• (le grote versie)
    Er is nu een nieuwe actie op www.tokiohotel.com en dit keer ook speciaal voor alle niet-smartphone bezitters. “Zijn jullie bereid gebeld te worden door Bill, Tom Gustav en Georg? Stel je voor dat je over straat loopt, je mobiel gaat en Bill, Tom, Gustav of Georg belt je en verteld je over wat er momenteel allemaal bij/met hen gebeurt. Deze droom en nog veel meer wordt op 15 December werkelijkheid. Stay tuned voor meer en verdere informatie!”

    Zo te lezen zal dan de APP (die postponed was) ook vrijgegeven worden.

    De VIPcall actie loopt onder het Duitse bedrijf Jamii die dit soort celebritycalls doet.

    Wat je kunt verwachten van de VIPcall van Jamii: Voor €3,49 per maand bij een looptijd van drie maanden, of voor €4,99 (eenmalig; een maand). Je ontvangt dan minimaal 10 oproepen per maand van jou celebrity op je mobiel. Daarnaast kun je dan ook nog mee doen aan fanmeet-ups, wedstrijden en gratis dowloads. Per feedback-optie kun je ook meebeslissen wanneer jou celebrity bijvoorbeeld een vraag beantwoord in zijn oproepen. Daarnaast kun je ook met je fanbox telefoneren en jou celebrity vertellen wat jouw bezig houdt, wat je ideeën zijn en wat jou en mede fans zoal bezig houdt over de band. Daarmee geef je de celebrity de mogelijkheid nog beter op zijn fans, en in het bezonder zijn/haar ‘member’, in te spelen.

    ----

    Voor de mensen die dit niet begrijpen. Een van de jongens van Tokio hotel zal om de zoveel tijd iets op een bandje inspreken, dit wordt dan naar jou telefoonnummer gestuurd en dan kun je dat afluisteren, ofcourse wordt je niet écht gebeld door een van de jongens (nerd).

    [ bericht aangepast op 8 dec 2011 - 14:52 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    xjustxmyself schreef:
    Tss, mijn respect voor die jongens vloeit echt volledig weg.
    Een album opnemen duurt blijkbaar járen, maar zoiets stom gaan verzinnen...


    misschien was het niet het idee van de jongens?


    Danza Kuduro

    sympathetic schreef:
    (...)

    misschien was het niet het idee van de jongens?

    Dan nog verliezen ze aan respect.
    Het wordt wel in hun naam verkocht. Als ze echt niet de commerciële tour op wilden, hadden ze allang weg kunnen gaan bij Universal, ze waren al bekend genoeg om aan een nieuw contract te kunnen komen bij iemand anders.


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    xjustxmyself schreef:
    (...)
    Dan nog verliezen ze aan respect.
    Het wordt wel in hun naam verkocht. Als ze echt niet de commerciële tour op wilden, hadden ze allang weg kunnen gaan bij Universal, ze waren al bekend genoeg om aan een nieuw contract te kunnen komen bij iemand anders.
    :') Werkte dat maar zo bij labelcontracten. Je zit voor zoveel jaar aan een contract vast. Mocht je niet mee werken aan de voorwaarden, wordt je eruit geknikkerd en moet je alles terug betalen wat je verdiend hebt bij dat label. Mocht je zelf willen stoppen dan moet je dat label een schade vergoeding betalen + al het geld wat je verdiend hebt terug betalen. En dat geld is natuurlijk allang allemaal weer weg, dus zouden ze willen vertrekken dan lukt dat toch niet op dit moment omdat ze niet genoeg verdienen om zich eruit te betalen :Y). Uiteindelijk kun je niet zomaar opstappen als de regels van een bedrijf je niet meer aanstaan als je als klein jochie een contract ondertekent hebt en je ouders hadden er geen verstand van en lieten dus alles maar toe. -- was mooi geweest als dat wel zomaar kon :/.

    [ bericht aangepast op 9 dec 2011 - 20:20 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Headbang schreef:
    Dat vind ik duur voor een opgenomen berichtje :'D


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Pusheen schreef:
    Als het nou nog echt was, heel graag, maar een bandje? Sorry. :x


    We all die one day, don't fear living.

    hallo, ehm, kunnen ze ook gewoon ECHT bellen???
    want dan flip ik.. en dan ga ik ook echt opnemen..
    heel heel flauw hoor
    als het gewoon een bandje is ga ik janken xD


    you make everything seem so possible <3

    Jonsu schreef:
    (...)
    :') Werkte dat maar zo bij labelcontracten. Je zit voor zoveel jaar aan een contract vast. Mocht je niet mee werken aan de voorwaarden, wordt je eruit geknikkerd en moet je alles terug betalen wat je verdiend hebt bij dat label. Mocht je zelf willen stoppen dan moet je dat label een schade vergoeding betalen + al het geld wat je verdiend hebt terug betalen. En dat geld is natuurlijk allang allemaal weer weg, dus zouden ze willen vertrekken dan lukt dat toch niet op dit moment omdat ze niet genoeg verdienen om zich eruit te betalen :Y). Uiteindelijk kun je niet zomaar opstappen als de regels van een bedrijf je niet meer aanstaan als je als klein jochie een contract ondertekent hebt en je ouders hadden er geen verstand van en lieten dus alles maar toe. -- was mooi geweest als dat wel zomaar kon :/.


