te doen. Op dat moment komt Frans Bauer binnen met een hele rij mensen achter zich aan. 'HEB JE EVEN VOOR MIJ?' Roept hij door de zaal. Nynke ontwaakt uit haar hypnotisatie en rent achter Frans Bauer aan. Ze loopt mee in de polonaise terwijl ik mijn basgitaar weggooi. De basgitaar komt op de kikker George Craig terecht.

    En ze leefde nog lang en ongelukkig.


    "I shut my eyes in order to see.'

    :((


    "I shut my eyes in order to see.'

    HAHAHAH NYNKE (cat)


    I recycle my thoughts.

    whahaha, ik vind hem echt coewl!