• Wel nu vroeg ik mij eens af of er hier mensen zijn die een dagboek hebben, of ik werkelijk de enigste ben :'D.
    Heb het niet zo lang eigenlijk, nog maar een maand. En dat na verscheidene mislukte pogingen in het verleden om het vol te houden :'D;
    Maar 'k vind het wel leuk ^^.
    En later is het vast leuk om terug te lezen.

    Nog iemand een dagboek?


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ja, ik schrijf niet elke dag maar opzicht best vaak (:


    Believe in yourself.

    Ik had het me voor genomen, maar ik vrees toch dat ik er niet het type voor ben(:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Maelig schreef:
    Ja, maar ik schrijf er niet zo heel vaak in. :'D


    26 - 02 - '16

    Ja.
    Al sinds 12 januari 2009. Zit nu in de helft of zo. :p
    Er hangt ook echt een slotje aan en zo. ^^
    Ik schrijf er alleen (leuke) gebeurtenissen in.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik niet maar me moeder had er vroeger wel één en ze schreef er altijd in zei ze. Ze vond het leuk om alles weer terug te lezen enso ik weet niet of ik het moet doen eigenlijk lijkt het me wel leuk! (cat)


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    Rory schreef:
    Nee, ik kan dat echt niet. Ik raak snel gefrustreerd van schrijven met een pen en ik denk liever dan dat ik erover schrijf. En als ik wel de behoefte voel om te schrijven, dan liever in de vorm van een verhaal, zodat ik het van me af kan duwen.


    Deep inside, I've never felt alive

    Jaaa... Ben alleen het sleuteltje kwijt xD


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Rory schreef:
    Nee, ik kan dat echt niet. Ik raak snel gefrustreerd van schrijven met een pen en ik denk liever dan dat ik erover schrijf. En als ik wel de behoefte voel om te schrijven, dan liever in de vorm van een verhaal, zodat ik het van me af kan duwen.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Rory schreef:
    Nee, ik kan dat echt niet. Ik raak snel gefrustreerd van schrijven met een pen en ik denk liever dan dat ik erover schrijf. En als ik wel de behoefte voel om te schrijven, dan liever in de vorm van een verhaal, zodat ik het van me af kan duwen.


    Dit eigenlijk(:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Had er één, die viel uit ekaar, bladzijdes over heel de grond.
    Opgegeven.

    Ik kan niet elke dag schrijven ;p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik alleen als ik niet uit mijn gedachten kan komen, opschrijven helpt me dan alles op een rijtje te krijgen.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ja, ik schrijf inderdaad in een dagboek, niet elke dag soms wel soms niet meestal als er iets is dat ik graag kwijt wil of als ik ergens mee zit
    Het kutte alleen nu is dat ...Ik hem niet thuis heb! Oops en dat wilde ik nog zo wel kut,kut
    Maar anders moest ik nog een uur op de fiets -_- en ik was moe ahaha


    None

    Nee, toen ik nog een kind was ben ik er wel eens aan begonnen, maar ik heb het nooit langer volgehouden dan 3 dagen...


    Bad decisions make good stories.

    Ja, dat heb ik. Ik schrijf er niet iedere dag in, maar dat komt zelden voor.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Vaak geprobeerd, nooit volgehouden. D:


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.