• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________

    Topic 23: Klik.
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.)
    ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    ________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Bailas of aan MisPattinson .

    [ bericht aangepast op 14 jan 2012 - 19:53 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    André

    "Ben jij trouwens niet gewond?" Vraagt Maya aan me. "Neen, ik ben oké." Zeg ik geruststellend en ga naar de woonkamer terug, ik zie Maya met grote ogen kijken. "Is er iets?" Vraag ik, en wil een slok van mijn koffie nemen, die gloeiend heet is. GElukkig bedenk ik me nog net op tijd.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [abo]


    26 - 02 - '16

    (mijn laaste reactie staat op de vorige pagina Lol moet ik hem hier ook neer zetten?)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    [Neen hoefd niet, is als het goed is al gelezen ;)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Maya
    ik bijt bedenkelijk op mijn lip... "dat geweer..."mompel ik dan kijk ik weer op en doe alsof mijn neusbloed (spreekwoord voor degene die het niet begrijpen)


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Donna
    Ik schrik van Quincy''s verhaal.
    "Is dat allemaal gister gebeurd?" vraag ik verbaasd.
    Michael staat achter me en luister aandachtigt mee.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Lieverd iedereen begrijpt hier de spreekwoorden ;)]

    André

    Ik bijt nu net als Maya net deed op mijn lip. "ja, dat is voor mijn eigen veiligheid..." Zeg ik alleen maar en neem dan toch een slok koffie.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Quincy
    'Yep..' zeg ik schor en ik bijt op mijn lip.


    26 - 02 - '16

    Levi

    Ik zit een beetje stil aan tafel te drinken van mijn te hete thee... met mijn ene hand onder tafel voel ik aan mijn been...


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Donna
    Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen.
    "Sorry." zeg ik nog een keer.
    Ik draai me naar Michael.
    "Loop je straks mee naar Spaans?" vraag ik aan hem.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Maya

    ik schrik als ik hoor wat André zegt... hij hoorde me dus... schamend trek ik het te korte hemdje naar beneden en begin weer over een ander onderwerp. "Levi ik weet dat er wat met je been is, je sprong van een dak! + het bloedde en vast de reden wrm je me niet naar beneden kom helpen."


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Quincy
    Ik glimlach. 'Jij kan er niets aan doen, sorry dat ik je trouwens lastigval met mijn gezeik enz. Sorry.' Ik merk dat ik emotioneel word sta op. 'Het word me even teveel' mompel ik. Terwijl de tranen over mijn wangen rollen ga ik ergens in een leeg lokaal zitten en laat mijn hoofd op de tafel vallen.


    26 - 02 - '16

    Levi

    Ik schrik als Maya opeens weer over mijn been begint... ik blijf stil, 'i spring wel eens vaker van een dak' zeg ik zacht, en ik leg mijn been beschermend op mijn schoot (lekker soepel XD)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    André

    Ik voel me best ongemakkelijk, maar gelukkig begind ze over Levi's been. Ik kijk op de klop. "Over vijf minuten gaan we oké." Zeg ik en kijk de twee even aan, ik sta op en loop de woonkamer uit naar boven, daar trek ik de la met al mijn brillen open en kies een grijze met reflecterende glazen uit. Daarna loop ik naar beneden en ga weer bij ze zitten.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Maya

    als ik merk dat André terug is kijk ik op en zie dat hij een andere bril opheefd graai ik in mijn tasje en pak mijn camera, ik maak minstens 7 foto's van hem en nog 3 foto's van Levi "André vraagje, hoe moet ik eigenlijk o school rond lopen?"


    « The "earth" without "art" is just "eh." »