• Kan dat?
    Ik had net een ruzie met m'n moeder, anyway, dat liep uit de hand. Ik kreeg haar nagel oid in mn oog en nu zie ik met mijn rechter oog alleen zwart.

    Aangezien Google niet m'n best friend is, vraag ik me af of iemand dat ooit gehad heeft en of het over kan gaan.

    I'm not a fan of docters.

    Ja dat kan wel, maar als het lang aanhoud moet je wel naar een dokter.
    En met lang bedoel ik morgen.

    [ bericht aangepast op 3 dec 2011 - 22:18 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Don't care if you're not a fan of doctors. If you don't see shit, go to a doctor.

    Tenzij je een grote fan bent van ooglapjes. Nagels zijn smerige dingen, als je oog niet beschadigd is kan het best geinfecteerd raken.


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    Don't care if you're not a fan of doctors. If you don't see shit, go to a doctor.

    Tenzij je een grote fan bent van ooglapjes. Nagels zijn smerige dingen, als je oog niet beschadigd is kan het best geinfecteerd raken.


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    RainbowDash schreef:
    Don't care if you're not a fan of doctors. If you don't see shit, go to a doctor.

    Tenzij je een grote fan bent van ooglapjes. Nagels zijn smerige dingen, als je oog niet beschadigd is kan het best geinfecteerd raken.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Frigga schreef:
    Ja dat kan wel, maar als het lang aanhoud moet je wel naar een dokter.


    26 - 02 - '16

    Oké, misschien heb ik wel een enorm lieve moeder, maar 't lijkt me toch niet helemaal normaal als je moeder haar nagel in je oog steekt. Anywayz, ik denk dat je toch even naar een dokter moet gaan, ookal ben je er geen fan van, want ik heb zo ergens 't idee dat je misschien iets beschadigd hebt en daar maar beter naar gekeken kan worden? Veel beterschap!


    “Love is a contradiction.”

    Libertad schreef:
    Oké, misschien heb ik wel een enorm lieve moeder, maar 't lijkt me toch niet helemaal normaal als je moeder haar nagel in je oog steekt. Anywayz, ik denk dat je toch even naar een dokter moet gaan, ookal ben je er geen fan van, want ik heb zo ergens 't idee dat je misschien iets beschadigd hebt en daar maar beter naar gekeken kan worden? Veel beterschap!


    Dit.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Oke thank you all, als het maandag niet over is, zoek ik wel een docter op.

    Element schreef:
    Oke thank you all, als het maandag niet over is, zoek ik wel een docter op.


    Maak het dan op zijn minst goed schoon met water of iets dergelijks, voordat het geinfecteerd raakt <_<


    quidquid excusatio prandium pro

    1 woord: Dokter.
    Je wet nooit of je blijvende schade kan hebben D:


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Go to the doctor
    Wat heeft je moeder nu gezegt?


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    RainbowDay schreef:
    1 woord: Dokter.
    Je wet nooit of je blijvende schade kan hebben D:


    Wat maakt blijvende schade nou uit? Dokters zijn zo vervelend, ik raak oook leiver een oog kwijt dan naar ze toe te gaan! /sarcasme


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Wat maakt blijvende schade nou uit? Dokters zijn zo vervelend, ik raak oook leiver een oog kwijt dan naar ze toe te gaan! /sarcasme


    Tsjah, als jíj de dokter bent...

    no, just kidding, alwin heeft gelijk. Die dokter kan je alleen maar helpen, seriously.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ga naar een dokter. Geloof me.
    Ik heb vaker oogproblemen -zowat 2x per jaar-. Het is fijn om alles te zien. En denk na: als er dingen zijn die je niet kan missen dan zijn het je ogen. Draag er zorg voor.

    Ik haat het ook om naar de dokter te gaan, maar met je ogen mag je niet spelen.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Wat maakt blijvende schade nou uit? Dokters zijn zo vervelend, ik raak oook leiver een oog kwijt dan naar ze toe te gaan! /sarcasme


    Zeg ik dat? Nee.
    Ik heb gewoon een hekel aan sociale situaties, helemaal met mensen die ik niet mag en waar ik iets van nodig heb, daarom wacht ik liever tot morgen, besides, ik heb geen auto en er is dus voor mij ook geen mogelijkheid naar de docter te gaan nu.

    GRRRRR schreef:

    Go to the doctor
    Wat heeft je moeder nu gezegt?


    Het kan haar niks schelen.