• Gestopt wegens privé redenen!!

    [ bericht aangepast op 8 feb 2012 - 20:16 ]


    El Diablo.

    Is het zo goed?


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    De jury gaat in overleg vanavond!


    El Diablo.

    ZAYNxGIRL schreef:
    (...) Nee, want het gaat er om dat je goed kan tekenen.

    Toch moet ik wel zeggen dat natekenen een stuk makkelijker is dan 'normaal' tekenen. Niet?
    Maar goed, bedankt voor het beantwoorden van m'n vraag. ^^;

    Mijn inzending van opdracht 1!



    Moest je de foto niet zien, hier en hier vind je hem ook terug. (:

    [ bericht aangepast op 21 dec 2011 - 11:17 ]


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Haha heb ik net iets gemaakt in de kerststemming xD


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Zag niet eens dat er nieuwe opdracht was, had wel duidelijker gemoken.
    Enfin. Eens kijken wat ik kan produceren.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Mag ik even commentaar geven op het commentaar van xJennii?
    Ik snap niet waarom ze zegt dat het niet manga is. Die van Shinon en xlufjoetoexx zijn in dezelfde stijl, maar toch wordt er bij mij gezegd dat het niet manga is? Dat vind erg raar. De stijl wat ik heb getekend is chibi en chibi valt onder manga. En ik wil niet lullig overkomen hoor, maar ik vind de puntentelling ook een beetje raar, alsof jullie gewoon een cijfer uit jullie duim zuigen, zonder ook maar echt naar dingen te kijken en commentaar te geven.

    [ bericht aangepast op 22 dec 2011 - 20:17 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Headbang schreef:
    Mag ik even commentaar geven op het commentaar van xJennii?
    Ik snap niet waarom ze zegt dat het niet manga is. Die van Shinon en xlufjoetoexx zijn in dezelfde stijl, maar toch wordt er bij mij gezegd dat het niet manga is? Dat vind erg raar. De stijl wat ik heb getekend is chibi en chibi valt onder manga. En ik wil niet lullig overkomen hoor, maar ik vind de puntentelling ook een beetje raar, alsof jullie gewoon een cijfer uit jullie duim zuigen, zonder ook maar echt naar dingen te kijken en commentaar te geven.


    Ben het er mee eens hoor, echt vreemd dat jij eruit bent. Ik vond je de beste ;o


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Ben het er mee eens hoor, echt vreemd dat jij eruit bent. Ik vond je de beste ;o

    Dankjewel (: Blij dat iemand het er mee eens is x'D
    Jouw tekening ken ik, volgens mij had je die ooit eens bij een andere ingeleverd? Dunno, maar ik vind die ook erg mooi. (bloos)


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ik weet het niet precies, Headbang. Ik vind het inderdaad vage argumenten. Neemt overigens niet weg dat ik erg blij ben met mijn cijfer. Ergens zal ze wel gelijk hebben, aangezien ik het ook meer een cartoon vond. Als je eruit ligt, lig je eruit en daar beslist de jury over. Ik vind het wel jammer dat ze alleen naar het plaatje kijken en niet naar de verschillende delen van de tekening, de afwerking en de kleur, want dan zou ik (denk ik) ook een beter cijfer hebben.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Headbang schreef:
    Mag ik even commentaar geven op het commentaar van xJennii?
    Ik snap niet waarom ze zegt dat het niet manga is. Die van Shinon en xlufjoetoexx zijn in dezelfde stijl, maar toch wordt er bij mij gezegd dat het niet manga is? Dat vind erg raar. De stijl wat ik heb getekend is chibi en chibi valt onder manga. En ik wil niet lullig overkomen hoor, maar ik vind de puntentelling ook een beetje raar, alsof jullie gewoon een cijfer uit jullie duim zuigen, zonder ook maar echt naar dingen te kijken en commentaar te geven.

    Ik vind inderdaad dat je wel gelijk hebt. Niet alleen bij jou, maar ook bij meerde tekeningen viel me dat op. Bij eentje werd er bijvoorbeeld gezegd dat er iets miste, maar wat precies wist ze zelf ook niet. Ten eerste heb je daar niet echt veel aan, en het is ook niet bepaald motiverend, 't was overigens nog een best mooie tekening geloof ik. o_e;

    Priemgetal schreef:
    Ik weet het niet precies, Headbang. Ik vind het inderdaad vage argumenten. Neemt overigens niet weg dat ik erg blij ben met mijn cijfer. Ergens zal ze wel gelijk hebben, aangezien ik het ook meer een cartoon vond. Als je eruit ligt, lig je eruit en daar beslist de jury over. Ik vind het wel jammer dat ze alleen naar het plaatje kijken en niet naar de verschillende delen van de tekening, de afwerking en de kleur, want dan zou ik (denk ik) ook een beter cijfer hebben.

    Dat weet ik, ik probeer ook niet om terug in de wedstrijd te komen, wat ik overigens niet eens meer wil, ik vind het alleen vaag commentaar en daar wilde ik even op reageren.
    Dat jij het meer cartoon vindt, is geheel je eigen mening en dat vind ik ook niet erg, maar ik ben het er niet mee eens. (:
    Maar toch raad ik de jury aan om meer naar de stijlen te kijken en plaatjes op te zoeken op google als ze weer een manga opdracht geven
    .

    [ bericht aangepast op 22 dec 2011 - 20:26 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Headbang schreef:
    (...)
    Dankjewel (: Blij dat iemand het er mee eens is x'D
    Jouw tekening ken ik, volgens mij had je die ooit eens bij een andere ingeleverd? Dunno, maar ik vind die ook erg mooi. (bloos)


    Zou best kunnen, ik teken dus geen manga meer en naja.. Ik dacht;
    This ain't gonna work.
    Zodoende ;p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Headbang schreef:
    Mag ik even commentaar geven op het commentaar van xJennii?
    Ik snap niet waarom ze zegt dat het niet manga is. Die van Shinon en xlufjoetoexx zijn in dezelfde stijl, maar toch wordt er bij mij gezegd dat het niet manga is? Dat vind erg raar. De stijl wat ik heb getekend is chibi en chibi valt onder manga. En ik wil niet lullig overkomen hoor, maar ik vind de puntentelling ook een beetje raar, alsof jullie gewoon een cijfer uit jullie duim zuigen, zonder ook maar echt naar dingen te kijken en commentaar te geven.

    Ik vind die van jou veel mooier dan die van mij, ;)
    Maar ja ik ben geen jury xD


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Headbang schreef:
    Mag ik even commentaar geven op het commentaar van xJennii?
    Ik snap niet waarom ze zegt dat het niet manga is. Die van Shinon en xlufjoetoexx zijn in dezelfde stijl, maar toch wordt er bij mij gezegd dat het niet manga is? Dat vind erg raar. De stijl wat ik heb getekend is chibi en chibi valt onder manga. En ik wil niet lullig overkomen hoor, maar ik vind de puntentelling ook een beetje raar, alsof jullie gewoon een cijfer uit jullie duim zuigen, zonder ook maar echt naar dingen te kijken en commentaar te geven.


    Ookal doe ik niet mee in de wedstrijd of ben ik geen jury; ik wil toch even iets zeggen. Jij hebt van de andere juryleden hogere cijfers dan anderen gekregen, en het komt door het cijfer van xJennii dat je niet door bent. Dat is gewoon FUUUUUUU. Ik vind die van jou ook beter dan een aantal van anderen, dus ik snap echt niet waarom je niet door bent. Maar ja, eruit is eruit, en ik ben geen jury, dus...


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.