• Jullie weten vast wat IC+OOC is, zo niet: IC = In Character, OOC = Out of Character. Ik zou graag hebben dat als je OOC praat in haakjes - [], {}, () - praat. En ik zou graag willen dat je de naam + de diagnose erbij zet als je IC praat. Like:

    Chloe Saunders, schizofrenie.
    Etc.etc.etc.


    En ik wil ook graag dat het met de roepnaam gedaan word, hihi.




    Rooster.

    Natuurlijk hebben alle tieners ook een rooster, helemaal hetzelfde; Om 7.30 uur opstaan. Dan eten, douchen, tanden poetsen en aankleden. Om 9.00 uur in de klas, er is maar één klas dus je zal je niet snel vergissen. Daar werk je alleen je schoolwerk af van de school waar je af komt. Om 10.30 uur een pauze, met natuurlijk een voedzaam en gezond tussendoortje. Terug naar de klas, lunchpauze om klokslag 12.00 uur. Dan terug naar de klas van 13.00 tot 16.30 uur met een 14.30 uur een pauze van ruim twintig minuten. Van 16.30 tot 18.00 uur vrij, maar jullie hebben ook bepaald corvee, zoals de afwas doen, tafel afruimen, wassen en de tuin opruimen. Na de klusjes vrije tijd in de vrijetijdskamer, of naar de tuin, maar daarvoor moet je toestemming hebben. Daarna avondeten. Dan een snack en om 21.00 uur naar bed. Om 22.00 uur, als de medicijnvrouwen, de eigena(res)ar en de docent gaan slapen. Je mag nog wel, als je niet betrapt word, een snack uit de voorraadkast gaan meesmokkelen.

    Kamergenoten. - Heden, nu. -

    Meisjeskant.
    Liz Berably q]NeverLoseYou[/q heeft haar kamer samen met Mila McBrown q]MoonBerry[/q.
    Morte Peires q]NeverLoseYou[/q heeft een kamer samen met Selena Sensorene q]HurtedHeart[/q.
    Arléne Riverford q]Mags[/q heeft een kamer samen met Alice Rièvve q]Disclaimer[/q.
    Alison Jones q]LovingStyles[/q heeft een kamer samen met Catherine Lincon q]Teletubie[/q.
    Samantha Tipton q]Teletubie[/q heeft een kamer voor zichzelf.

    Jongenskant.
    Juléan Happle q]HurtedHeart[/q heeft een kamer samen met Alexander Samuels q]LovingStyles[/q.
    Derek Souza q]Midna[/q heeft een kamer samen met Will Sylves q]ShadowHunter[/q.

    Rollen.

    Tieners.
    -Elizabeth 'Liz' Berably | Heeft een klopgeest | NeverLoseYou
    -Morte Peires | Voelt zich aangetrokken tot vuur | NeverLoseYou
    -Mila McBrown | Paranoia | MoonBerry
    -Arlène 'Isabella' Riverford | Voelt zich aangetrokken tot water | Mags
    -Selena 'Claire' Sensorene | Kan iemand intense pijn laten voelen, zonder dat ze het wil | HurtedHeart
    -Alice Rièvve | Schizofrenie, maar is een necromancer | Disclaimer
    -Juléan 'Quinten' Happle | Gedachten lezen | HurtedHeart
    -Alexander 'Alex' Samuels | Enorme sterkte | LovingStyles
    -Alison 'Ali' Jones | Kan weinig praten door Droomwereld | LovingStyles
    -Catherine 'Cat' Lincon | Visioenen | Teletubie
    -Will Sylver | Onzichtbaarheid | ShadowHunt
    -Samantha 'Sam' Tipton | Voelen wat een ander voelt | Teletubie
    -Derek Souza | Weerwolf | Midna

    Dokter.
    -Luke Adam Miller | liveit

    Docent.
    -Eva Bailey | MoonBerry

    Plattegrond.



    Ware grootte.

    Rollentopic.

    Two.


    Liz Berably | Klopgeest.
    Met koffers en al stap ik Lyle House in. Ik weet nu al dat dit geen doorsnee instituut voor 'gestoorde' tieners is. Ik maak kennis met de medicijnvrouwen en de dokter en dan word me een kamer aangewezen. Daar ga ik naartoe en leg mijn koffers op bed. Ik kijk naar het andere bed wat nog helemaal leeg was. Daar zou mijn kamermaatje moeten komen.

    Morte Peires | Aangetrokken voelen door vuur.
    Ik sleep mijn koffers over de grond heen en ren Lyle House binnen, waar ik opgevangen werd door de medicijnvrouwen en de dokter. Ik mompel wat en ren door naar een lege kamer, waar ik mijn spullen op het bed zet.

    [ bericht aangepast op 31 dec 2011 - 23:48 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Abo, en ik post straks iets. (:


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Nahh hoe kun je hier een abbo op nemen ? :a


    One day your life will flash before your eyes. Make sure its worth watching.

    Onderaan je reactie staat een balkje met 'Geen notificatie van reacties'. Dan klik je daarop en selecteer je 'Notificaties bij elke reacties na mijn bericht' en dan heb je een abo. :'D


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Dankjewel (:


    One day your life will flash before your eyes. Make sure its worth watching.

