• Topic 1
    Topic 2
    Topic 3



    De wereld kan elk moment in vlammen opgaan
    doordat de ozonlaag op klappen staat en de
    meeste landen hebben geen geld meer voor hun
    inwoners. De vierde wereld oorlog komt
    langzaam opgang tegen de corrupte regering en
    politie.
    Een geheime verbond genaamd TAP (The Animal
    Project) Verkiest 12 jongere van over de hele
    wereld. Ze vervoeren ze in een luxe privé jet
    naar een onbekend eiland. Eenmaal daar worden
    de jongeren getraind. Ze krijgen genoeg eten.
    mogen gebruik maken van digitale faciliteiten, in
    tegenstelling tot de rest van de wereld. Wanneer
    één van de begeleiders de jongere uitlegt dat ze
    allemaal hun eigen dier vertegenwoordigen
    komen de jongere achter hun speciale krachten.
    Die krachten moeten de aarde redden.


    Jongeren:
    Jongere (11):
    Mireille Amelia Scott.- Slang
    Maud Fally- Kameleon
    Caitlinn Morgana Camelot- Sneeuwuil
    Gawain Marlon Iolani- Havik
    Silver Madeline Rue Shaw- Zwarte Panter
    Hayes Vukovic- Wolf
    Mike kaimana- Orka
    Cherie Beth Jones- Kat
    Cedric Dean Dux- Aap
    Dana Alexia Pippens- Pinguïn
    Noah Morrigan- Hert
    Eleanor Anthea Hope- Zwaan

    Trainers:
    Prixor Tapsanter Trainer/Oprichter TAP/
    Omroeper.
    Sasha Afanasiy Filischkin Wapenexpert/
    Leraar
    Heather Knochenmus Lerares Plantkunde/
    Schoolarts
    Valerie Savarin
    Lily Haspers


    Verdeling:
    Prixor Tapsanter-
    Caitlinn Morgana Camelot.
    Cherie Beth Jones.
    Silver Madeline Rue Shaw.
    Eleanor Anthea Hope.


    Valerie Savarin-
    Gawain Marlon Iolani.
    Mike kaimana.
    Hayes Vukovic.
    Dana Alexia Pippens


    Lily Haspers-
    Maud Fally.
    Mireille Amelia Scott.
    Cedric Dean Dux.
    Noah Morrigan



    Sasha Afanasiy Filischkin
    Om de week een andere klas, verdeling:
    Groen, Blauw, Rood

    Heathe Knochenmus
    Om de week een andere klas, verdeling:
    Rood, Groen, Blauw



    Regels:
    - Geen grote besluiten nemen zonder
    toestemming.
    - Geen ruzie (in de 'rpg'mag dat natuurlijk wel),
    je word uit het topic gezet.
    - Geen reclame voor andere dingen zonder
    toestemming
    - Je moet lol hebben!

    [ bericht aangepast op 8 dec 2011 - 13:50 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Dana
    Ik legde mijn hoofd tegen zijn borst aan.
    'En nog ergens anders zin in?' vroeg Cedric met een uitdagende stem. Ik tilde mijn hoofd op en keek Cedric aan.
    'Jij zo te horen wel,' zei ik speels. Ik legde mijn hand weer tegen zijn borst en voelde zijn hart bonken. Met mijn andere hand streelde ik zijn wang op het ritme van zijn hart. 'Wat had je in gedachte?' Ik haalde uitdagend een wenkbrauw op.

    [ bericht aangepast op 8 dec 2011 - 13:50 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    _O_


    "Ignite, my love. Ignite."

    sorry, ben wat druk en ik wacht even met reageren op pariah en/of vluuv.

    [ bericht aangepast op 8 dec 2011 - 18:42 ]

    Is goed.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Cherie Beth Jones ~ Kat

    Voor mijn gevoel stond Heather er een beetje loom bij. Het duurde heel lang voor ze iets zei, en wanneer ze iets zei, ging dit heel langzaam. Ook was ze de hele tijd aan het nadenken, haar gezicht stond bedenkelijk, en nog steeds had ze niets gezegd. Het was niet moeilijk te begrijpen dat ik steeds ongeduldiger werd. En naarmate dat gebeurde, raakte ik ook lichtelijk geïrriteerd.
    Ik keek naar Gawain, wie ook meer pijn scheen te kregen, voor wie het ook steeds zwaarder werd om dit vol te houden. Ik kneep nog eens in zijn hand. 'Het komt wel goed,' fluisterde ik toen, zo zacht dat Heather het niet kon horen. 'Heather komt zo meteen met een oplossing voor die krampen, en dan kunnen we hier weg, naar buiten.'
    Van de pijn waren zijn ogen half dicht geknepen, en zijn gezicht was op een rare manier vertrokken, dus ik kon niet zien of ik hem gerust had gesteld. Ik hoopte van wel, met heel mijn hart.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Gawain
    Cherie's stem klinkt bezorgt en ongeduldig.
    'Het komt wel goed,' fluistert ze. 'Heather komt zo meteen met een oplossing voor die krampen en dan kunnen we hier weg, naar buiten.' Ik zucht, Heather mag wel opschieten. Ik pak haar handen handen wat steviger vast en leg ze weer op mijn borst. Haar stem houd me rustig.

    Cedric
    'Met jou wil ik altijd verder.' Mijn handen gaan door haar haar en ik blijf tegen haar aan liggen.
    'Wat ik in gedachten had? Eigenlijk nog niks, mijn fantasie is een beetje op.'

