• Omgoshh ,, we hadden gisteren een vaste keuzeles Duits [ k zit in de 1ste ] & toen wou mn lerares dat we een Duits liedje gingen leren. We waren met ongeveer 15 mensen, en iedereen begon dus te roepen dat ik een TH liedje moest gaan leren xD. Dus toen zei ze van oke, zoek maar op youtube een filmpje met tekst erbij, dan kunnen we meezingen. [we hebben zo'n groot beeldscherm die op de com aangsloten is in de klas hangen] Dus ik zo'n liejde zoeken, nou k dacht, Wir Sterben NIemals Aus is wel een makkelijke melodie. Dus toen zaten we met zijn allen dus naar TH te luisteren [dat ding stond ook nog heel hardXD] xD. Omgosh, echt zóógestoord ! Ik lachde me zóó dood ! XD

    Maar helaas vond mijn lerares het te moeilijk, dus gingen we Schnappi leren-_-'


    xx. Marit<3


    Alien/Glambert/Kurtsie/Klaine/CrissColfer

    Ik zou keihard wegrennen als mijn leraar dat zou flikken.

    hihi nice

    Ik zou gaan voor Rammstein :']
    Of die Duitse darkwave/industrial groepen zijn anders ook niet slecht. (Lees: Das Ich)


    No growth of the heart is ever a waste

    hip

    ik mag bij Duits TH laten horen maandag ^^

    Het schijnt dat TH ergens in het Duits boek van klas 3 vwo staat ofzo, nét één jaar voor mij xD
    Titel van de paragraaf: 'Neue Sterne an der Musikhimmel' (nieuwe sterren aan de muziekhemel).
    Nou, positief of niet? :D


    I clicked my heels and wished for you.

    whahoe cool<3 bij mij siert TH de inside of my book :D net zoals Rammstein en Silbermond ^^


    Bij mij staat er ook een stukje over Rammstein in :P


    Fight for you're love, cause it worth it

    OMG weet je wat pas erg is dit is nu het nieuwe overhippe liedje in mijn klas na dat we dit met duits hebben geluister

    Die prinzen- küssen verboten (ga maar op youtube checken) je valt van je stoel >.<


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    weetje wat ik niet snap.

    Th staat niet in mijn duits boek
    maar daniel radcliffe wel o.O
    eerst dagt ik th bestaat miss korter maar neej. ze bestaan zelfs langer dan die pipo en hij is ook nog eens engels en niet duits
    wat doet hij dn in mijn duits boek? o.O


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Haha.
    Ik zou dat nooit kunnen doen de helft van me klas haat th..
    Maar ze waarderen wel da k fan ben X'd


    i can't pretend you're nothing special

    Wij gingen de schrei live dvd kijken ;3 En ik ben de enige th fan in de hele klas XD


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Vorig jaar met duits, zei de leerkracht van ja als jullie een duits liedje willen laten horen, mag dat altijd.
    ik was de enige TH-fan
    & uiteindelijk hebben we de hele les TH geluisterd xD,
    Da was zoooooow cool xD

    Ik zou het niet eens willen eigelijk, aangezien altijd iederen óveral commentaar op heeft.


    Mee eens.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik Niet Duits heb ):
    Pas Volgend Jaar (Keuzevak)
    Maar ik ga denkik Filosofie ofzoiet kieze x)


    The soul needs autumn.

    Wij gingen de schrei live dvd kijken ;3 En ik ben de enige th fan in de hele klas XD



    Aaaaaaanke welke docent(e) heb jij? (:
    Ik zwaferink ofzo :') Die wil dat ook met ons gaan doen. (x


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'