• Omgoshh ,, we hadden gisteren een vaste keuzeles Duits [ k zit in de 1ste ] & toen wou mn lerares dat we een Duits liedje gingen leren. We waren met ongeveer 15 mensen, en iedereen begon dus te roepen dat ik een TH liedje moest gaan leren xD. Dus toen zei ze van oke, zoek maar op youtube een filmpje met tekst erbij, dan kunnen we meezingen. [we hebben zo'n groot beeldscherm die op de com aangsloten is in de klas hangen] Dus ik zo'n liejde zoeken, nou k dacht, Wir Sterben NIemals Aus is wel een makkelijke melodie. Dus toen zaten we met zijn allen dus naar TH te luisteren [dat ding stond ook nog heel hardXD] xD. Omgosh, echt zóógestoord ! Ik lachde me zóó dood ! XD

    Maar helaas vond mijn lerares het te moeilijk, dus gingen we Schnappi leren-_-'


    xx. Marit<3


    Alien/Glambert/Kurtsie/Klaine/CrissColfer

    Jah bij ons moeten de aso'ers da ook doen xD ik volgende jaar wrs ook ^^
    Leuk .. :$ heel de klas haat ze

    Mijn vriendin had met Engels (ja, engels XD) TH op tv gezien, zij ze. O.o en toen vroeg ze aan de leraar of mijn klas dat ook mocht x'D Aleen dat is dus nooit gebeurt. -_____-'


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Wij gaan in de lessen Duits nieuwe woorden leren aan de hand van liedjes van Tokio Hotel n__n
    En dat niet alleen!
    We gaan waarschijnlijk de documentaire van de dvd ook zien
    (=^-^=)
    yay!
    <3


    The Words are like Stones in my Heart~

    waaaaa cool ^^
    alleen wel flauw van schnappi xD
    njaa die is ook schattig ^^ x'D


    She said: I gotta find out for myself

    wij hadden the veronicas met untouched in de lokaal van muziek opstaan hard ook want hij zogt een nmmer met een duidelijke bridge enz....
    en niet steeds het zelfde;)

    en k mog er 1 uitzoeken dus koos k the veronicas met untouched

    Als ik een keer vraag of tokio hotel op mag dan schreeuwd iedereen om men oren x'D


    We'll never be as young as we are tonight

    whahoe cool<3 bij mij siert TH de inside of my book :D net zoals Rammstein en Silbermond ^^


    Mijn boek ook <3


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Haha! Mijn Duitse lerares heeft gevraagd of ik na de vakantie een TH-CD wil meenemen, kunnen we dta gaan zingen XD
    De hele klas is zo ongeveer anti-TH, DUS DAT WORD LEEEEEEEEEUK. xD


    Life is an art, not a science.

    Vorig jaar stond TH 1 keer in mn duitse boek.
    Dit jaar wel 3 keer :')


    I recycle my thoughts.

    haha... wij hebbe op school z'n lokaal ....(duits lokaal..^^) en daar hangt z'n poster van th!!:9~ alleen is die helemaal verpest.....(hebbe alle maal snorretjes enzo gemaakt...xD)
    mjaaa...

    xxx myyy

    hahaha snappie xD

    wij hebben 2 jaar geleden Jung Und Nicht Mehr Jugendfrei gehoord bij Duits.
    dat was voor Monsoon hier uitkwam en toen hoorde je niemand klagen dat dat slecht was tot ze ze op tv zagen, dan was het opeens superslecht :P

    Mijn duitse leraar is een kwal
    we moesten die prinschen zingen of zo over miljonair hij ging zo mee zingen wij zaten echt zo van :O OMG wat is dit KEI VALS.
    nouja Th hoeft van mij ook niet liever Lafee:d


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Lypp, Ik zit nu in de eerste maar als ik dat in groep 8 gedaan zou hebben, Oeh, dan hadden ze dat ding van de muur geramt(baby)


    T O K I O H O T E L < 3

    (...)


    Aaaaaaanke welke docent(e) heb jij? (:
    Ik zwaferink ofzo :') Die wil dat ook met ons gaan doen. (x

    Geeeeeeeeeeeesz, ik heb Nales en die wil je niet hebben. =D


    http://ciinderella-.tumblr.com/