    [sorry erg kort.]

    [ bericht aangepast op 9 dec 2011 - 17:24 ]

    Dana
    Ik legde mijn hoofd op zijn borst met mijn gezicht naar zijn gezicht. Ik snoof zijn geur op. Hij rook echt heel lekker. En dan te bedenken dat we nooit zo hadden gelegen als ik niet tegen hem was opgebotst en uit die boom was gevallen. Ik gaf een kusje op zijn borst.
    'Op dit moment vind ik het helemaal niet erg dat ik uit die boom gevallen ben,' zei ik, zachtjes lachend. Opeens was ik blij dat ik onhandig was.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Heather Knochenmus - Lerares Plantkunde en Schoolarts
    Ik luister geconcentreerd naar Gawains verhaal. Het meisje dat zijn hand vast houdt lijkt hem rustig te houden, dus is het alleen maar goed dat ze er bij is, lijkt me. De dingen die hij heeft gedaan en die er zijn gebeurd klinken niet speciaal, maar als hij zijn pijn beschrijft knik ik geïnteresseerd. Terwijl ik Gawain ondersteun staar ik gefocust voor me uit, en probeer alles op zijn plaats te krijgen. Blindedarmontsteking misschien? Nee, hij vertelde dat hij gewoon ontbeten had. Mensen met blindedarmontsteking hebben een minder grote eetlust dan normaal. Bovendien masseert hij zijn buik al de hele tijd, wat ondraagbaar zou zijn bij blindedarm ontsteking. Wacht.. Als masseren helpt, is het dan misschien koliekpijn? Het zou kunnen. Ik leg een hand op Gawains wang en probeer hem recht aan te kijken. "Gawain, ik denk dat ik iets heb. Ben je misselijk geweest? Of heb je overgegeven?"

    Cherie Beth Jones ~ Kat

    'Hij was eerst - oh,' zei ik, voordat Gawain kon vertellen wat er aan de hand was. Ik moest echt leren niet voor mijn beurt te praten, iets wat ik vaak deed. Ik corrigeerde mezelf, terwijl ik nu op Gawain wachtte om iets te zeggen. Net dat ik boos op hem zou worden, dat kon ik op de één of andere manier gewoon niet. Misschien was het hypocriet, maar dan was dat maar zo. Ik kneep nog een keer geruststellend in zijn hand, en keek hem verwachtingsvol aan.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Gawain en Cedric hebben net heel gard getraind en komen er zo aan als ik klaar ben met douche

    Ik ben ook pas klaar met trainen :'D


    "Ignite, my love. Ignite."

    Gawain
    Het duurt even voordat de woorden van Heather bij me door dringen. Nog voordat ik de kans krijg om over het antwoord na te denken begint Cherie al te praten. Midden in haar zin stopt ze. Als ik mijn ogen weer open zie ik tussen de tranen door het gezicht van Heather. Ze doet echt haar best, maar het is zo te zien lastig. Nog steeds probeer ik me op de hand van Cherie te letten, die op en neer gaat op mijn borst. Ik moet mijn best doen om mijn ogen open te houden alles maakt me moe.
    'Misselijk ben ik wel geweest,' zeg ik zacht. 'Cherie, praat maar ik verbeter je wel of vul je aan als het anders is.' de greep van mijn hand verslapt en mijn hand zakt een beetje van de hand ven Cherie af. Ik probeer wat anders te gaan liggen, maar op de bank gaat dat niet echt makkelijk. Zonder iets te zeggen sta ik langzaam op. Door het lang liggen is mijn hoofd wat duizelig. Heel voorzichtig loop ik naar de echte behandel kamer. Mijn lichaam is uitgeput. Als ik er ben, klim ik op de behandeltafel en ga er liggen. Dit ligt een stuk beter. Nu lig ik helemaal plat op mijn rug. Mijn handen liggen gevouwen op mijn borst. Langzaam begint mijn lichaam aan de pijn te wennen. Ik beweeg of reageer bijna niet meer op een pijnscheut.

    Cedric
    Het ligt nog steeds heerlijk met Dana.
    'Zoals een wijs man of vrouw ooit gezegd heeft,' zeg ik. 'Elk nadeel heb z'n voordeel.' Ik trek de deken nog wat verder over ons heen en leg mijn hoofd tegen Dana aan. Langzaam wordt mijn ademhaling langzamer. Ik sluit mijn ogen en concentreer me op Dana.
    'Als ik zo in slaap val, doe ik dat wel gelukkig.'

    [ bericht aangepast op 10 dec 2011 - 18:31 ]

    Dana
    Ik glimlachte. 'Slaaplekker,' fluisterde ik zacht. Ik besloot hem gewoon rustig te laten slapen. Voor mijn gevoel was het al avond. Ik hoorde zijn ademhaling rustiger worden en volgens mij lag hij te slapen. Ik luisterde naar zijn adem haling terwijl zijn borst langzaam op en neer ging. Al snel werd ik best snel slaperig en besloot dat ik ook maar eens moest gaan slapen. Ik sloot mijn ogen maar viel niet in slaap.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Heeft Gawain echt koliek ? oô Ik dacht dat dat een paardenziekte was.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    nee dat kan ook bij mensen, heb het nagezocht. al heet het bij mensen: kolieken (meervoud dus)