• Topic 1
    Topic 2
    Topic 3



    De wereld kan elk moment in vlammen opgaan
    doordat de ozonlaag op klappen staat en de
    meeste landen hebben geen geld meer voor hun
    inwoners. De vierde wereld oorlog komt
    langzaam opgang tegen de corrupte regering en
    politie.
    Een geheime verbond genaamd TAP (The Animal
    Project) Verkiest 12 jongere van over de hele
    wereld. Ze vervoeren ze in een luxe privé jet
    naar een onbekend eiland. Eenmaal daar worden
    de jongeren getraind. Ze krijgen genoeg eten.
    mogen gebruik maken van digitale faciliteiten, in
    tegenstelling tot de rest van de wereld. Wanneer
    één van de begeleiders de jongere uitlegt dat ze
    allemaal hun eigen dier vertegenwoordigen
    komen de jongere achter hun speciale krachten.
    Die krachten moeten de aarde redden.


    Jongeren:
    Jongere (11):
    Mireille Amelia Scott.- Slang
    Maud Fally- Kameleon
    Caitlinn Morgana Camelot- Sneeuwuil
    Gawain Marlon Iolani- Havik
    Silver Madeline Rue Shaw- Zwarte Panter
    Hayes Vukovic- Wolf
    Mike kaimana- Orka
    Cherie Beth Jones- Kat
    Cedric Dean Dux- Aap
    Dana Alexia Pippens- Pinguïn
    Noah Morrigan- Hert
    Eleanor Anthea Hope- Zwaan

    Trainers:
    Prixor Tapsanter Trainer/Oprichter TAP/
    Omroeper.
    Sasha Afanasiy Filischkin Wapenexpert/
    Leraar
    Heather Knochenmus Lerares Plantkunde/
    Schoolarts
    Valerie Savarin
    Lily Haspers


    Verdeling:
    Prixor Tapsanter-
    Caitlinn Morgana Camelot.
    Cherie Beth Jones.
    Silver Madeline Rue Shaw.
    Eleanor Anthea Hope.


    Valerie Savarin-
    Gawain Marlon Iolani.
    Mike kaimana.
    Hayes Vukovic.
    Dana Alexia Pippens


    Lily Haspers-
    Maud Fally.
    Mireille Amelia Scott.
    Cedric Dean Dux.
    Noah Morrigan



    Sasha Afanasiy Filischkin
    Om de week een andere klas, verdeling:
    Groen, Blauw, Rood

    Heathe Knochenmus
    Om de week een andere klas, verdeling:
    Rood, Groen, Blauw



    Regels:
    - Geen grote besluiten nemen zonder
    toestemming.
    - Geen ruzie (in de 'rpg'mag dat natuurlijk wel),
    je word uit het topic gezet.
    - Geen reclame voor andere dingen zonder
    toestemming
    - Je moet lol hebben!

    [ bericht aangepast op 8 dec 2011 - 13:50 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    -Gawain-
    Niet veel later hurkt Heather naast me neer en legt haar hand op mijn schouder. De pijn heeft me bijna verblind.
    "Gawain, wat is er gebeurd? Heb je toch gesport? Of heb je je op een andere manier bezeerd?" vraagt ze rustig. Ik denk na, hoe het gebeurt was weet ik niet.
    "Nee nee, ik heb niks van die dibgen gedaan. Ik heb juist rust genomen, toen ik weer ging hyperventileren heb ik zo'n papieren zakje gebruikt en ik ben rustig buiten ergens gaan zitten met Cherie,," zeg ik snel als ze allerlij vragen aan me stelt. "na een nacht goed geslapen te hebben ben ik met Cherie gaan eten." dat ik weer ben gaan hyperventileren vertel ik er niet meer bij. "Daarna heeft ze me mee naar buiten genomen, naar het bos een stukje verderop. We hebben daar even gezeten toen ik erge kramp in mijn buik kreeg. We zijn hier heen gekomen voor een paracetamol." gelukkig kan ik dit keer wel nog goed praten. "alleen het werd steeds erger. En nu is elke beweging of aanraking daar gevoelig, iets dat ook steeds erger wordt.' mijn gezicht vertrekt nog een keer van de pijn. 'het voelt alsof mijn ingewanden zich een paar keer binnenstebuiten hebben gedraait en ook nog om hun eigen as zijn gegaan.' de tranen staan in mijn ogen. Waterig kijk ik naar Heather. Ik heb Cherie's hand nog steeds vast, maar al iets losser.

