• Ik wou dus mijn haar rood(mahonie) gaan verven, maar ik heb nog geen idee of dit mij wel eens gaat staan.

    Dit is de kleur, die ik graag zou willen hebben.

    Wat vinden jullie? Zou het passen bij mij of niet?

    Ik heb mij foto weggehaald, omdat één of andere gek het leuk vind om bij mijn foto's k*thoer neer te zetten.

    [ bericht aangepast op 4 dec 2011 - 19:50 ]

    Wow, jouw haar is echt mooi.
    Ik zou het niet doen, het maakt je denk ik heel erg bleek. Dat bruine staat je echt heel mooi!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik denk dat het wel past :3.


    Shoganai i ne~

    Ik zie vaak dat mensen hun haren in deze kleur verven, en eerlijk gezegd staat het de meesten niet.

    Ik raad het af, ik denk echt dat het je bleek maakt.


    Some angels have no wings.

    ik denk dat het je heel bleek maakt, en dat het er heel nep uit zal zien. dus ik zeg dat je je eigen kleur moet houden


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Ik denk ook dat het je bleek maakt, de kleur die je nu hebt staat je heel mooi. (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Zaynatic schreef:
    Ik zie vaak dat mensen hun haren in deze kleur verven, en eerlijk gezegd staat het de meesten niet.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Het zou niet bij je gezicht passen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Louisaaa schreef:
    Ik raad het af, ik denk echt dat het je bleek maakt.


    Let it come and let it be

    Volgens mij gaat het je niet passen


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    Volgens mij gaat het je niet passen


    comfort in c h a o s

    Trouwens, als je het zelf wilt, dan kan dat natuurlijk. Luister naar jezelf, niet naar de mensen op Q ^.^


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    Trouwens, als je het zelf wilt, dan kan dat natuurlijk. Luister naar jezelf, niet naar de mensen op Q ^.^


    Doe ik ook. ;)

    Ik denk niet dat het je staat.
    Andere vraag, waarom staat er bij tags 'kanker kanker kanker lelijke hoer'?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Zaynatic schreef:
    Ik zie vaak dat mensen hun haren in deze kleur verven, en eerlijk gezegd staat het de meesten niet.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?