• The Reunion



    Cel Indeling:
    Cel 1: Fayan, Amycus en Aurora.
    Cel 2: Saph, Ferron en Chiara
    Cel 3: Dario, Primrose
    Cel 4: Daiyh, Cassie
    Cel 5: Brianna, Lucas


    Let's face it, these people are a danger to our safe community. We have to lock them up, together. Forever, so we can all live in peace

    [ bericht aangepast op 5 dec 2011 - 21:37 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Haha, nee ik ook niet. En ik hoef er morgen ook niet vroeg uit of zo. 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Laat hem anders communiceren met Lae. (joehoe)


    No growth of the heart is ever a waste

    OJA, ik kan wel verder met Elias :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Jesh.. (cat)


    -

    *bored sigh*


    -

    We kunnen het hele Vedran-is-een-voortvluchtige natuurlijk ook gewoon negeren, en doen dat hij zijn vader of zo tegen komt.. (cat)


    -

    Hum?


    -

    Laura is offline.
    Lizz komt weer online, maar doet offline.

    Pff :3


    -

    Jogens, echt sorry voor mijn crappy posts en vroege vertrek gister. I was not having the most awesome day, relationship-wise. I think everything's good now.

    *Gaat aan posts werken*


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Daiyh Briiori
    In stilte had ik geluisterd. Geen woord was over mijn lippen gekomen. Niet toen Nathaniel Chiara bedreigde, niet toen hij dreigde om Zahira mee te nemen. Want was ik ook zei zou het erger maken. En dat wist ik heel goed.
    Zodra Nathaniel zijn microfoon uitzette, begon ik aan een lange, stille en slapeloze nacht. Alweer.

    Saph Amero
    Stilletjes zat ik in het hoekje van mijn cel. Chiara had haar armen beschermend om Zahira heen geslagen, alsof Nathaniel haar elk moment weg kon halen. Wat hij natuurlijk ook echt wel kon. Dat had hij bewezen emt Ferron. Ik sloot mijn ogen. Shit, had ik mijn mond maar gehouden. Fayan was natuurlijk helemaal in paniek geweest. Overduidelijk mijn schuld...
    De slaap kwam pas toen ik uitgehukld was.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik erger me plat aan Brianna,
    Of: Ze kwijnt zielig weg in een hoekje van haar cel, en daar ga ik dan ook verder geen moeite voor doen, schrijf gewoon: Ik kwijnde weg in een hoekje van deze rotcel.
    Of: Drama (en dan bedoel ik dus dat er iets kuts met haar gebeurt...) *dances*
    Jullie mogen kiezen. (A)

    [ bericht aangepast op 6 dec 2011 - 17:15 ]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Cassie
    Het zou wel weer goed komen met Ferron. Best een aardig mens, maar vrienden waren we niet. Vroeger, in district dertien, was ik degene geweest die hem verzorgde, maar waarschijnlijk wist hij dat niet eens meer. Wat maakte het ook uit? Vrienden waren te gevaarlijk. Aurora en Dario waren zwakke punten genoeg - nee, teveel. En dus zat ik daar maar gewoon, in een hoekje, en ik zweeg.

    Dario
    Opgekropte woede sloop mijn systeem binnen en ergens wist ik wel dat ik het niet lang vol zou houden om geen opmerkingen te maken, maar ik verdrong het, dacht er gewoon niet aan. Ze moesten van mijn zussen afblijven, van allebei, van Cassie en van Aurora. Aurora was negen, verdomme. Je martelde toch geen kleine kinderen? En Cassie, Cassie die altijd voor ons gezorgd had, zichzelf altijd voor ons wegcijferde. Die verdiende zoiets toch niet? Opnieuw balde ik mijn handen tot vuisten, klemde mijn kaken op elkaar en wachtte.

    Aurora
    Stilletjes zat ik in een hoekje van de cel. Ik wilde naar mama, maar de muren en de tralies... Ik zat vast, kon nergens heen. Opgesloten. Mijn helderblauwe ogen gleden door de schemerige ruimte en mijn ademhaling was trillerig van de angst. Eén enkele traan rolde langs mijn wang.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Hallo ^^


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Hey rose ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Trouwens, Cassie wil best Ferron blijpraten, maar ze is momenteel redelijk depressiefig. Dat is echt wel een woord (cat)


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.