    [ bericht aangepast op 6 dec 2011 - 23:28 ]

    Post aangepast. Ik kan er niks meer bij verzinnen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    -Cédric-
    Als ze begint sluit ik mijn ogen. Al snel heeft ze mijn broek uit en legt ze haar hand op mijn penis. Mijn boxer is nog het enige dat haar hand en mijn penis scheid. Er gaat een opwindende tinteling door mijn lichaam bij de aanrakingen rond mijn gevoeligere plekken. Ze haalt haar hand er weer af. Bij elk kusje dat ze me heeft gaat zo'n zelfde opwindende trilling door mijn lichaam. Ondertussen strelen haar handen mijn lichaam. Ze stopt. Ik voel dat een paar blote benen weer op me komen zitten. Mijn ogen zijn nog steeds gesloten, elke aanraking is weer een nieuwe verassing. Ze trekt mijn boxer uit en gaat verder waar ze gebleven zijn. Mijn ademhaling wordt sneller en een opgewonden glimlach siert mijn mond. Als ze merkt dat ik geniet voel ik ook kusjes op elke plek van mijn lichaam. Ik kreun als ik haar handen naar mijn geslachtsdelen gaat. Mijn handen gaan nu naar haar borsten en verder naar haar rug, waar ze blijven liggen.

    Dana
    Ik begon zijn penis te masseren. Ik zag dat Cedric genoot. Ik glimlachte terwijl ik zijn warme handen op mijn rug voelde. Dit was het wachten waard geweest. Ik hield even op en deed sierlijk mijn onderbroek en Bh uit zodat ik ook helemaal naakt was. Ik keek Cedric nog een keer uitdagend aan. Ik legde zijn handen weer op mijn rug en ik ging verder met zijn penis te masseren. Ik voelde hoe Cedric zijn spier aanspande en ik genoot er van. Op dit moment genoot ik van alles maar het meeste van Cedric. Zijn lijf was prachtig. Ik hield over op met masseren om goed naar zijn gespierde lijf te kijken. Daarna ging ik weer verder.
    Ik voelde hoe de penis stijf werd in mijn hand en glimlachte.
    'Tijd voor het echte werk,' fluisterde ik zijn oor. Ik pakte een condoom en deed hem over de penis heen.
    'Maak me gek.'


    "Ignite, my love. Ignite."

    -Cédric-
    Ik kreun nog een keer als Dana mijn penis gaat masseren. Voorzichtig gaat ze ook langs mijn gevoelige deel met haar hand. Nog steeds voel ik bij elke aanraking een tinteling door mijn lichaam. Ik bekijk haar lichaam eens goed als ik er met mijn handen overheen ga. Gelukkig doet ze zelf ook snel haar bh en slipje uit. Ze gaat snel weer verder met masseren. Ik span mijn spieren nog wat harder aan en voel hem langzaam stijf worden. Gelukkig voel ik hoe ze er een condoom over doet. Ze fluisterd nog wat in mijn oor en ik draai haar weer onderop. Natuurlijk weet ik niet hoeveel ze weet dus ik ben van plan om rustig te doen. Snel en makkelijk glijd mijn penis naar binnen. Ik kijk Dana even aan, als ik zie dat alles goed gaat begin ik. Rustig ga ik op en neer. Steeds een beetje harder om te kijken hoever ik kan gaan. Nog steeds voel ik haar handen over mijn hele lijf gaan. Ik sluit mijn ogen om er zo goed mogelijk van te kunnen genieten.

    Dana
    Ik kreunde zachtjes toen Cedric in me kwam. Ik bewoog met hem mee. Ik sloot mijn ogen terwijl ik genoot.
    Met mijn handen ging ik langs zijn rug over zijn buik. Ik voelde dat hij harder ging bewegen en ik kreunde weer.
    Ik ging door zijn haar. Zijn ogen waren dicht maar dat maakte me niet uit. Zelf deed ik ook mijn ogen dicht terwijl ik maar aan Cedric's lichaam bleven voelen.
    Dit was niet de eerste keer dat ik seks had. Maar deze keer was beter, fijner. Ik genoot.
    Strelend liet ik mijn hand weer over zijn rug glijden. Ja, hij maakte me gek, op de goede manier.

