• Deze RPG heb ik gebaseerd op een story van mij, maar die staat niet op Quizlet... Nou ja, ik zal het even uitleggen.(A)

    De manager van One Direction heeft een nieuwe assistente aangenomen, die nogal in de smaak valt bij de jongens. Misschien wel íets te veel. Maar wat niemand weet is dat dit meisje eigenlijk een actrice is die door de paparazzi is ingehuurd om interessante weetjes, geheimen en foto's van de jongens te verkrijgen. Komen de jongens erachter? En wat zou er gebeuren als één van de jongens toch haar hart zou kunnen veroveren?

    One Direction.
    -Niall Horan. MirrorMalik.
    -Zayn Malik.
    -Louis Tomlinson. Nyan.
    -Liam Payne. Nyan.
    -Harry Styles. MirrorMalik.

    Andere personages.
    -Kate Jordan. (actrice, assistente.) Famous1xx
    -Simon Cowell. (manager)

    Eventuele andere personages.
    - Jordan Horan. (Zusje Niall.)
    - Delaney Tomlinson. (Zusje Louis.) Rider.
    - Jaimy-Lee Payne. (Zusje Liam.) Europe.

    Bij de eventuele andere personages kun je een familielid of ander persoon spelen Geef even aan of je dat wilt, dan kijk ik of ik er iets mee kan doen.(A) Vul wel dit lijstje in:

    Naam:
    Achternaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Extra:

    Zelf ben ik Kate, omdat het gebaseerd is op mijn verhaal en ik vanuit Kate schreef. Dit is voor mij dan een stuk makkelijker.

    Regels:
    -Ik-vorm.
    -Minimaal 2 regels, geen maximum.
    - Als je iets wilt zeggen wat niet in het verhaal hoort, binnen haakjes. ()
    -16+ is in principe niet in dit verhaal, maar als je het echt wilt mag het. Zolang het netjes blijft!
    -Ik reserveer de personages op aanvraag, maar als je langer dan drie dagen niet hebt geschreven verloopt je reservering. Tenzij je op vakantie bent of je een andere geldige reden hebt. Anders loopt het verhaal vast.
    -Geen ruzies alsjeblieft, als er een meningverschil is lossen we het samen op.(A)
    -Meerdere personages MAG.

    [ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 11:30 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Mag ik vriendin Zayn?


    El Diablo.

    Wonderwatch schreef:
    Mag ik vriendin Zayn?


    Hmmm... Ik moet nog even kijken wat de persoon die Zayn gaat spelen wilt. En als zij/hij akkoord gaat, kun je me dan misschien even het lijstje invullen. (Dat ik nu even snel ga maken.:$)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Mag ik dan zusje van Liam?


    That is a perfect copy of reality.

    Europe schreef:
    Mag ik dan zusje van Liam?


    Als je me de naam geeft.:P En als het een verzonnen karakter is even het lijstje invullen graag.(A)

    [ bericht aangepast op 8 sep 2012 - 20:16 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Mag ik dan in elk geval zusje Niall?


    El Diablo.

    Heeft Liam een zusje dan? Want dat weet ik dus even niet.


    That is a perfect copy of reality.

    Mag ik Niall Horan?


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Naam: Jordan Mackenzie
    Achternaam: Horan
    Leeftijd: 16
    Uiterlijk:



    1,65, slank, lang stijl haar, blauwe ogen.
    Karakter: Rpg.
    Extra: Veel mensen vinden haar schattig en ze speelt gitaar en keyboard. Ze heeft een crush op Zayn.

    [ bericht aangepast op 8 sep 2012 - 20:28 ]


    El Diablo.

    mag ik een meisje , songwriter van one direction liedjes met een crush op Harry?


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Even op jullie reageren.xD

    Wonderwatch, als je me het lijstje dan even invult, ja.(A)
    Europe, Ja. Ruth en Nicola. Denk ik...:P Ze zijn wel allebei ouder als Liam. Dus je kan ook zelf een personage aanmaken als je wilt.(A)
    MirrorMalik, Sure.(H)
    RememberYoux, eerlijk gezegd wijkt dit wel erg af van het verhaal... Dus liever niet, maar als je een ander personage wilt?

    Trouwens, ik accepteer nu eventjes geen andere personages meer, want anders is de verhaallijn niet meer kloppend. Eerst eens de jongens en dan kunnen we nog altijd kijken.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Naam: Niall James
    Achternaam: Horan
    Leeftijd: 18. Bijna 19
    Uiterlijk:




    Hij heeft prachtige blauwe ogen en blond haar, maar dit is eigelijk geblondeerd. Vroeger was hij namelijk bruin harig. Hij had voor hij een beugel had had hij scheve tanden en hij gaat naar de gym voor een afgetraint lichaam waar hij nu mee bezig is
    Karakter: Niall is heel erg onzeker over zichzelf. Vooral over zijn lichaam of uiterlijk. Hij krijgt daar ook veel haat over. Hij is een emotionele jongen die niet goed tegen kritiek kan. Als hij vrolijk is en iemand zegt iets wat gemeen is tegen hem raak je hem echt en hangt het de heletijd in zijn hoofd zijn bui slaat dan ook helemaal om. Toch lacht Niall wel graag en heeft hij een goed gevoel voor humor. Hij heeft een grote familie liefde en zijn familie staat voorop. Hij heeft in de tijd bij 1D nog geen een vriendin gehad (volgens de roddelbladen), maar niemand weet het zeker.
    Extra: Niall heeft zichzelf veranderd door de haat. Zijn beugel en petjes komen daardoor. Net als de tanktops. Niall speelt gitaar en heeft een eetverslaving. Voor bijvoorbeeld Nandos kan je hem dan ook echt wakker maken.

    [ bericht aangepast op 8 sep 2012 - 20:32 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Okay. Zusje Louis dan?


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    RememberYoux schreef:
    Okay. Zusje Louis dan?


    Omdat ik nog tegen jou had gezegd dat het mocht.:P Vul je het lijstje in of kies je een bestaand zusje?xD


    Reading a good book is like taking a journey.

    Lijstje ^^
    Naam: Mia April
    Achternaam: Tomlinson
    Leeftijd: 17
    Uiterlijk:


    haar is geverfd, was eerst bruin. Zeegroene ogen en 1,69m
    Karakter: RPG
    Extra: Ze heeft een crush op Harry en is een ervaren pianiste/keyboard


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    mag ik Louis reserveren?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH