• Hello (:
    Ik heb sinds gister een nieuwe mobiel, een Nokia C3-00. En ik begrijp niet hoe je meerdere symbolen in één keer kan doen, ik moet bij elk tekentje opnieuw op het Sym knopje drukken, en dan dat tekentje invoeren. Niet dat dat nou zo vermoeiend is ofzo, maar kan je niet in één keer meerdere keren symbolen achter elkaar doen? xd


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Alis volat propriis.

    Twee keer duwen op dat Sym knopje?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    Twee keer duwen op dat Sym knopje?

    Ja, dat ik zegmaar als ik ^^ wil doen, moet ik eerst Sym knopje ding doen en ^ kiezen, invoegen, en dan nóg een keer. Dat moet toch handiger kunnen o.o


    Alis volat propriis.

    Gewoon twee keer na elkaar op Sym drukken, zonder dat je eerst ^ typt


    Ex astris, sciencia

    Dan heb ik ook met mijn Samsung.

    Galleon schreef:
    (...)
    Ja, dat ik zegmaar als ik ^^ wil doen, moet ik eerst Sym knopje ding doen en ^ kiezen, invoegen, en dan nóg een keer. Dat moet toch handiger kunnen o.o

    Nee, ik bedoel, als je nu vb twee keer onmiddellijk na elkaar op dat Sym knopje drukt. Komt er dan geen zo'n slotje bij te staan dat je alle symbolen kan invoegen dat je maar wil, totdat je terug op dat Sym knopje drukt?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    @ Negligible & Bronte
    Dan gebeurt er bij mij niks ;o


    Alis volat propriis.

    Oh, verkeerd gekeken, sorry, maar dat kan niet anders


    Ex astris, sciencia

    Bronte schreef:
    Oh, verkeerd gekeken, sorry, maar dat kan niet anders

    Oh nasty D:


    Alis volat propriis.

    Ik druk dan eerst op dat knopje rechts naast de spatiebalk, dan op een willekeurige letter, die wis ik dan en dan nog een keer op het knopje rechts naast de spatie en dan twee keer drukken op de spatie en je hebt '^^'. Lol, het lijkt veel maar da's veel sneller dan dat je die '^^' wil maken via 'Sym'. (: Zo doe ik het. ^^


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.