    [ bericht aangepast op 7 dec 2011 - 0:11 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    -Cédric-
    Het duurde niet lang voordat ik mijn ultieme genot beleefde. Ik kreun een keer en voel haar handen dor mijn haar gaan. Ook raken ze elk plekje op mijn buik en rug. Ook zie ik Dana intens genieten als ik mijn ogen open. Als ik klaar ben kijk ik de hele kamer rond voor een prullenbak. Als ik de volke condaam netjes heb weggegooid ga ik naast Dana liggen. Ik geef haar nog een zoen op haar mond en ik begin haar rond haar borsten te strelen.
    'was het zoals je gehoopt had?' vraag ik na een tijdje. Je hoort twee harten snel kloppen. Ik ben blij dat ik dit net Daba heb mogen doen. Ze is precies zoals ik het me altijd heb voorgesteld. We liggen nog een hele tijd stil.

    Dana
    'Was het zoals je gehoopt had?' vroeg Cedric. Lang hoefde ik niet over het antwoord na te denken.
    'Het was beter dan dat,' fluisterde ik. Dit was het wachten waard geweest. Ik was blij dat ik zoveel ongeluk had vandaag. Eerst tegen Cedric opbotsen waardoor ik met hem ik gesprek ging. Daarna uit een boom vallen en bewusteloos raken waardoor hij me zoende.
    Ik keek in Cedric's prachtige ogen. Het was geweldig. Cedric is geweldig. Ik ging op mijn zij liggen en legde mijn hand op zijn borst. Ik voelde zijn hart kloppen. Ik sloot mijn ogen terwijl ik rustig genoot van het ritme van zijn hart. Ik deed mijn ogen open en begon hem weer te strelen. Ik kon geen genoeg van hem krijgen ookal had ik toe net elk stukje van zijn lichaam gevoeld. Mijn handen voelde zijn spieren. Langzaam liet ik ze over zijn buik glijden, zijn borst, zijn schouder langs zijn arm weer naar beneden. Zijn lichaam was warm en prettig om te voelen. Ik dacht aan toe net en kreeg een klein glimlachje op mijn mond. Nee, dit had ik met niemand anders willen doen. Ik legde mijn hand weer op zijn borst en kroop iets dichter tegen hem aan. Zo bleven we een paar minuten liggen. Zijn lichaam brandde zacht tegen mijn lichaam.

    [ bericht aangepast op 7 dec 2011 - 16:35 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Cedric
    Gelukkig vond Dana het fijn. Zelf geniet ik ook met volle teugen. Mijn hard gaat nog steeds een beetje sneller dan normaal. Ze merkt het ook als ze haar hand op mijn borst legt. Ze streelt me weer. Haar zachte handen hebben mijn hele lichaam al paar keer onderzocht. De aanraking met mijn spieren kietelen een beetje. Nog steeds glimlach ik. Dana komt tegen me aan liggen en ik leg mijn hand op haar rug. Nu pas merk ik dat die nog steeds verbonden is. Rustig ga ik over haar ruggengraat. Het verband zal wel kriebelen. Mijn andere hand pakt haar kin en ik geef haar een kusje op haar voorhoofd, dan op haar neus en blijf langer hangen op haar mond. We liggen heerlijk tegen elkaar. Even is mijn hoofd helemaal leeg en alles is goed. Dana geeft me rust. Straks zal ik wel weer onrustig en boos zijn, maar nu is het net Dana me afgesloten heeft van alles om me heen. Alleen zij is nu belangrijk. Snel haal ik haar hand even van haar rug en trek de dekens iets over ons heen. In de beweging omhoog ga ik met mijn verbonden hand over haar billen weer terug naar haar rug. Je kunt duidelijk merken dat ze ervan geniet. Dit gevoel had ik al lang niet meer gevoelt. Door het verlies van Amy had ik me grotendeels af gesloten van alles en had ik dit niet meer gedaan.

