• Ongeveer drie weken geleden vertelde ik in dit topic, over mijn faalangst van gym.
    En ik heb het verteld! Omg, het was zo'n opluchting toen ik het mijn gymleraar vertelde, ik krijg gewoon weer zin de gymlessen. Haha.
    Heb jij laatst ook iets gedaan waar je uiteindelijk heel blij mee was?

    [ bericht aangepast op 7 dec 2011 - 15:58 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik heb de jongen die ik leuk vind verteld dat ik hem leuk vind, en nou hebben we sinds gisteren :$


    "if you cant get someone out of your head, it maybe supposed to be there."

    CarrotNiall schreef:
    Ik heb de jongen die ik leuk vind verteld dat ik hem leuk vind, en nou hebben we sinds gisteren :$


    Oh, wat leuk voor je. Gefeliciteerd. :]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik ben vanmorgen niet naar de les geweest en achteraf kreeg ik te horen dat het niet belangrijk was en toen was ik wel blij, ja:W


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Oh, dat vind ik echt heel knap van je. Ik heb daar jaren meegelopen terwijl ik dacht dat ik gewoon een loser was en dat ik niet kon gymmen en dergelijke, waardoor ik ongelofelijk onzeker was. ):

    Ik heb nog niets geweldigs gedaan met mijn leven, helaas.


    Felix

    Wat goed van je!
    Niet leren voor mijn biologietoets, het was toch verspilde tijd geweest :')

    [ bericht aangepast op 7 dec 2011 - 16:06 ]


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Yay! Ben trots op je schat! (K)


    None

    Nah, als ik iets zeg wat ik denk of voel loopt het meestal uit op een flinke drama dus meestal ben ik alles behalve blij.
    Maar goed van je dat het durfde en dat het zo goed gelopen is.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Penelopy schreef:
    Nah, als ik iets zeg wat ik denk of voel loopt het meestal uit op een flinke drama dus meestal ben ik alles behalve blij.
    Maar goed van je dat het durfde en dat het zo goed gelopen is.


    Oh, dat is wel rot voor je! Daarom, mijn leraar is heel redelijk in dat soort dingen. :]
    Ik kon hem wel omhelzen toen hij dat zei, haha.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik heb vandaag met mijn mentor gepraat over mijn enorme vermoeidheid en pijnlijke spieren en gewrichten, door hypermobiliteitssyndroom. Nu krijg ik een liftsleutel zodat de dag minder vermoeiend is :') En ik mag lessen opnemen die ik niet kan missen, maar waar ik niets meekrijg doordat ik te vermoeid ben. Dus daar ben ik wel blij mee :')


    To live would be an awfully big adventure

    Hahaha, jaaa, Nikki vertellen van m'n relatie :P Dat was ook een hele opluchting :D


    Life is hard and then we die

    Ik probeer elke dag iets kleins te doen waar ik gelukkig van word, maar dat is vrij persoonlijk, haha. :'D


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Wauw, daar heb je dan heel erg goed aan gedaan! Respect!(:

    Ik? Ik haal de laatste tijd weer net zulke goede cijfers als ik eerst altijd haalde. Just as it was used to be(:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik heb het geprobeerd, heus, maar mensen wilde niet luisteren. "Zeg, Filister (dat is mijn bijnaam sinds ik dingen laat ontploffen met scheikunde :$), hoe zit het met die Rus van je? Nog steeds je grote liefde?" (zei Max), 'Nou nee,' (ik)
    "Hoezo niet?"
    'Ik heb een ander...'
    "Vertel! Hoe heet hij?"
    'Maarten...'
    "En hoe oud is je nieuwe vlam?"
    'Twintig...'
    "OMG PEDO, PEDO PEDO!"


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Geen idee. :')
    Maar ik vind het wel erg knap van je. Go you!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    The Lion King op dvd besteld. :D

    [ bericht aangepast op 7 dec 2011 - 19:25 ]