    [uhm het is Mila niet mara xd]
    Mila Mcbrown | Paranoia
    Met mijn capuchon van mijn vest ver over mijn gezicht getrokken stap ik met mijn koffers Lyle house in, een van de volwassenen brengt me naar mijn kamer. In mijn kamer staat al een ander meisje.
    Ik doe mijn capuchon af.
    Ze heeft vrolijke kleding en stelt zich voor als Liz.
    'Mila,' zeg ik.
    Er komt heel veel licht binnen door de ramen dus ik trek de gordijnen dicht.
    'Ik hou niet zo van licht,' zeg ik terwijl ik mijn koffers op het andere bed gooi.

    [ bericht aangepast op 31 dec 2011 - 12:15 ]

    Luke AM, dokter
    Ik kijk rustig wat om me heen naar de tieners die een voor een binnenlopen.
    Als ik ieders map door kijk lees ik aandachtig hun problemen.
    Ik pak de map van Mila, die zojuist is binnengestapt.
    "Paranoia", staat er met blokletters gedrukt.
    Ik frons even met m'n wenkbrauwen, en lees dan door.

    [ bericht aangepast op 31 dec 2011 - 12:19 ]


    One day your life will flash before your eyes. Make sure its worth watching.

    Arlène Riverford | Aangetrokken tot water
    Zenuwachtig klem ik mijn koffer in mijn hand. Waar was dit goed voor geweest? Ergens verder hoor ik één van de dokters het woord 'Paranoia' zeggen, daar hoor ik absoluut niet bij thuis. Toch doe ik wat er van me gevraagd word en neem ik een diepe zucht, stap het huis in en geef een klein knikje naar de dokter.
    De kamer waar ik heen loop is leeg en met een harde plof laat ik mijn koffer erop vallen.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Mila McBrown | Paranoia
    Ik pak mijn koffers uit, Liz zecht niks meer.
    Als ze zijn uitgepakt loop ik weer naar beneden.
    Ik zie de dokter naar me kijken, tuurlijk ik ben paranoia iedereen kijkt naar mij, ik ga op de een na laatste trede van de trap zitten, er komen steeds meer mensen binnen.

    Juléan Quinten Happle is van mij niet van Spinal ;).
    Juléan Quinten Happle
    Ik liep door de straten en ik werd even helemaal gek. Allemaal stemmen kwam in mijn hoofd. Kon ik mijn gave niet uitzetten ofzoiets. Ik riep een taxi en ging erin zitten zodat het gedempt werd. Ik gaf het adres van het huis en we reden erheen. Ik loop naar binnen en zie een aantal meisjes naar binnengaan. Dit is toch geen meidenhuis? Ik hoor allemaal gedachtes over Sonker lipgloss en meer van dat soort shit. Ik loop naar binnen zie de dokter en loop naar boven en pak een kamer. Ik plof neer op eenbed. Het bed naast me is leeg. Dat hou ik liever ook...

    Selena Claire Sensorene
    Ik wordt door mijn ouders afgezet en loop achter een jongen naar binnen. Ik huppel naar de deur en trek hem met moeite open. Een dokter staat een map te bekijken en ik zoek snel de mijne. Ik grijp hem weg. Niemand mag het weten. Ik ren met de map in mijn hand naar boven en open een deur. Een meisje zit er al in. Hè meisje heet Morthe en steekt haar hand uit. Ik schud wild met mijn hoofd. 'Niet doen straks doe ik je pijn.' Zeg ik zacht terwijl Ik op mijn bed kruip met de map om Meyden geklemd. Ik trek mijn knieën op en kijk schichtig rond.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Luke AM, dokter
    De tieners lopen een voor een binnen, ik knik glimlachend naar ze terug. Als er een meisje m'n kamertje binnen stormt die zoekend haar dossier pakt, kijk ik haar wat geschrokken aan. 'jongedame, wat' meer kon ik niet mompelen en ze was al weer verdwenen. Ik loop haar zoekend achterna, tot ik haar kamer heb gevonden. Ik blijf even stil staan in de deur opening. 'Ik snap best waar je niet wil dat ik het lees.' ik ben heel even stil. 'Maar ik wil je graag helpen, en zonder je dossier is dat best lastig..' Met een vriendelijk gezicht kijk ik het meisje aan.


    One day your life will flash before your eyes. Make sure its worth watching.

    [Haakjes, en sorry, hihi. Gister was ik er niet zo bij :P.]
    Morte Peires | Aangetrokken tot vuur.
    Ik ga op mijn bed liggen, te lui om nu iets te gaan doen. Ik pak een lucifer uit het luciferdoosje en schraap langs de kant, zodat er een klein vlammetje op de lucifer ontstaat. Ik kijk er aandachtig naar. Daarna kijk ik naar Selena.
    'Je doet me vast geen pijn,' mompel ik. 'Als je je diagnose in bedwang houd, dan.'

    Liz Berably | Klopgeest.
    Ik loop achter Mila aan, en loop de trap helemaal af. Ik huppel door de gangen, en kom niemand tegen. Fijn om een ontsnappingsroute uit te vinden. Ik loop naar de achterdeur, en leg mijn hand om de knop, die ik open draai. Gelijk gaat er een alarm af wat door heel het huis te horen is.

    [ bericht aangepast op 31 dec 2011 - 13:51 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    [Kunnen hierboven misschien kamergenoten worden neergezet, anders raak ik echt verward? Hahaha, x]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    [Tuurlijk, zal ik doen (:.]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    [Ohja: De meisjeskant en de jongenskant zijn gescheiden, dus kan het niet dat hun samen op één kamer gaan, dus meisjes bij meisjes, jongens bij jongens.]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    [Update: Toekomstige kamergenoten staan op het Beginforum.]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.