    Dana
    Zijn verband kriebelde over mijn rug. Ik voelde zijn hand over mijn billen en mijn paarse deken viel over ons heen. Ik voelde zijn hand weer op mijn rug. Ik glimlachte en zoende hem. Het was nu even niet Dana, Cedric. Het was nu Dana en Cedric, alsof we een waren, verbonden. Ik haalde mijn lippen weer van zijn lippen en gaf hem een kus op zijn neus.
    Op dit moment maakte ik me niet zorgen over wat er ging komen. Het was nu alleen Cedric, ik en dit moment. De rest smolt weg naar de achtergrond. Ik liet mijn handen naar boven glijden en sloeg ze om zijn nek. Voorzichtig zoende ik hem weer. Tijdens de zoen deed ik mijn ogen dicht. Ik liet zijn haar tussen mijn vingers glijden. Ik omstrengelde zijn been met mijn been.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Cherie Beth Jones ~ Kat

    Ik wist niet wat ik moest zeggen toen Heather erbij kwam, dus was ik verstandig en hield ik mijn mond.
    Met mijn duim wreef ik over de rug van Gawain's hand terwijl hij sprak tegen Heather. Af en toe voelde ik zijn greep verstevigen, alsof de pijn op dat moment erger werd. Waarschijnlijk was dit ook het geval.
    Ik zat nog steeds op mijn knieën, en dat begon pijnlijk te worden, dus ging ik een beetje verzitten. Gawain praatte nog steeds tegen Heather, en ik luisterde aandachtig naar het geluid van zijn stem. Op de een of andere manier klonk hij sterk, en dat maakte mij ook zekerder; het kalmeerde me.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Gawain
    Ik voel een vinger over de rug van mijn hand gaan. Als ik met een wazige blik op kijk, zie ik dat het Cherie is. Ik glimlach bij het zien an haar gezicht. Helaas veranderd de glimlach al snel weer in een pijnlijk gezicht. Elke keer voel ik een steek of kramp in mijn buik, mijn ademhaling schokt een keer en ik knijp in de hand van Cherie, ook vertrekt mijn gezicht. Ik kijk van Cherie naar Heather, mijn blik is wanhopig. Alles verkrampt nu tegelijk. De pijn is niet meer te houden. Ik schiet omhoog en krimp in elkaar. Met mijn armen druk ik tegen mijn buik. Dat had ik niet moeten doen. Ik schreeuw een keer kort en bijt dan mijn tanden op elkaar. De tranen stromen over mijn wangen van pijn. Ik druk nog steeds tegen mijn buik waardoor het nog harder pijn doet. Daardoor schreeuw ik nog een keer en laat ik me weer op mijn rug vallen. De tranen stromen nog steeds over mijn wangen. Elk deel in mijn lichaam wou van de pijn verlost worden. Het was gewoon een marteling. Pijnlijk en wanhopig kijk ik naar Heather.

    [ bericht aangepast op 8 dec 2011 - 18:41 ]

    Cedric
    Ik geniet nog elke keer dat ze me kust. Het geeft zo'n fijn gevoel om even verwend te worden. Ze gaat weer met haar handen door mijn haar. Ze komt weer iets dichterbij liggen en omstrengeld haar benen om mijn benen. Haar hele lichaam ligt tegen me aan. Het geeft een heerlijk gevoel. Alles kan me nu gestolen worden behalve dit moment.
    'En nog ergens zin in?' vraag ik met een beetje uitdaging in mijn stem.

    Oké, serieus, help me out, what the heck is going on? :'D Wat is er in vredesnaam met Gawain aan de hand? :'D
    En sorry dat het steeds zo lang duurt voor ik reageer, ik zit in een drukke week met school 0-0

    [ bericht aangepast op 7 dec 2011 - 21:57 ]

    Sasha Filischkin
    Wapenexpert



    Ik kon een grinnik niet onderdrukken.'Ik denk dat het me wel zal lukken,' zei ik met een ingetogen grijns, mijn blik nog steeds op de ontwakende ochtend gericht. Een wedstrijdje op het strand was niet mogelijk door het gebrek aan licht, maar op het pad waarlangs ze toegekomen waren, brandde de nachtverlichting nog steeds. 'Wat denk je, van hier terug om hoog tot de zevende verlichtingspaal, of zo?' stelde ik voor. Terug de wand opklimmen zou minder makkelijk zijn dan er af dalen, maar op zich zou dat alleen maar voor een grotere uitdaging bieden en dat was waar ik en ook Valerie, op kickte. Ik had niet echt ene idee hoever die palen uit elkaar stonden, dus zeven was een gok. Still, ik vond 't een goed plan. 'Of heeft u een voorsprong nodig?' keerde ik dan haar uitnodiging terug, op dezelfde toon dat zij me had uitgedaagd.

    [ bericht aangepast op 10 dec 2011 - 22:15 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.