• Mijn school is leuk!
    Dat dacht ik vanmorgen alleen nog niet. Ik kwam vanmorgen nog als een zombie op school. Ik loop doodleuk naar m'n kluisje. Het was gelukkig rustig, dus hoefde ik niet door die bruggerdrukte te lopen. Maar oké, ik deed mijn kluisje open en wat denk je? Ligt daar zo'n mini-chocoladeletter. :'D
    Hebben jullie ook zo'n leuke school? :3


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Wat? Hahaha :')
    Wij hebben een sinterklaasfeest, voor alle gelovige kindjes op school ;kuchkuch;. En ze komen dan in de brugklas-klassen. (: verder niet.


    Destroy what destroys you.

    Ik ben vandaag vrij, dus ik zal niks merken van wat er op school gebeurt. (joehoe)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik heb trouwens wel een hele aardige lerares voor Engels! Niemand vindt haar aardig, maar ik zorg er altijd voor dat ik geliefd word op de een of andere manier. - grijnst -
    Ik ben gewoon te leuk. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Nee, dat zou mijn school nooti doen. Mijn school is raar, vreemd & vaag maar leraren mogen mij altijd en denken atijd dat ik mijn huiswerk af heb


    Physics is awesome

    Madge schreef:
    Ik heb trouwens wel een hele aardige lerares voor Engels! Niemand vindt haar aardig, maar ik zorg er altijd voor dat ik geliefd word op de een of andere manier. - grijnst -
    Ik ben gewoon te leuk. :Y)

    Maar ik heb nu vier tussenuren (wbw)
    En dat zorgt voor goede cijfers? :3


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Headbang schreef:
    (...)
    Maar ik heb nu vier tussenuren (wbw)
    En dat zorgt voor goede cijfers? :3

    I don't know, morgen heb ik de eerste toets van haar. ^^
    Maar ik word in de klas altijd wel aardig behandeld. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Wij vierden sinterklaas met een kluiscontrole die mijn kluisje overhoop had gehaalt.


    Let it come and let it be

    Countenance schreef:
    Wij vierden sinterklaas met een kluiscontrole die mijn kluisje overhoop had gehaalt.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Countenance schreef:
    Wij vierden sinterklaas met een kluiscontrole die mijn kluisje overhoop had gehaalt.


    O, als ik een kluisje controle had gehad zag het er meestal zo uit zoals het er daarvoor uit zag en zat er een blaadje in mijn kluis. Vaak was het echt een troep in mijn kluisje dus ik heb soms wel eens medelijden gehad met degene die mijn kluisje moest door zoeken


    Physics is awesome

    wij zoeken gewoon alle gekke hippies op, die verkleden zich en komen rond in examens, toetsen of gewone lessen en iedereen krijgt snoep :D


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Grizzly schreef:
    wij zoeken gewoon alle gekke hippies op, die verkleden zich en komen rond in examens, toetsen of gewone lessen en iedereen krijgt snoep :D

    Lol, ik moet dat ook eens proberen. *O*


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Eyes schreef:
    (...)

    O, als ik een kluisje controle had gehad zag het er meestal zo uit zoals het er daarvoor uit zag en zat er een blaadje in mijn kluis. Vaak was het echt een troep in mijn kluisje dus ik heb soms wel eens medelijden gehad met degene die mijn kluisje moest door zoeken

    De agenten hebben met mijn muts zitten kloten, want de strik die in de touwtjes zat, was er uit... Oh, als die kale 'm op heeft gehad D:


    Let it come and let it be

    Eyes schreef:
    Nee, dat zou mijn school nooti doen. Mijn school is raar, vreemd & vaag maar leraren mogen mij altijd en denken atijd dat ik mijn huiswerk af heb



    This^^
    En we hebben het 1dec wel een soort van gevierd bij Latijn, ghehehe lekker zonder het atheneum deel.

    [ bericht aangepast op 5 dec 2011 - 14:21 ]


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Hè? Jullie hebben kluiscontroles? Zijn jullie scholen dan zo crimineel? :W


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Wij kregen per klas een doos speculaaspoppen van de bakker