• (le grote versie)
    Er is nu een nieuwe actie op www.tokiohotel.com en dit keer ook speciaal voor alle niet-smartphone bezitters. “Zijn jullie bereid gebeld te worden door Bill, Tom Gustav en Georg? Stel je voor dat je over straat loopt, je mobiel gaat en Bill, Tom, Gustav of Georg belt je en verteld je over wat er momenteel allemaal bij/met hen gebeurt. Deze droom en nog veel meer wordt op 15 December werkelijkheid. Stay tuned voor meer en verdere informatie!”

    Zo te lezen zal dan de APP (die postponed was) ook vrijgegeven worden.

    De VIPcall actie loopt onder het Duitse bedrijf Jamii die dit soort celebritycalls doet.

    Wat je kunt verwachten van de VIPcall van Jamii: Voor €3,49 per maand bij een looptijd van drie maanden, of voor €4,99 (eenmalig; een maand). Je ontvangt dan minimaal 10 oproepen per maand van jou celebrity op je mobiel. Daarnaast kun je dan ook nog mee doen aan fanmeet-ups, wedstrijden en gratis dowloads. Per feedback-optie kun je ook meebeslissen wanneer jou celebrity bijvoorbeeld een vraag beantwoord in zijn oproepen. Daarnaast kun je ook met je fanbox telefoneren en jou celebrity vertellen wat jouw bezig houdt, wat je ideeën zijn en wat jou en mede fans zoal bezig houdt over de band. Daarmee geef je de celebrity de mogelijkheid nog beter op zijn fans, en in het bezonder zijn/haar ‘member’, in te spelen.

    ----

    Voor de mensen die dit niet begrijpen. Een van de jongens van Tokio hotel zal om de zoveel tijd iets op een bandje inspreken, dit wordt dan naar jou telefoonnummer gestuurd en dan kun je dat afluisteren, ofcourse wordt je niet écht gebeld door een van de jongens (nerd).

    [ bericht aangepast op 8 dec 2011 - 14:52 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Haha XD daar zitten die mensjes ook echt op de wachten dat je hun je verhalen verteld XD -ja dat kon, heb het gelezen XD-

    Toch is het al stuk minder leuk dat je dan naar een bandje luister XD


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Dat vind ik duur voor een opgenomen berichtje :'D


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Headbang schreef:
    Dat vind ik duur voor een opgenomen berichtje :'D


    (Be)lieve in (you)rself

    dus wtf ik snap het niet? moet je €4 betalen ofzo om kans te maken dat tokio hotel je beld?

    -ben dom, even uitleggen please-

    [ bericht aangepast op 8 dec 2011 - 19:07 ]


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    Oh my god, als iemand dit betaald voor zoiets lomps, gooi ik die persoon persoonlijk voor een trein. Die doen tegenwoordig alles om een beetje geld te verdienen (krul)

    Eigenlijk zouden we dit met alle fans over de hele wereld moeten boycotten. Like, het is gewoon belachelijk. (krul)


    Alien/Glambert/Kurtsie/Klaine/CrissColfer

    Als het nou nog echt was, heel graag, maar een bandje? Sorry. :x


    Let the Night embrace you

    Pusheen schreef:
    Als het nou nog echt was, heel graag, maar een bandje? Sorry. :x


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik had het gelezen, op zich een leuk idee, maar een bandje opnemen en er geld uit trekken? Laat maar zitten.


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    mylovestom schreef:
    dus wtf ik snap het niet? moet je €4 betalen ofzo om kans te maken dat tokio hotel je beld?

    -ben dom, even uitleggen please-
    Je betaald 3,49 of 4,99 -afhangend van welk pakket je kiest-. Je wordt dan 10 maal per maand gebeld en wanneer je opneemt zul je een bandopname horen van een van de jongens van de band. Iets met nieuwtjes of dat ze bijvoorbeeld bepaalde vragen beantwoorden.


    Wie du mir, so ich dir.

    Hooligan schreef:
    Oh my god, als iemand dit betaald voor zoiets lomps, gooi ik die persoon persoonlijk voor een trein. Die doen tegenwoordig alles om een beetje geld te verdienen (krul)
    Heheh, begin maar vast met gooien dan. Want ik denk dat er serieus heel veel mensen gewoon voor gaan betalen omdat ze in eerste instantie niet echt doorhebben waar ze voor betalen :Y). Want er staat natuurlijk nergens bij vermeld dat het een geluidsopname is die enkel afgespeeld worden en mensen denken over het algemeen niet verder dan hun neus lang is :Y)(nerd).


    Wie du mir, so ich dir.

    I still don't get it...


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Whatthefuck well, no thanks D:.


    No growth of the heart is ever a waste

    Sorry ik moet echt even reageren want ik snap iets niet.
    wie z'n idee is dit? die van de jongens zelf? of die maatschappij geval?


    Danza Kuduro

    Tss, mijn respect voor die jongens vloeit echt volledig weg.
    Een album opnemen duurt blijkbaar járen, maar zoiets stom gaan verzinnen...


    Sarah; Boefke is nen heten beer!