• INSCHRIJVINGEN ZIJN GESLOTEN. ER KAN NU NIEMAND MEER BIJ

    Marshmellow schreef op 3 dec 2011 - 18:09:

    (geen titel)

    HGierbij heb je toestemming om met je schrijfwedstrijd te beginnen =).
    Veel succes!

    Stuur je het linkje van je topic alsjeblieft?=)


    ik heb toestemminng om mijn schrijf wedstrijd te beginnen :)

    zoals jullie al hebben gezien in de titel is dit een One Direction gerelateerde schrijf wedstrijd.
    - ik zoek minimaal 10 mensen die mee willen doen. maximaal 15
    - je krijgt voor elke opdracht 10 dagen.
    - je krijgt alleen uitstel met een GELDIGE reden. maximaal 5 dagen, want ik wil de rest niet late wachten
    - elke keer vallen er een of twee mensen af
    - ik zoek ook nog 2 jury leden

    waar let ik op
    ik let op originaliteit, spellingsfouten en schrijf stijl. ik zal ook letten op interpunctie, maar ik ben daar niet de beste in dus dat is nog niet zo heel erg belangrijk

    wat kun je winnen
    1e plaats: twee maanden reclame op mijn profiel, reclame in mijn story en ik maak een leuk 1e plaats plaatje
    2e plaats: een maand reclame op mijn profiel, reclame in mijn story en ik maak ook hiervoor een leuk 2e plaats plaatje

    jury leden
    -Flavius
    -ColouredWind

    deelnemers
    -Payned
    -Peeta
    -ILOVEELENA
    -District12
    -Niallvember
    -Paynelinson
    -ILOVELIEKE
    -Katnip
    -Cinna
    -IWant1D
    -Spinal
    -Yang

    Opdracht 1
    jullie kunnen kiezen uit een van de situaties die onder aan staan. Ook moeten jullie een van de jongens kiezen. Daarna schrijf je een stukje van uit hun POV. Per jongen en situatie kunnen er maximaal 2(behalve bij twee van de vijf, dus als er voor twee al 3 zijn kun je bij de rest maar twee mensen krijgen. dit doe ik om te voorkomen dat ik teveel van een ding krijg en van iets anders helemaal niks). Je stuurt de opdracht in een pb naar mij. Ik zet ze dan in een story zodat de jury kan mee bepalen. het is dus handig om een abo te nemen, want daar komt ook de uitslag in
    De jongens:
    VOL Zayn – ILOVEELENA, ILOVELIEKE
    VOL Liam – Clove, WAYNWAZIK, Peeta
    VOL Harry – PurpleSea, Cinna
    VOL Niall – Niallvember, Yang
    VOL Louis – IWant1D, Spinal, Annwfyn
    De situaties zijn:
    VOL Hij wordt gepest – Clove, WAYNWAZIK, ILOVELIEKE
    VOL Hij is verliefd op een jongen (mag iemand van de band zijn) – IWant1D, Spinal, Annwfyn
    VOL Hij zit in een depressie – PurpleSea, Yang, Cinna
    VOL Iets met kerst – ILOVEELENA, Niallvember, Peeta

    geen maximaal aantal woorden dit keer en ze hoeven niet beroemd te zijn, maar mag wel

    Inleverdatum: 20 DECEMBER 2011


    Opdracht 2
    Dus dit is alweer opdracht twee. Vul dit lijstje in en stuur het dan naar mijn in een pb of zet het hier in het topic neer. Als je dus alles van dit lijstje hebt kun je als het goed is beginnen met deze opdracht.

    Wie van 1D:
    Verhaal lijn:
    16+ of niet: als je dit niet kan schrijven hoeft dat natuurlijk niet.

    Je mag kiezen of je er een liedje bij zoekt of niet. Het minimum aantal woorden is 400.
    Inleverdatum: 22 JANUARI 2012 het duurt zolang vanwege de vakantie, en er zullen vast wel mensen zijn die weg gaan en dan niet kunne schrijven. veel succes iedereen (:



    Opdracht 3
    Dit is de laatste opdracht. Dat komt omdat ik de vorige opdracht maar van drie mensen heb gekregen/op tijd heb gekregen. en ook omdat als ik er meer wil doe ik het toch alleen maar ga vergeten. De laatste opdracht is schrijf een verhaal over een erge gebeurtenis tussen twee bandleden. Dat kan dus zijn een ruzie of ze vecht met elkaar of zo iets. je mag zelf kiezen welke twee leden en of het goed afloopt of niet. Zet er in je opdracht wel even bij wie het zijn. De opdracht moet uiterlijk 5 maart ingeleverd zijn. Ik weet dat er een vakantie tussen zit, maar als je uitstel nodig hebt dan vraag je het maar. Het moet minimaal uit 500 woorden bestaan. Veel succes en sorry dat het zo laat is.

    [ bericht aangepast op 13 feb 2012 - 21:53 ]


    I HATE IT WHEN PEOPLE SAY THINGS ABOUT YOU THAT AREN'T TRUE

    @Niallvember, je moet inderdaad 1 jongen en een situatie kiezen en dan een stukje schrijven vanuit hun POV
    je mag kiezen of ze beroemd zijn en er is geen maximum aantal woorden


    I HATE IT WHEN PEOPLE SAY THINGS ABOUT YOU THAT AREN'T TRUE

    Ik kan zeker niet meer mee doen? Jammer.. Zou ik wel graag willen. Maar ik wens de anderen veel succes, dan maar.


    We accept the love we think we deserve.

    Mag ik Louis? :) En, dan... euhhh...
    Hij is verliefd op een jongen (mag iemand van de band zijn)


    We're all mad here. You'll fit right in.

    Xo leuk :3

    [ bericht aangepast op 5 dec 2011 - 17:19 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik wil Niall in een depressie wel doen als dat nog kan! :W


    We accept the love we think we deserve.

    Ik wil Liam & hij wordt gepest. (:


    I like boys who drive cars too slow.

    Zit er ook een minimaal aantal woorden aan deze opdracht? :3


    I like boys who drive cars too slow.

    @ WAYNWAZIK nee, maar het is dus niet de bedoeling dat het maar 300 woorden zijn. ik denk dat je het wel snapt

    [ bericht aangepast op 5 dec 2011 - 18:11 ]


    I HATE IT WHEN PEOPLE SAY THINGS ABOUT YOU THAT AREN'T TRUE

    Moments1D schreef:
    @ WAYNWAZIK nee, maar het is dus niet de bedoeling dat het maar 3000 woorden zijn. ik denk dat je het wel snapt


    máár 3.000. In mijn ogen is dat veel hoor. ;s


    I like boys who drive cars too slow.

    WAYNWAZIK schreef:
    (...)

    máár 3.000. In mijn ogen is dat veel hoor. ;s


    ik bedoel 300 srry typ foutje


    I HATE IT WHEN PEOPLE SAY THINGS ABOUT YOU THAT AREN'T TRUE

    Liam en kerstmis.


    SLOAN.

    Moments1D schreef:
    (...)

    ik bedoel 300 srry typ foutje


    haha, oke. Ik dacht al. (:


    I like boys who drive cars too slow.

    Dus als ik het goed begrijp heb ik bij situatie wat er gebeurd geen keus meer? Ik wil sws Harry.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Als dat niet zo is wil ik het liefst Harry en kerst.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Hij wordt gepest, betekend toch niet dat er echt een pest stukje in moet zitten of wel? :3


    I like boys who drive cars too slow.