    Zitten ze nog lang vast aan dat contract dan?


    I am an idiot, I move.

    WhatYouWant schreef:
    hallo, ehm, kunnen ze ook gewoon ECHT bellen???
    want dan flip ik.. en dan ga ik ook echt opnemen..
    heel heel flauw hoor
    als het gewoon een bandje is ga ik janken xD
    Wat denk je zelf? Dat ze iedere fan op de wereld zelf gaan bellen (krul)? Uitleg staat in de beginpost:
    Voor de mensen die dit niet begrijpen. Een van de jongens van Tokio hotel zal om de zoveel tijd iets op een bandje inspreken, dit wordt dan naar jou telefoonnummer gestuurd en dan kun je dat afluisteren, ofcourse wordt je niet écht gebeld door een van de jongens


    Wie du mir, so ich dir.

    Curtis schreef:
    (...)
    Zitten ze nog lang vast aan dat contract dan?
    Een paar jaar geleden –weet niet precies wanneer- is hun contract afgelopen en hebben zelf een (aanvullend) nieuw contract opgesteld met hun label waarin Tom en Bill de voorhand namen in het creëren van muziek, promotiedingen en dergelijke in de band en daar dus ook naar betaald kregen. (Georg en Gustav vielen bewust naar de achtergrond, zodat ze zelf weer een privé leven op konden bouwen enzo.) Volgens mij is hun contract nu wel heel wat fatsoenlijker.. Maar Universal is en blijft gewoon heel commercieel en over het algemeen zijn dat soort bedrijven gewoon heel bagger. Als je ‘het wilt maken’ moet je er ontzettend veel voor overhebben en voor inleveren. Volgens mij is het wel zo dat het eerste contract iets van 5-7 jaar is en dat ze daarna zelf in overleg een tijdsduur kunnen bepalen. Dus ze zijn er sowieso wel op vooruit gegaan.


    Wie du mir, so ich dir.

    Jonsu schreef:
    (...)
    Een paar jaar geleden –weet niet precies wanneer- is hun contract afgelopen en hebben zelf een (aanvullend) nieuw contract opgesteld met hun label waarin Tom en Bill de voorhand namen in het creëren van muziek, promotiedingen en dergelijke in de band en daar dus ook naar betaald kregen. (Georg en Gustav vielen bewust naar de achtergrond, zodat ze zelf weer een privé leven op konden bouwen enzo.) Volgens mij is hun contract nu wel heel wat fatsoenlijker.. Maar Universal is en blijft gewoon heel commercieel en over het algemeen zijn dat soort bedrijven gewoon heel bagger. Als je ‘het wilt maken’ moet je er ontzettend veel voor overhebben en voor inleveren. Volgens mij is het wel zo dat het eerste contract iets van 5-7 jaar is en dat ze daarna zelf in overleg een tijdsduur kunnen bepalen. Dus ze zijn er sowieso wel op vooruit gegaan.

    Kiezen ze dan niet gewoon zelf voor die commerciële troep?


    I am an idiot, I move.

    Curtis schreef:
    (...)
    Kiezen ze dan niet gewoon zelf voor die commerciële troep?
    Waarschijnlijk wel voor een deel, maar uiteindelijk is het toch Universal die zegt van 'Goh kijk is wat we hier hebben. Dit zal wel goed zijn voor jullie imago op dit moment.' Ze hebben wel al veel meer te zeggen, maar nog niet genoeg denk ik om dingen zoals dit af te slaan. Het zijn natuurlijk wel inkomsten en als ze zich niet aan een bepaald bedrag van winst houden krijgen ze denk ik problemen. Dus ik denk dat het meer een kwestie is van kiezen en delen. :/


    Wie du mir, so ich dir.

    Jonsu schreef:
    (...)
    Waarschijnlijk wel voor een deel, maar uiteindelijk is het toch Universal die zegt van 'Goh kijk is wat we hier hebben. Dit zal wel goed zijn voor jullie imago op dit moment.' Ze hebben wel al veel meer te zeggen, maar nog niet genoeg denk ik om dingen zoals dit af te slaan. Het zijn natuurlijk wel inkomsten en als ze zich niet aan een bepaald bedrag van winst houden krijgen ze denk ik problemen. Dus ik denk dat het meer een kwestie is van kiezen en delen. :/

    Oki (:
    Klinkt eigenlijk ook wel heel erg logisch.


    I am an idiot, I move.

    Ik heb zelf ook het idee dat ze niet veel te zeggen hebben over onder andere reclame.

    Oke, dit is dus echt jammer.. :W


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Ze willen gewoon de fans blij houden. Wat voor mij al niet hoeft, want ik ga hun heus wel niet opgeven. I love them, en misschien vraag ik die calls wel voor mijn nieuwjaarscadeau. Het lijkt me toch wel leuk -ook al is het een bandje- om hun eens te horen.

    Whatever, lijkt alsof ik de enige ben die dit denkt. -Ik bezoek het forum vanaf nu dus niet meer, lijkt me alleen maar depressief te maken, alle mensen die hun respect in hun verliezen.. Neem het erbij, ze zijn bezig aan een album, en dat is heus niet op één twee drie gemaakt. Dus geduld leute (:

    [ bericht aangepast op 15 dec 2011 - 19:11 ]


    I changed.