• The Reunion



    Cel Indeling:
    Cel 1: Fayan, Amycus en Aurora.
    Cel 2: Saph, Ferron en Chiara
    Cel 3: Dario, Primrose
    Cel 4: Daiyh, Cassie
    Cel 5: Brianna, Lucas


    Let's face it, these people are a danger to our safe community. We have to lock them up, together. Forever, so we can all live in peace

    [ bericht aangepast op 5 dec 2011 - 21:37 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Hey
    Srry als ik vanavond misschien vroeg vertrek, maar mijn ouders houden me echt vierentwintiguur-per dag in de gaten en ik moet van mijn ouders om tien uur slapen omdat het ookal zulke ouderwetse peepz zijn die zeggen dat nachtrust heel belangrijk is. Waarom houden ze me nu de hele dag in de gaten? Dat vragen jullie je vast af. Mijn moeder zei dat ik met dit weer niet naar mijn vriendin R. mocht gaan zodat ik A. en K. kon zien, maar ik zeidus dat ik even naar de supermarkt gig, terwijl ik gewoon naar R. ging en nu moet ik verplicht op die enge zolder slapen+ ik mag geen boeken meer kopen deze maand en ik moet dus ook een maand op zolder blijven slapen. Dat is heel eng, omdat......I have my own reasons


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Awh, dat is echt kut ;x
    Sterkte!


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Wat ga ik met Brianna doen? D;


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    btw:
    Sterkte 0.0


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    IloveKellinQ schreef:
    Wat ga ik met Brianna doen? D;



    Laat haar Nathaniel tegenwerken, zodat ze gemartelt wordt ofzo?

    Ghehe als wraak heb ik alle chocolade koekjes gepakt. *Kijkt bang naar spiegel*


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Yay (:


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Eten (:


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Hoi hoi *O*


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Laura *O*


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Hey, Laura!


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Zal ik Ferron al terugsturen of nog niet? *twijfel twijfel*


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Yes *O*


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Nathaniel Snow
    De tijd was om, de jongen mocht weer terug.
    Ik pakte mijn microfoon en sprak eerst wat woorden in, om ze nog eens goed te waarschuwen.
    "Jullie krijgen je Ferron terug, maar kijk naar hem en vraag jezelf dan af; wil jij hetzelfde? Ik denk dat het antwoord 'nee' zal zijn, dus houd jullie koest."
    Daarna liet ik Ferron weer het cellenblok ingaan, zijn eigen cel in, en sloot alle deuren weer af.

    Fayan - Stylist
    Ik had niet eens geluisterd naar de woorden maar Snow, maar mijn blik was de hele dag in doodsangst op Ferron gericht.
    Hij leek geen wonden te hebben -geen zichtbare in ieder geval-, maar toch zag hij er vreselijk angstaanjagend uit.
    Hij was lijkbleek, met wijdopenstaande ogen en enorme pupillen, alsof hij ergens héél erg van geschrokken was en hij trilde over zijn hele lijf.
    Ik wilde iets tegen hem zeggen, maar hij liep meteen naar zijn cel, waardoor hij uit beeld verdween.

    Ferron
    Doorlopen. Cel in. In het hoekje. Opkrullen. Stil blijven, dan kan het me niets meer doen...


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    D;


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Saph Amero
    Aan fayan's blik zag ik al dat er iets goed mis was. Ferron was toch terug? zou hij gewond zijn? ik leunde weg van de tralies, zodat hij binnen kon komen. In plaats van iets te zeggen, liep hij naar een vrije hoek van de cel, waar hij opkrulde. Hij zei geen woord. onzeker keek ik richting Fayan. Dat kon echt weinig goeds voorspellen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.