• Ik heb zin om te lezen. (:

    WEL:
    - One Direction
    - Harry Potter
    MISSCHIEN:
    - Onbekende personen
    NIET:
    - Twilight
    - Justin Bieber

    Het liefst ook al een paar hoofdstukjes.


    There's power in the words you whisper.




    This is the story of Sjiriki Sylisar, the Shadowguardian. A man who has sold his death to grant his daughter mercy.

    To lose one's ability to die seems like a gift rather than a price, something you would want. True immortality, something which many have sought. But when choosing for this shady unlife, Sjiriki knew it would be a curse rather than a blessing. Since then he has learned the true depth of his curse, and he still hasn't been able to do what he set out to do. He's losing himself, and he knows he doesn't have much time left.

    Time to find and kill his daughter, before he loses the last shreds of his soul.


    *Verhaal is volledig in het engels
    *Fantasy met onbekende personen. Beetje duister
    *ik schrijf ongeveer 1000 woorden per week
    *het is mijn enige verhaal, en ik ben van plan het af te maken

    Reserve linkje: Klik

    Heb op dit moment 24 hoofdstukken met in totaal 24000 woorden. Is dat genoeg hoofdstukjes? :P


    quidquid excusatio prandium pro


    "You didn't give me a change to tell you..." - HES
    "I'm scared." - LWT
    "It's cold outside." - ZJM
    "We can't just turn back time." - LJP
    "It's too late." - NJH

    Vanilla Twilight • One Direction


    Gestart op 28.12.11 ||
    Romantiek
    © Famine


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Your actions speak louder than words. -One Direction.
    Dance Frenemies || One Direction.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik heb nog een Harry Potter verhaal op mijn profiel staan. Misschien dat je die leuk vind:X


    I don't love you because you're beautiful, you're beautiful because I love you


    Secret to my Past
    Eliza Williams heeft weerwolven als ouders. Weerwolven die haar elke maand proberen te vermorden. Elke maand moet Eliza letterlijk voor haar leven rennen. Op de dag van haar tiende verjaardag besluit Eliza dat ze er genoeg van heeft en dus rent ze weg van huis en dus ook haar enge ouders. Ze stopt met rennen en wordt aangevallen door een wezen.

    Een jaar later wordt Eliza wakker in Hogwarts. Haar eerste Hogwarts jaar krijgt ze flashbacks en komt ze te weten wat er eigenlijk gebeurt is op die dag van haar tiende verjaardag. Ze krijgt ook hulp van Scorpius Malfoy, een eerste jaars slytherin.

    At time's like these there is only one thing you should ask yourself, "Who am I?"


    Of course i'm mad, i'm a hatter after all

    The Eyes of a Snake [Slytherin]
    We are all prisoners. - Draco Malfoy
    I'm from where the Magic is - Albus Potter
    Het zijn allemaal Harry Potter fanfics, ze zijn allemaal al begonnen en de eerste is bijna afgelopen. Aan de laatste werk ik op dit moment het vaakst. (:

    [ bericht aangepast op 31 dec 2011 - 10:04 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Beautiful, from pain.


    Mijn ogen, verbrand.
    Ik keek uit op een witte zaal, de hemel? Nee, het ziekenhuis.
    Er werd zo veel voor me verzwegen, het enige wat ik recht in de ogen mocht kijken, was ikzelf.
    De hardste waarheid die ik maar kon bedenken.

    'Ik heb het ongeluk overleefd en ben niet blind, maar de rest lijkt het tweede deel van het ongeluk te hebben gekregen.
    Ze zien me niet meer.'


    Let it come and let it be

    Kijk even op mijn profiel. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.


    Last Friday night
    Yeah we danced on tabletops
    And we drank too many shots
    Think we kissed but I forgot
    Last Friday night
    Yeah we maxed our credit cards
    And got kicked out of the bar
    So we hit the boulevard
    Last Friday night
    We went streaking in the park
    Skinny dipping in the dark
    Then had a menage a trois
    Last Friday night
    Yeah I think we broke the law
    Always say we're gonna stop



    • Written by Riverfire
    • One Direction doesn't exist
    • Contains foul language.
    • Written in Dutch, spoken in Dutch
    • Proloog by 20 abo's.
    Soundtrack
    Trailer
    • Start: 10'02'2012
    .


    Acht jongeren beleven het perfecte leven dat je als 18-jarige maar kunt hebben. Seks, drank en feestjes, maar niet alles lijkt perfect. Ze verzwijgen hun problemen voor elkaar. Blijft hun leven perfect of zullen ruzies en irritatie alles overnemen?


    Klik voor de story!


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    The difference between me & her? I can make him smile with my clothes on



    I wanna be with you.
    I wanna feel your love.
    I wanna lay beside you.
    I can not hide this.
    Even tough I try.




    1D
    bestaat niet meer.


    Pretty is just a pretty word.

    Show the wordl who you really are (Fred Weasley)
    Dit verhaal is afgelopen, maar heeft wel een vervolg. (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.



    Het moment dat ik voor het eerst licht zag, was voor mijn moeder het pijnlijkste moment in haar leven. Fysiek en mentaal. Niet alleen was de geboorte voor haar pijnlijker dan gemiddeld, ze moest me afstaan. Achterlaten in het bos. Diep in het bos, want ik mocht de weg niet meer terug vinden. Maar hoe kon ze? Een baby, waar ze negen maanden op gewacht had. Er was haar gezegd dat de laatste keer dat zoiets was voorgekomen, 100 jaar geleden was. Dat moest dan kloppen, volgens de legende. Eens per 100 jaar. Maar waarom ik? Waarom niet ieder ander kind? Ik weet trouwens niet beter, het enige wat ik me kan herinneren is dat vrij direct na ik voor het eerst licht zag, ik op iets kouds werd neergelegd. Sneeuw. Ik kon niet zachter neergelegd worden, de handen die me loslieten trilden. Het laatste wat ik hoorde waren twee paar voeten die wegliepen. Twee paar voeten die me achterlieten, een baby, moederziel alleen, in de koude sneeuw, diep in het bos.

    Not my Body.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"


    The AntiCharm

    Chayenne, Lizzy, Justine en Sophie gaan naar hun vijfde jaar op Zweinstein. Het schooljaar lijkt in het begin heel gewoon, maar na een tijdje leren ze elkaar kennen, en wordt het al snel een heel ander jaar dan anders. Zeker als ze te maken krijgen met een bepaalde groep leerlingen, die zich heel vreemd gedragen, en alles wijst erop dat professor Charming, hun schoolhoofd erachter zit.
    En wat als ze langzaamaan het gevoel krijgen dat die ene groep nou net iets van hen verwacht?


    Dit verhaal schrijf ik samen met Thestral, Chimaera en Animagus. Have fun!


    ''They're taking the hobbits to Isengard.'' - Legolas


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    We go to the future, about two generations. Harry and his friends are adult for a very long time. Their children are grown up too. We are now looking to their grandchildren. And Hedwig Weasley is one of them. And this year at Hogwarts she will never forget.
    Draco dormiens numquam titillandus
    ~
    Never tickle a sleeping dragon


    Everyone makes mistakes. The trick is making them when nobody’s looking.


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Klik!

    Zoey's eerste vakantie zonder haar ouders.
    Samen met haar vriend, haar oudere zus, haar neef Liam en zijn vrienden gaat ze 2 maanden naar haar tante's bungalow aan een verlaten meertje in the middle of nowhere.
    De situatie wordt echter ingewikkeld als ze verliefd wordt op Harry Styles. Eén van de vrienden van Liam...